Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Als ze werkelijk uitverkocht zijn verwacht ik wel een mededeling + extra namen om 16u ( gebruikelijk uur )

Is 16:00 uur een gebruikelijk uur? Ik had juist de indruk dat de Werchterorganisatie altijd heel vroeg op is, om 's ochtends wat naampjes te lossen. Maar goed, we zullen het zien. Het zal niet heel lang meer duren denk ik. Ik ben ook wel weer toe aan een pakketje namen.

Is 16:00 uur een gebruikelijk uur? Ik had juist de indruk dat de Werchterorganisatie altijd heel vroeg op is, om ‘s ochtends wat naampjes te lossen. Maar goed, we zullen het zien. Het zal niet heel lang meer duren denk ik. Ik ben ook wel weer toe aan een pakketje namen.

ik zie 1600/1700 voor mijn gevoel veel gebeuren, maar ik verwacht vandaag of morgen nog iets

Is 16:00 uur een gebruikelijk uur? Ik had juist de indruk dat de Werchterorganisatie altijd heel vroeg op is, om ‘s ochtends wat naampjes te lossen. Maar goed, we zullen het zien. Het zal niet heel lang meer duren denk ik. Ik ben ook wel weer toe aan een pakketje namen.

Vanuit marketing-standpunt kondig je best tussen 8-9u of tussen 16-18u aan: periode waarin veel mensen onderweg zijn van/naar werk of school, en ondertussen de radio hebben opstaan. Of 's avonds als ze teruggekeerd zijn op internet/teletekst het nieuws overlopen. Dan is het handig dat die namen bovenaan staan omwille van het 'verse' nieuws. Vandaar dus ook dat 'muzieknieuws' op Stubru, daar hebben ze al vaak pakketjes namen gelost in het verleden ;)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

Vanuit marketing-standpunt kondig je best tussen 8-9u of tussen 16-18u aan: periode waarin veel mensen onderweg zijn van/naar werk of school, en ondertussen de radio hebben opstaan. Of ‘s avonds als ze teruggekeerd zijn op internet/teletekst het nieuws overlopen. Dan is het handig dat die namen bovenaan staan omwille van het ‘verse’ nieuws. Vandaar dus ook dat ‘muzieknieuws’ op Stubru, daar hebben ze al vaak pakketjes namen gelost in het verleden
icon_wink.gif

Dat weet ik, er is ook genoeg aanleding voor om nu wat info vrij te geven. Heeft iemand trouwens een mailtje gehad van de organisatie met de bevestiging van Stromae? Ik niet namelijk, en dat krijg ik altijd bij een bevestiging. Met het uitverkopen van de zaterdag, de bevestiging van Stromae, en het ontbreken van een nieuwsbericht lijkt het mij ook wel aannemelijk dat we vandaag nog iets horen. Ik hoop er heel erg op in elk geval.

Is Royal Blood hier al eens genoemd? Zitten vaak bij de tips voor 2014, en zouden naar het schijnt met Arctic Monkeys meetouren. Kan goed een package deal inzitten voor vroeg in de Barn, en verdienen dat volgens mij ook.

Dat is helemaal niet vandaag, dat is gewoon een oude foto.

Ik vond ook nog deze tweet van Rock Werchter: @LauraMaeslove1D Momenteel hebben we 12 artiesten bevestigd, maar Linkin Park is daar niet bij.

Ik maak hieruit op dat ze ook niet zullen komen :D

6kHIR.jpg

Dave Grohl bij Studio Brussel, lees vaak dat vanuit hier ook namen voor werchter worden vrij gegeven. is dit een teken?

Hmm interessant. Als die foto vandaag genomen is, zou dit een hele duidelijke hint zijn. Maar dat is niet zeker toch?

Edit: niet dus..

Ik vond ook nog deze tweet van Rock Werchter: @LauraMaeslove1D Momenteel hebben we 12 artiesten bevestigd, maar Linkin Park is daar niet bij.

Ik maak hieruit op dat ze ook niet zullen komen
icon_biggrin.gif

Dat gaat over de 12 artiesten die reeds aangekondigd zijn en op de website staan...

Ik maak hieruit op dat ze ook niet zullen komen
icon_biggrin.gif

Ik had dus geen flauw benul of deze foto vandaag of eerder was genomen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">KevinJanssenz wrote:</div>
6kHIR.jpg

Dave Grohl bij Studio Brussel, lees vaak dat vanuit hier ook namen voor werchter worden vrij gegeven. is dit een teken?

Hmm interessant. Als die foto vandaag genomen is, zou dit een hele duidelijke hint zijn. Maar dat is niet zeker toch?

Edit: niet dus..

Nee, aan zijn haar te zien (ok. sorry ik zie dat.. :P) is dit een oude foto. ;)

Dan maar meteen de redenen geven waarom het morgen ook zou kunnen :D Die Festival Awards zijn morgen, en Open'er geeft morgenochtend nieuwe namen.

Als de Foo Fighters komen koop ik gelijk mijn ticket! Tot nu toe is de lineup al megagoed en ben enorm van van Foo Fighters! Show bij Pinkpop 2011 was geweldig! Ik hoop het echt, zou echt een superlineup zijn.

@jellodinho

Als Muse komt koop ik gelijk mijn ticket! Tot nu toe is de lineup al megagoed en ben enorm van van Muse! Show bij Pinkpop 2007 was geweldig! Ik hoop het echt, zou echt een superlineup zijn.

Als RHCP komt koop ik gelijk mijn ticket! Tot nu toe is de lineup al megagoed en ben enorm van van RHCP! Show bij Pinkpop 2006 was geweldig! Ik hoop het echt, zou echt een superlineup zijn.

Als QOTSA komt koop ik gelijk mijn ticket! Tot nu toe is de lineup al megagoed en ben enorm van van QOTSA! Show bij Pinkpop 2013 was geweldig! Ik hoop het echt, zou echt een superlineup zijn.

-Edit: heb je ongeveer door hoe nutteloos je bericht is? Voor je wishlist moet je op de RW facebook zijn-

Ik heb ook een een reactie gekregen op Twitter:

Sam ‏@SAMVANREENEN 5u

@RockWerchter De zaterdagtickets zijn niet meer verkrijgbaar. Nu al uitverkocht!?

Rock Werchter ‏@RockWerchter 9m

@RobertDelft Neen, het klopt: zaterdag is uitverkocht. @samvanreenen

Users who are viewing this thread