Rock Werchter 2025

Die editie was toch gemakkelijker. Aangezien er voor 2020 massaal waardebonnen werden uitgegeven voor een volgende RW, kon je erop aan dat die wel effectief zouden omgezet worden en dat alles in recordtempo zou uitverkocht zijn voor RW 2022. Dan kan je wel zo'n grote groep namen ineens brengen. En toen stond ook elke artiest of band te popelen om terug op een festival te spelen wat voor een geweldige line-up zorgde waar we de voorbije twee jaren enkel maar van konden dromen:)
Metallica, Moderat, Girl in red, Sam fender, Lewis Capaldi op vrijdag
Maneskin, Yungblud, Imagine Dragons, Jamie xx op zaterdag
Royal blood, The Killers, Red Hot chili peppers op zondag

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: musicislife en phil
Prodigy aangekoningd bij Spoorpark Tilburg 27 juni. Optie voor RW? Of Graspop logischer?
Wordt verwacht als een missende headliner voor Graspop.
Tourdata zijn ook niet optimaal, zitten in het Werchter weekend:
- Woensdag in Zwitserland
- Vrijdag Rock Am Ring
- Zondag Rock Im Park
Zullen dan zaterdag wel in Duitsland blijven en de donderdag lijkt me ook niet logisch.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Wordt verwacht als een missende headliner voor Graspop.
Tourdata zijn ook niet optimaal, zitten in het Werchter weekend:
- Woensdag in Zwitserland
- Vrijdag Rock Am Ring
- Zondag Rock Im Park
Zullen dan zaterdag wel in Duitsland blijven en de donderdag lijkt me ook niet logisch.
Rock am ring en park zijn toch een maand eerder als rock werchter

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Zo. We zijn weer even uitgepraat over NIN geloof ik. 😬

Deze kwam in m’n timeline. Ben er nog niet uit of ik die gezichtsuitdrukkingen + taart verfrissend vind of cringe. Maar beter dit dan weer een middle of the road performance. Prima gedaan.

De taart is een verwijzing naar de videoclip. Wel benieuwd naar haar optreden ... Te bekijken wat er tegenover staat natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Het grappige bij Lola Young is dat die zo 'ontploft' is met Messy en het vaak voelt alsof ze enkel dat ene nummer heeft, terwijl nummers als Conceited en Wish you were dead gewoon veel beter zijn.
En dat de live-act nog niet echt stond op Pukkelpop. Messy is ook al maanden oud, grappig dat die hype nu pas komt, is gewoon een matig nummer in mijn oren.

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Hoe gaat het met Sam Fender zijn stemproblemen nu, trouwens? Is hij daar al weer vanaf of heeft ie nog steeds problemen?

Ik was aan het kijken op Instagram Bastille. Was verkeerd aan het kijken dus.

Als Bastille had gekomen hadden ze het filmpje voor later opgespaard.

What the fuck, kunnen we die memories nu al laten voor wa het is. Ik kreeg bijna een inzinking.
Stel je voor, een zondagse aankondiging van godbetert Bastille.

• Haha
Waarderingen: TBK
Ik was aan het kijken op Instagram Bastille. Was verkeerd aan het kijken dus.

Als Bastille had gekomen hadden ze het filmpje voor later opgespaard.
Unless they made a mistake with the post configuration and had it programmed. It's clear that so much delay is because some artists haven't made their tour official yet and they're holding off.

Users who are viewing this thread