Album releases 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Van wat ik tot nu toe heb beluisterd:

Maruja - Tír na nÓg (EP): is wat mij betreft het album van deze week. Krijg zin in een full album.
Chalk - Conditions III (EP): een meer dan prima vervolg op de eerste 2 Conditions. Zin in hun concert op 13 maart.
Porridge Radio - The Machine Starts To Sing (EP): prima EP, luistert erg lekker weg. Vooral de laatste 2 nummers.
dorpsstraat 3 - Staal Op Staal: zal muzikaal wellicht prima in elkaar zitten, maar ik krijg jeuk van Nederlandstalige teksten.
The Murder Capital - Blindness: een prima album (vooral Can't Pretend To Know en The Fall blijven direct hangen), al blijf ik hun eerste album de beste vinden.
Cut Glass Kings - From a Distant Place: ik kende deze band niet, maar wat een lekker album hebben ze afgeleverd zeg!
Asian Glow - 11100011: een verrassend aardig album. Een beetje een mix van noise, rock en shoegaze. Prima te verteren.
Abdomen - Yes, I Don't Know: goddome wat een geweldig heerlijke noiseplaat is dat geworden!
Anxious - Bambi: wat mij betreft een 13 in een dozijn emobandje en -plaat.
Call it Off - Not Another Sad Album: aardig album, maar wordt nooit echt spannend.
Silverstein - Antibloom: een album dat je van Silverstein kan verwachten, maar album? Met 8 nummers in 22 minuten is het eerder een EP.

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Maruja zo vreselijk goed, man man man. Ben benieuwd op welk festival die gaan eindigen in NL dit jaar! Spelen rondom DTRH op wat andere EU festivals.

Die lui vroegen slechts 10 euro in de Botanique afgekopen jaar.

Maruja zo vreselijk goed, man man man. Ben benieuwd op welk festival die gaan eindigen in NL dit jaar! Spelen rondom DTRH op wat andere EU festivals.

Die lui vroegen slechts 10 euro in de Botanique afgekopen jaar.
Ja de Botanique vroeg maar 10 euro, niet Maruja denk ik haha

Users who are viewing this thread