Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Deel de mening!
Volledig headlinewaardig deze show. Super band (10 als ik goed geteld heb). Mooie afwisselingen tussen nummers.

Sluit me hier ook bij aan, prachtig. Fijne opbouw van de show ook. Heerlijke stem, fantastische muzikanten (ook de zangeressen moeten genoemd).

is er nog iemand naar pitbul geweest? Ik geniet van alle filmpjes die ik voorbij zie komen, had geen idee dat de beste man nog zo’n ontzettende schare (jonge) fans heeft. Iedereen verkleed als mr worldwide, moet een feestje geweest zijn. Zou er zelf niet naartoe gaan maar word vrolijk van het enthousiasme .

Gister Jack White in Tivoli. Wat kan hij lekker pingelen zeg. De setlist voelde beetje gehaast en hij had gehoopt dat iets langer zou spelen.
Speelde hij uiteindelijk minder dan 2 uur? Volgens mij is het schema 21-23u. Dan weet ik alvast wat ik kan verwachten voor vanavond (los van spoilers over de inhoud van de setlist)

Gisteren Kiasmos in Koninklijk Circus. Nummer 3 op 4 van hedendaagse sterke elektronische acts. Caribou en Maribou State ook al gezien afgelopen weken. Kiasmos overtuigde me het meeste. In die mate dat ik ook overweeg naar OLT te trekken in juni.
Blijft toch een geweldige zaal KC. Die lichten in het glazen plafond nu zijn ook zo'n meerwaarde.

Gisteren Kiasmos in Koninklijk Circus. Nummer 3 op 4 van hedendaagse sterke elektronische acts. Caribou en Maribou State ook al gezien afgelopen weken. Kiasmos overtuigde me het meeste. In die mate dat ik ook overweeg naar OLT te trekken in juni.
Blijft toch een geweldige zaal KC. Die lichten in het glazen plafond nu zijn ook zo'n meerwaarde.
Oeh dat doet me toch weer twijfelen om een kaartje te kopen voor de Maassilo van de zomer... Is natuurlijk ook een extreme thuiswedstrijd voor mij (10 min lopen van mn huis).

Volledig mee eens! Ook bij alledrie geweest en ging in stijgende lijn! Kiasmos bloedmooi! Ik ben er wrs ook weer bij in olt!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en jimmywe
Kiwanuka @ Afas live.
Wat een heerlijk optreden! Michael heeft een geweldige band en zangers om zich heen verzameld.
Lockdown i - Lockdown ii - Small Changes was prachtig cadeautje.
Publiek was ook erg aandachtig. Geen gelul om me heen en vrijwel geen rumoer in de zaal.

Bekijk bijlage 13051
Oh joh! Speelt hij festivals ook met dezelfde full band?

Kiwanuka @ Afas live.
Wat een heerlijk optreden! Michael heeft een geweldige band en zangers om zich heen verzameld.
Publiek was ook erg aandachtig. Geen gelul om me heen en vrijwel geen rumoer in de zaal.

Bekijk bijlage 13051
Vond het ook geweldig mooi!
Nog nooit zo'n aandachtig en stil publiek meegemaakt.
Op het balkon had ik vooral in het begin last van de felle lamp/wit licht in het midden, werd er herhaaldelijk door verblind, dus het duurde ff voordat ik er in kwam en volop kon genieten.
Hebben jullie daar beneden niks van gemerkt?

• Leuk
Waarderingen: NiekBBQ
Ook hier naar Michael Kiwanuka geweest. Zittend op het balkon, na 2 eerdere sta ervaringen ook wel eens prettig. Helemaal omdat iedereen gewoon lekker stil was en volop genoot. De witte lamp wel gemerkt, maar haalde me er niet uit.

Wat een heerlijke show. De nummers werden mooi rustig en steady gebracht, maar ik vond ook dat er precies genoeg variatie in zat. Geen moment ingekakt. Die Lowdown i overgang in ii, wonderbaarlijk goed. Een stuk Pink Floyd meets soul wat totaal niet uit de toon viel bij het geheel.

Echt, wat een schitterende muziek.

Ook een klein compliment aan J Appiah, die et voorprogramma met verve deed. Zat oorspronkelijk in de band van Kiwanuka. Sloot mooi aan. Misschien wel een van de betere voorprogramma's die ik de laatste tijd heb gezien.

Op het balkon had ik vooral in het begin last van de felle lamp/wit licht in het midden, werd er herhaaldelijk door verblind, dus het duurde ff voordat ik er in kwam en volop kon genieten.
Ik snap wat je bedoelt met de erg felle verblindende lampen. Maar me er gelukkig niet door laten verhinderen.

Kiwanuka @ Afas live.
Het publiek was inderdaad heerlijk stil, echt een enorm verschil met mijn laatste concerten.. Ik was eerst nog vrij huiverig omdat er om mij heen enorm werd gepraat bij het voorprogramma, maar dat was daarna ook direct klaar.

Kiwanuka @ Afas live.

Bekijk bijlage 13051
Ha, stond jij dan niet ongeveer op de plek waar er eentje flauw viel?
Maar verder, wat een topshow. Echt genoten. Inclusief het voorprogramma. Ook bang voor rumoer met zulke nummers, maar dit ging perfect.

• Leuk
Waarderingen: Brian
Ha, stond jij dan niet ongeveer op de plek waar er eentje flauw viel?
Maar verder, wat een topshow. Echt genoten. Inclusief het voorprogramma. Ook bang voor rumoer met zulke nummers, maar dit ging perfect.
Wel iets van meegekregen inderdaad. Was meer naar het midden toe. Er werd volgens mij snel en kundig opgetreden.

• Leuk
Waarderingen: Bronson
Ja dat is gewoon een licht techniek dingetje. Die staan op de vloer met het gezicht naar het podium dus die zien niet hoe laag zo'n lamp staat. Kan gebeuren, ligt er gewoon aan hoe de lichtshow gestuurd word.
Doet me een beetje denken aan deze 😂

Users who are viewing this thread