Pukkelpop 2025

U bedoelt een line-up om neen tegen te zeggen?
ik corrigeer het even voor je
U bedoelt een line-up waar ik nee tegen zeg.
smaken verschillen,
de verkoop van werchter bewijst dat ze het commercieel goed doen
en de vernieuwing is nu ook eenmaal nodig, vroeg of laat hebben de boomer bands rolators nodig om nog op een podium te staan.

er zal gerust genoeg staan op beide festivals voor ieders smaak.
maar pukkelpop is altijd al een meer jongeren festival geweest de laatste jaren, dus ik had niet anders verwacht dan dit soort eerste namen
en met idles, justice, qotsa en asap nog wel frisse namen of namen die nu op dit moment relevant zijn zoals Roan

Ik heb ze een berichtje gestuurd op Instagram met de vraag of QOTSA of Justice de main gaat afsluiten en ze hebben mij geantwoord: "We can't tellllll yet"

• Leuk
Waarderingen: desvenne
Geen populaire mening maar vooral blij met papa roach en daarnaast queens of the stoneage, de rest van de namen ken ik niet. Hopelijk worden er meer dergelijke namen toegevoegd.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
QOTSA, Papa Roach en Justice vind ik een erg leuk trio. De laatste 2 nog nooit live gezien en QOTSA is altijd goed. Ik heb het in de groep gegooid om weer eens een dagje Pukkelpop te gaan doen!

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
Ik wil heel veel geld inzetten dat Justice gaat afsluiten. Die hun show werkt alleen in het donker en past niet in de Marquee.
Hoeveel geld? Dit staat op de site: Surprise zonder verrassing! Queens of the Stone Age headlinen Main Stage op zondag 17 augustus. Opgericht door Joshua Homme in het Palm Desert, Californië, van de jaren 90, overstijgt Queens of the Stone Age het genre waaruit het is ontstaan. Te productief en te briljant tout court om beperkt te worden door welk muzikaal kader dan ook. De groep is ondertussen uitgegroeid tot een kolos met tijdloze hits. Massive warm welcome loading.

Hoeveel geld? Dit staat op de site: Surprise zonder verrassing! Queens of the Stone Age headlinen Main Stage op zondag 17 augustus. Opgericht door Joshua Homme in het Palm Desert, Californië, van de jaren 90, overstijgt Queens of the Stone Age het genre waaruit het is ontstaan. Te productief en te briljant tout court om beperkt te worden door welk muzikaal kader dan ook. De groep is ondertussen uitgegroeid tot een kolos met tijdloze hits. Massive warm welcome loading.
Headliner en afsluiter blijven twee verschillende dingen (al is het vaak ook hetzelfde). Met name Pukkelpop heeft geregeld nog een dance afsluiter na de echte headliner.

Hier staat toch niets in over afsluiten. Ook Chase & Status zullen na headliner Chappell Roan nog wel een feestje bouwen op de main hoor.

Users who are viewing this thread