Concertaankondigingen

Till Lindemann op zondag 2 november in het Sportpaleis.

Tickets zijn beschikbaar vanaf maandag 3 maart om 10u via livenation.be en kosten €84,70 - €79,11 - €73,50 - €67,90 - €62,30 (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage).
Whut. Lotto Arena was echt te achterlijk voor woorden, smerig om smerig te zijn. Zal me benieuwen of hij een Sportpaleis voltrekt.

Voor de geïnteresseerden:

• Haha
Waarderingen: Royke
Het optreden van Lola Young dat op 14/02 in Botanique moest plaatsvinden, maar op het laatste moment werd afgelast, is verplaatst naar La Madeleine op 4 juni.
Er komen hierdoor extra tickets in de verkoop. De ticketverkoop is vandaag, 28/02, om 16:00.

Till Lindemann op zondag 2 november in het Sportpaleis.

Tickets zijn beschikbaar vanaf maandag 3 maart om 10u via livenation.be en kosten €84,70 - €79,11 - €73,50 - €67,90 - €62,30 (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage).
Opvallend is dat Till opnieuw voor Live Nation kiest. Geen idee of dat bij zijn Lotto Arena ook al zo was. Nadat Rammstein Live Nation achter zich gelaten had voor Greenhouse dacht ik.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Minder kaarten omdat een groot deel van NL geen zin heeft om helemaal naar Groningen te gaan denk ik eerder
Rammstein twee keer uitverkocht dus dat helemaal valt wel mee. Het is geen Lapland. Heeft inderdaad met de verbouwing aan het station te maken. Dat was allang bekend. Vorig jaar geen concerten in verband met de Ringweg die nog niet gereed was en nu het station.

Rammstein twee keer uitverkocht dus dat helemaal valt wel mee. Het is geen Lapland. Heeft inderdaad met de verbouwing aan het station te maken. Dat was allang bekend. Vorig jaar geen concerten in verband met de Ringweg die nog niet gereed was en nu het station.
Neemt niet weg dat de verkoop toch al wat minder loopt dan de meesten, en waarschijnlijk ook in de organisatie, hadden gedacht, ondanks een gereduceerde capaciteit. Hopelijk trekt dat zich nog gelijk zodra de andere aankondigingen volgen!

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje
De prijzen zullen hier ook wel mee te maken hebben
Hierbij sowieso omdat er voor veel mensen ook nog eens veel reiskosten én overnachting bij komen kijken.

Overigens verbaasde het me wel waarom met hier dacht dat het zo snel zou gaan. Heb Neil een paar jaar geleden in een zeker niet uitverkochte Ziggo gezien, veel populairder is hij er niet op geworden.

Helemaal geen stormloop op Neil Young in Brussel precies, dat had ik niet verwacht.
Volgens mij geraakte zijn laatste passage in het Sportpaleis, toen nog met Promise of the Real, niet uitverkocht. En dat waren nog iets minder ziekelijke prijzen.

Users who are viewing this thread