UK Glastonbury 2025

Het ligt, net als andere majors, toch ook wel aan de headliners. Maar wat een heerlijk affiche verder.
Natuurlijk, en ik denk dat bepaalde bands wel uitpakken met collabs of dikke show elementen. Een The 1975 Glasto headline show zal er anders zien dan een show op BKS of Lowlands met alle respect. En dan hebben we het nog niet over de Britse belevenis gehad.

Ferme line-up hoor. Zal er voor het eerst in drie jaar niet bij zijn en het piekt toch wat. 'Gelukkig' staat Pulp er niet, want dan was ik echt triest geweest :) .

De headliners zijn ok, niet wow. Maar die undercard is echt ferm, zowat alles dat tourt staat er. Ik zou zeker aanraden een aantal typisch Britse groepen mee te pikken genre Supergrass of Libertines, pyro en sfeer verzekerd!

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: Timmetje en Joslittel
Ferme line-up hoor. Zal er voor het eerst in drie jaar niet bij zijn en het piekt toch wat. 'Gelukkig' staat Pulp er niet, want dan was ik echt triest geweest :) .

De headliners zijn ok, niet wow. Maar die undercard is echt ferm, zowat alles dat tourt staat er. Ik zou zeker aanraden een aantal typisch Britse groepen mee te pikken genre Supergrass of Libertines, pyro en sfeer verzekerd!
Dat ben ik inderdaad zeker van plan! Grootste voorbeeld voor mij wordt Biffy Clyro daar van. Ik zie die graag met een grootse show want die muziek verdiend dat gewoon.

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM
(Maar ik verwacht eigenlijk oprecht wel een secret set van Pulp)
Die verwachten we daar elk jaar, tevergeefs voorlopig.

Hebben de lat zodanig hoog gelegd met hun secret set in 2011 (nog steeds beschouwd als één van de beste ooit), dat het me straf zou lijken als ze nu nog eens een secret set komen doen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Die verwachten we daar elk jaar, tevergeefs voorlopig.

Hebben de lat zodanig hoog gelegd met hun secret set in 2011 (nog steeds beschouwd als één van de beste ooit), dat het me straf zou lijken als ze nu nog eens een secret set komen doen.
Ja maar ik was er niet in 2011 ;)

Ze zijn nu wel heel erg in de buurt qua data. Al heb je een sterk punt ofc

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread