Pukkelpop 2025

Snap dat toch niet, hoe bands als papa roach plots er terug staan en terug omhoog klimmen op een line up.
Weet niet precies hoe het zit, maar voor zover ik weet zijn ze wel weer met een gestage opmars onder de jeugd bezig. Dan lijkt het me best logisch om ze te boeken als festival zijnde.

Weet niet precies hoe het zit, maar voor zover ik weet zijn ze wel weer met een gestage opmars onder de jeugd bezig. Dan lijkt het me best logisch om ze te boeken als festival zijnde.
Ik ben een twintiger en ik ken niemand maar dan ook niemand in mijn dichte kringen die buiten 'Last Resort' een nummer van hen kan opnoemen. Hier allesbehalve een opmars dus.

IK weet dit is een maand later, maar staan denk ik een hoop afvallers op. Volgens mij vorig jaar niet 1 artiest die op beiden stond.

Bijlagen

• GjD85S9WgAMUoef.jpg
    GjD85S9WgAMUoef.jpg
    869,6 KB · Weergaven: 36
Dus QOTSA plus twee willekeurige van...

London Grammar
Khruangbin
Nothing But Thieves
Justice
Jamie XX
The Prodigy
Papa Roach
De Jeugd van Tegenwoordig

Nog iemand?

Fontaines gaat niet ook nog PKP doen. Vervang ze door Papa Roach (of hopelijk een andere band) en Justice kun je wellicht inwisselen voor Jamie XX, maar dan ben je er wel.
Als ze toch een danceafsluiter zouden programmeren, waarom zou Justice dan niet kunnen maar Jamie xx wel?

Ik ben een twintiger en ik ken niemand maar dan ook niemand in mijn dichte kringen die buiten 'Last Resort' een nummer van hen kan opnoemen. Hier allesbehalve een opmars dus.
En dat is representatief voor de hele groep? EvE (van LL) zegt hetzelfde trouwens, dus ik ga er vanuit dat ze bij het boeken van Papa Roach daar wel rekening mee hebben gehouden. Zijn niet simpelweg mijn woorden.

Als ze toch een danceafsluiter zouden programmeren, waarom zou Justice dan niet kunnen maar Jamie xx wel?
Zou wel kunnen hoor, zie het ze zelfs ook gewoon doen. Maar bij de "jeugd" is Jamie XX natuurlijk een grotere act momenteel. Nu moet die show van Justice wel op mainstage gok ik. Dus uiteindelijk zullen we wel QOTSA - Justice krijgen ja. Kijk, is de cirkel toch weer mooi rond haha.

• Leuk
Waarderingen: jonveras

Users who are viewing this thread