Down the Rabbit Hole 2025

Ik verwacht doechii eerder op dtrh dan op lowlands, dtrh heeft wat meer oog voor acts die op het punt van booming staan. Rosalia was er een goed voorbeeld van in 2019, alleen op dtrh, daarna niet meer te betalen. Maar we zullen zien, maar zonder doechii vind ik het ook al een geweldige line-up!
Rosalia is bij mij ook echt een gouden herinnering ā¤ļø. Maar Doechii of Rosalia lijken me wel gewoon acts die Lowlands ook had geboekt als ze in augustus i.p.v. juli touren. Zo waren de ontploffende Billie Eilish, Kendrick, Tame Impala, Fred Again en godbetert Ed Sheeran ook overdag te zien.

Puur naar tourdate kijkend, heeft Doechii volgens mij nog geen data in het Lowlands-weekend (vooralsnog alleen weekend erna) en zou op zich wel Roskilde > Opener > DTRH kunnen doen. Heel benieuwd of ze erbij zit (en hopelijk is ze dan al lang geleden geboekt).

Rosalia is bij mij ook echt een gouden herinnering ā¤ļø. Maar Doechii of Rosalia lijken me wel gewoon acts die Lowlands ook had geboekt als ze in augustus i.p.v. juli touren. Zo waren de ontploffende Billie Eilish, Kendrick, Tame Impala, Fred Again en godbetert Ed Sheeran ook overdag te zien.

Puur naar tourdate kijkend, heeft Doechii volgens mij nog geen data in het Lowlands-weekend (vooralsnog alleen weekend erna) en zou op zich wel Roskilde > Opener > DTRH kunnen doen. Heel benieuwd of ze erbij zit (en hopelijk is ze dan al lang geleden geboekt).
Met de eerste Glastonbury (25-29 juni) worp hebben we in ieder geval nieuwe Doechii data erbij rondom DTRH. Ik heb, los van Glastonbury, nog weinig data van Four Tet voor deze zomer gezien, maar hij is ook heel welkom.

Ik las net op het Lowlands forum dat ze daar van de munten afstappen. Denken jullie dat ze dit bij DTRH ook gaan doorvoeren? Er staat nu nog op de site dat je gewoon met muntjes moet betalen.

Suede heeft zojuist data bekend gemaakt. Hopelijk komen daar nog data bij en zien we ze op DTRH, aangezien BKS uitgesloten lijkt.

• Leuk
Waarderingen: Joris
Eerste wat bij me opkomt: zijn de douches nu gratis, zoals bij BKS?
Vorig jaar kon je zowel pinnen als een muntje betalen bij de douches, dus zal wel betaald zijn. Echter toen ik vorig jaar ging douchen maakte ik twee keer mee dat de pinautomaten niet opgeladen waren en mocht ik gratis douchen, dus misschien dat ze er iets anders op bedenken

st. Vincent dus de maandag na DTRH in Tivoli. Dan zal DTRH wel uitgesloten zijn...

Naja, dan verlengen we dtrh toch met een dag en gaan we maandag nog eventjes naar Utrecht!

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Zouden de Teskey Brothers heel misschien nog een optie zijn voor de vrijdag?

Ik ben zowel op het forum als in dit soort agenda-analyses een noob, maar ze staan de zaterdag en zondag in respectievelijk Groningen en Utrecht. Geen idee of dat een teken aan de wand kan zijn of dit ze juist volledig uitsluit. In de meeste andere landen hebben ze wel vaak maar Ć©Ć©n boeking, dus drie keer Nederland is misschien wel wat veel.

Ook zouden ze dan wel minstens een subheadliner zijn lijkt me, weet niet of daar nog ruimte voor is. Goed, ik zou het wel toejuichen!

Users who are viewing this thread