Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgende week : “We hebben ons dit jaar ingezet om meer artiesten van eigen bodem te steunen, dus verrassing…. Alle resterende namen zijn Belgische en Nederlandse artiesten”
Volgende week : “We hebben ons dit jaar ingezet om meer artiesten van eigen bodem te steunen, dus verrassing…. Alle resterende namen zijn Belgische en Nederlandse artiesten”
Ja precies. Ik heb Berre én Dikke in September voor 5 man en een paardenkop zien spelen op Trax, gratis en voor niets. Ik zeg zelfs niets over de kwaliteit van deze namen, en we hebben geweldige Belgische muziek, maar een ticket RW is prijzig genoeg om een vierde van de lineup gevuld te zien worden met lokale namen.
Ze gaan denk ik echt niet nu in eens alles eruit gooien omdat het snel uitverkoop.t denk ook gwn dat ze nog momenten willen houden omdat je anders juist weer heel lang niks hebt tot de zomer en je de hype gaat verliezen
Ze gaan denk ik echt niet nu in eens alles eruit gooien omdat het snel uitverkoop.t denk ook gwn dat ze nog momenten willen houden omdat je anders juist weer heel lang niks hebt tot de zomer en je de hype gaat verliezen
Als de tickets geschoven zijn moet je toch geen hype creëren?
Je kan eigenlijk alleen maar mensen teleurstellen. Als je twijfelt over pakweg de vrijdag te gaan en ineens wordt nog een persoonlijke favoriet gedropt sta je daar.
Dat is natuurlijk een mes dat langs 2 kanten snijdt i know.