Pukkelpop 2025

Ondanks al het gepraat dat de zondag vorig jaar niet uitverkocht was, vond ik het de drukste dag, hoewel ze misschien veel kaartjes hebben weggegeven aan de lokale bevolking? (veel gezinnen met kleine kinderen die dag)
Uiteindelijk wel uitverkocht dacht ik.

• Leuk
Waarderingen: bartv
Ondanks al het gepraat dat de zondag vorig jaar niet uitverkocht was, vond ik het de drukste dag, hoewel ze misschien veel kaartjes hebben weggegeven aan de lokale bevolking? (veel gezinnen met kleine kinderen die dag)
Zaterdag en/of zondag voelt altijd drukker aan omdat dan de mensen met de gratis sponsorkaarten komen.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Kvind van niet: ook IDLES, Chase & Status en Joost staan eigenlijk hoger dan ze zouden moeten staan.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat IDLES niet de beste show van de dag, of het weekend was. Ongeacht hoe laat. Maar dit jaar in de Lotto Arena hebben ze duidelijk de stap gezet naar een band die vlot 2,5 uur kon vullen. Er bestaat in mijn ogen geen betere live-band. Dus als zij headliner en afsluiten dan ga je er echt met een knal uit die dag.

Zijnde lid van de kiewitse inboorlingen kan ik dit helaas ontkennen.

Met QOTSA en Justice overweeg ik de zondag absoluut. Jammer dat IDLES er dan niet staat, want die andere dagen vind ik vooralsnog afgrijselijk.

Zoals verwacht dus een grote dancenaam na QOTSA. Zoals gevreesd ook die papa kakkerlak op een te hoge plek.

Users who are viewing this thread