Voorlopig 1x beluisterd:
Cheekface - Middle Spoon: leuk indierock-bandje, een beetje in de hoek van Bodega. Redelijk album, niet echt spannend.
Architects - The Sky, The Earth & All Between: ik ben na Hollow Crown afgehaakt bij Architects, maar toch weer een poging gewaagd. En eerlijk: ze leveren best een aardig album af. Meer variatie dan destijds.
Panda Bear - Sinister Grift: er zullen vast liefhebbers voor zijn, maar het is niet my cup of tea. Hoewel Defense best een aardig nummer is.
bdrmm - Microtonic: wat een heerlijk 'dromerig' album met voor mij als hoogtepunt 'In The Electric Field'. Gelijk maar even een ticket gekocht voor hun show in Botanique.
The Men - Buyer Beware: leuk indierock / noise album, maar geen uitschieters.
Cloakroom - Last Leg Of The Human Table: hoewel ze misschien best een aardig album afleveren, pakt het mij nergens. Misschien moet ik het nog een keer beluisteren.
Honningbarna - Soft Spot: sjezus wat een bak Noorse herrie! Maar wel erg mooie herrie. Heerlijk punkrock-album met voor mij als voorlopige favoriet 'Heute ist mein Tag'
you, infinite - you, infinite: ik heb het nooit zo op volledig instrumentale albums en na het beluisteren van dit album weet ik weer waarom. Ruim een uur voortkabbelende muziek met slechts zelden een uithaal. Niks voor mij.