Graspop Metal Meeting 2025

ADTR brengt 21 Maart een nieuw album uit. Zou de GMM aankondiging samen met de album release komen? Lijkt me sterk dat ze GMM niet zouden doen deze zomer met een nieuw album terwijl ze wel in Europa zijn op die moment.
Dat zou logisch zijn! Nieuw album + zomertour = GMM zou ze gewoon terug moeten uitnodigen.

ADTR brengt 21 Maart een nieuw album uit. Zou de GMM aankondiging samen met de album release komen? Lijkt me sterk dat ze GMM niet zouden doen deze zomer met een nieuw album terwijl ze wel in Europa zijn op die moment.
die hebben net een zaalshow aangekondigd in belgie een paar weken voor graspop dus ik verwacht ze niet meer

Ze gaan al naar Luik, dus het lijkt me vrij sterk dat die ook naar GMM gaan dan. Plus, die hebben van het hele weekend enkel de 21e vrij, maar dan zijn ze onderweg van Madrid naar Hellfest, lijkt me ook sterk dat ze dan op GMM staan die dag

• Leuk
Waarderingen: won666 en Loek123
Vorige keer op graspop was Imminence ook echt fantastisch
Niet vergeten dat die een hele bijzondere show gaan spelen in de 013 in december, met een string quartet. voor de fans wel echt een must. ze spelen in die setting slechts 5 shows in heel europa.

• Geweldig
Waarderingen: PimSp
Vorige keer op graspop was Imminence ook echt fantastisch
Niet vergeten dat die een hele bijzondere show gaan spelen in de 013 in december, met een string quartet. voor de fans wel echt een must. ze spelen in die setting slechts 5 shows in heel europa.
Oeeehhh die had ik nog niet gezien, thanks voor die aanrader!
Ik vind het wel mooi hoe 013 het toch altijd voor elkaar krijgt dat als er zo'n "specialere shows" komen, dat zij die vaak hebben staan, zelfs nu met 5 shows in heel Europa. Van dvd shows, tot exclusieve boekingen, meerdere shows van speciale shows waar andere landen er 1 van krijgen. Ze flikken het toch bijna elke keer hoor! 🔥

• Geweldig
Waarderingen: Loek123
New announcement for Rock for People:

SHINEDOWN / WHILE SHE SLEEPS / Bedouin Soundclash / Defects / Dirty Honey / English Teacher / Fit For An Autopsy / Freddie Dredd / Holy Wars / Chloe Slater / Jiluka / Käärijä / Kat Von D / Kris Barras Band / Leoniden / Luvcat / Maruja / Normandie / Perturbator / Self Deception / Speed / Spiritual Cramp / Stray From the Path / Survive Said The Prophet / Swim School / Teen Mortgage / Tom Aspaul / Ugly / Venjent / Wunderhorse

Ja die van mij is officieel de laatste

Want dat kinderachtige aftellen van 5/4/3/2/1 om dan maar de eerste te zijn vind ik gewoon belachelijk en verdient mijnsinziens
een levenslange ban en de aftelling postings moeten verwijderd worden
oh zonde dan valt mijne er mee af. Had er nog zo goed over nagedacht. 😢

SHINEDOWN / WHILE SHE SLEEPS / Bedouin Soundclash / Defects / Dirty Honey / English Teacher / Fit For An Autopsy / Freddie Dredd / Holy Wars / Chloe Slater / Jiluka / Käärijä / Kat Von D / Kris Barras Band / Leoniden / Luvcat / Maruja / Normandie / Perturbator / Self Deception / Speed / Spiritual Cramp / Stray From the Path / Survive Said The Prophet / Swim School / Teen Mortgage / Tom Aspaul / Ugly / Venjent / Wunderhorse
Dan gaat Shinedown toch gewoon ook gewoon naar Graspop komen, is 4 dagen later..

niet?

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en PimSp

Dit is fantastisch nieuws, dat betekent dat Shinedown na hun show op Download ook daadwerkelijk naar het vaste land komen om daar wat festivalshows te doen.

Dit veranderd voor mij Shinedown toch wel van 'hopelijk' naar 'bijna zeker' Hype!!!

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
11 juni op Rock For People
14 juni op Download

Moest het nu zijn bv 15 juni op Rock For People (op die Guns N' Roses dag), dan geloofde ik er harder in nu eigenlijk juist minder. Anders gaan ze twee keer de oversteek tussen vaste land en Europa maken? Zijn wel meer bands natuurlijk die dat doen, maar zou Shinedown echt dit schema doen?

11 juni Rock For People
14 juni Download
21 juni: Graspop

Kan natuurlijk altijd nog wat bijkomen. Ze zitten met die 11ste eigenlijk nog verder af van Graspop. Maar nogmaals, er kunnen altijd nog data bij

Users who are viewing this thread