Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Die zijn niet mysterieus hints op ons aan het afsturen, die weten gewoon niet meer dan wij hier.

Tenzij ze dat in opdracht moeten doen ofzo.

Ik vind het trouwens wel erg goed van een organisatie om zo actief bezig te zijn op social media, en dat bijna het hele jaar door. Zelfde geldt voor BKS. Daar kan Pinkpop nog wat van leren.

Pinkpop is hopeloos ouderwets, ondanks dat dat ze ook wel sympathiek maakt kan ze dat nog wel een de kop kosten.

<div class="d4p-bbt-quote-title">PwoperFish wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Kereltje wrote:</div><br>
Die zijn niet mysterieus hints op ons aan het afsturen, die weten gewoon niet meer dan wij hier.

Ik vind het trouwens wel erg goed van een organisatie om zo actief bezig te zijn op social media, en dat bijna het hele jaar door. Zelfde geldt voor BKS. Daar kan Pinkpop nog wat van leren.

Pinkpop is hopeloos ouderwets, ondanks dat dat ze ook wel sympathiek maakt kan ze dat nog wel een de kop kosten.

De kop kosten omdat ze geen gebruik van social media maken? Beetje overdreven.

Ik las ergens dat werchter de stones makkelijker binnen zou kunnen halen, ik denk dat pinkpop hier toch meer kans bij maakt. Ze hebben ook al losse shows gespeeld op megaland dus dat maakt geen verschil en Bruce speelde na glastonbury ook zijn eerste festival show op pinkpop, zal toch wel wat rondgaan tussen de managers en de band zelf.

Placebo, Kasabian, Metronomy, Miles Kane en Jamie Woon op 5 juli op Subbotnik festival in Moskou. RW heeft er al twee van binnen, de andere drie (hoewel Jamie Woon volgens mij nog niet vaak genoemd is) ook welkom? Zou Kasabian nog op vrijdag onder AM kunnen als ze op zaterdag naar Moskou moeten of eerder op zondag als sub voor KoL? Zelfde geldt eigenlijk voor Miles Kane...

Volgens mij is hier al discussie over geweest, maar Kasabian is nooit populair genoeg om te kunnen subben. In de UK zijn ze erg groot, maar de laatste keer in 2012 speelden ze gewoon om 18:30. Ze hebben in die tijd erna niets nieuws uitgebracht, en gaan dus echt niet subben. Kasabian - Kings of Leon zou ook heel erg waardeloos zijn voor Werchter begrippen.

Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt. Ik bedoelde ook eigenlijk 'op dezelfde dag spelen' als AM of KoL. Of dat nou als 'sub' is of niet. Ik zie ze in ieder geval graag komen.

Je leest hier constant dezelfde namen als (on)mogelijke afsluiter voor de zondag. Volgens mij wordt het gewoon een grote show van 2manyDJs eventueel in samenwerking met Goose.

Je leest hier constant dezelfde namen als (on)mogelijke afsluiter voor de zondag. Volgens mij wordt het gewoon een grote show van 2manyDJs eventueel in samenwerking met Goose.
Niet de grote naam waar velen op dit forum nog op hopen, maar persoonlijk zou ik dit van harte toejuichen! Zou een prima feestje worden als afsluiting...

Volgens verhalen van vorig jaar hebben de broers Dewaele een geschil met een van de instanties achter Rock Werchter, en weigeren ze daarom nog op te treden. Het is in ieder geval opvallend dat ze tussen 2000 en 2009 10 keer op Werchter gestaan hebben (zowel Soulwax als 2ManyDJ's), maar sinds 2009 niet meer langs geweest zijn...

Kings of Leon - 2 Many DJ's? Dat zie ik echt niet gebeuren hoor, mijn excuses. Ten eerste om de reden die @Kereltje noemt, en daarnaast gaan die er niet voor zorgen dat die dag uitverkocht raakt. Daar is echt veel meer voor nodig lijkt mij. Kasabian en Biffy Clyro hebben in de UK ook festivals afgesloten. Ik zie niet in waarom 2 Many DJ's een dikke meerwaarde zal zijn op de zondag, en dat zo'n bekendmaking veel meer tickets zal verkopen.

ik zag net dat Simple Minds op bospop staan. de week na Werchter. was vorige keer een feestje, mogen van mij weer langskomen. al hoop ik toch, uit die regionen, op Pet Shop Boys of New Order. maar die laatste zit er niet meer in.

Lach maar… 2manyDJs hebben in de UK ook al grote festivals afgesloten…

Ik zie niemand lachen, maar ik zie wel een hoop goede argumenten waarom het niet gaat gebeuren. Helaas (of gelukkig, want ik heb er liever een rockband bij).

<div class="d4p-bbt-quote-title">debaser wrote:</div>
Lach maar… 2manyDJs hebben in de UK ook al grote festivals afgesloten…

Ik zie niemand lachen, maar ik zie wel een hoop goede argumenten waarom het niet gaat gebeuren. Helaas (of gelukkig, want ik heb er liever een rockband bij).

ik heb ook liever iets van Rock !

2ManyDJs wordt als lachwekkend gezien terwijl The Prodigy of Netsky plausibel zijn? Jullie moeten ook weten wat jullie willen he. Zonder dat ruzie-verhaal had ik zelfs geld durven inzetten op 2ManyDJs.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>PwoperFish wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Kereltje wrote:</div><br><br>

De kop kosten omdat ze geen gebruik van social media maken? Beetje overdreven.

Ik las ergens dat werchter de stones makkelijker binnen zou kunnen halen, ik denk dat pinkpop hier toch meer kans bij maakt. Ze hebben ook al losse shows gespeeld op megaland dus dat maakt geen verschil en Bruce speelde na glastonbury ook zijn eerste festival show op pinkpop, zal toch wel wat rondgaan tussen de managers en de band zelf.

Nee het feit dat ze ouderwets zijn kan ze de kop gaan kosten

2ManyDJs wordt als lachwekkend gezien terwijl The Prodigy of Netsky plausibel zijn? Jullie moeten ook weten wat jullie willen he. Zonder dat ruzie-verhaal had ik zelfs geld durven inzetten op 2ManyDJs.

Nogmaals, ik zie niemand lachen...

Kings of Leon – 2 Many DJ’s? Dat zie ik echt niet gebeuren hoor, mijn excuses. Ten eerste om de reden die @Kereltje noemt, en daarnaast gaan die er niet voor zorgen dat die dag uitverkocht raakt. Daar is echt veel meer voor nodig lijkt mij. Kasabian en Biffy Clyro hebben in de UK ook festivals afgesloten. Ik zie niet in waarom 2 Many DJ’s een dikke meerwaarde zal zijn op de zondag, en dat zo’n bekendmaking veel meer tickets zal verkopen.

Een danceact vormt een meerwaarde in die zin dat het festival wat feestelijker afgesloten wordt, en dat de laatste act niet zoals BEP in 2011 voor een beschamend lege weide staat te spelen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Kings of Leon – 2 Many DJ’s? Dat zie ik echt niet gebeuren hoor, mijn excuses. Ten eerste om de reden die @Kereltje noemt, en daarnaast gaan die er niet voor zorgen dat die dag uitverkocht raakt. Daar is echt veel meer voor nodig lijkt mij. Kasabian en Biffy Clyro hebben in de UK ook festivals afgesloten. Ik zie niet in waarom 2 Many DJ’s een dikke meerwaarde zal zijn op de zondag, en dat zo’n bekendmaking veel meer tickets zal verkopen.

Een danceact vormt een meerwaarde in die zin dat het festival wat feestelijker afgesloten wordt, en dat de laatste act niet zoals BEP in 2011 voor een beschamend lege weide staat te spelen.

Dat is natuurlijk maar net wat je leuk vind. Ik vind het geen meerwaarde, ik zou het zelfs een afknapper vinden als er een act als 2 Many DJ's/Netsky zou afsluiten. Doe mij maar een echte band. BEP was een geval apart en daar sloeg de organisatie de plank hartstikke mis natuurlijk.

Users who are viewing this thread