Pukkelpop 2025

Mijn grote hoop is dat toen ze vorig jaar contact opnamen met Jack White om QOTSA te vervangen, hij nee zei, maar zei dat hij dit jaar op het festival kon spelen. Jack White/QOTSA zou een geweldige combinatie zijn. Hij kondigde vandaag een festival in Amerika aan in september, dus hij zal er nog steeds zijn. Hij zou ook op de 15e All Points East kunnen spelen.

Allemaal wishful thinking, maar ik denk nog steeds niet dat het gaat gebeuren. Het beste waar ik op kan hopen is Khruangbin, QOTSA & Justice
Dadelijk kom ik weer onterecht in mijn Jack White-tunnel. PKP Instagram post met aftelklok in het blauw + 3x👇 = ...images (1).png

• Leuk
Waarderingen: DDave
Jack White gaat echt niet opeens op Pukkelpop staan hoor jongens, die droom kun je laten varen haha
Ik zie hem volgende maand in een zaal met een capaciteit van 3000 personen, maar het zou nog steeds geweldig zijn om hem in de wei te zien. 🙂

Wat voor garanties kunnen dat dan zijn? Bij een veroordeling sturen we een vervanger? Je pakt toch een enorm risico door die nu te boeken en vooral bekend te maken.
Ja dat ze er zeker van zijn dat hij er zal staan in Augustus. En indien dat niet lukt er compensatie volgt, zoiets?

Users who are viewing this thread