Pukkelpop 2025

Gezien de nog eens virale hype daarbovenop, zou Chokri knettergek zijn om dat niet te boeken mocht hij de mogelijkheid hebben. De traantjes van de overjaarse boomers die toch 9/10 niet meer komen nemen we er maar bij.
Je beschrijft de dood van de festivals. Liever wat boomers die genieten van het optreden dan een horde snotneuzen die liever heel het optreden filmen zodat ze “cool” en “hip” lijken bij hun vriendinnetjes terwijl ze waarschijnlijk niet eens fan zijn van die TikTok-artiesten.

We gaan er ook maar vanuit dat dit altijd de 3 laatste op de Main Stage zijn... Maar ik zou er niet van verschieten moest bv. Papa Roach nog een plekje dalen. Vorig jaar dachten we ook lang dat Fontaines de sub was. En hebben ze daar doodleuk Inhaler nog na gezet.

Benieuwd naar het eerste grote pakketje. Graag Vampire Weekend, MJ Lenderman, Mannequin Pussy, Deadletter, MK.Gee en Warmduscher op de zondag er nog bij!

- Vrijdag 15 augustus: Chappell Roan, Chase & Status en Oscar and The Wolf
- Zaterdag 16 augustus: A$AP Rocky, IDLES en Joost
- Zondag 17 augustus: Queens of the Stone Age, Papa Roach en Justice

Zo staat het op de website.

Ze gaan Justice toch niet bij daglicht zetten??

Je beschrijft de dood van de festivals. Liever wat boomers die genieten van het optreden dan een horde snotneuzen die liever heel het optreden filmen zodat ze “cool” en “hip” lijken bij hun vriendinnetjes terwijl ze waarschijnlijk niet eens fan zijn van die TikTok-artiesten.
Alleen al hierom is het een goede zaak dat Charli mooi thuisblijft. Voor de mensen die hierop hadden gehoopt is het natuurlijk sneu, maar die kunnen terecht op TikTok.

Ik had veel meer verwacht voor de mainstage. (Smaken verschillen natuurlijk wel)
We hebben nu 9 namen, maar wat mij betreft toch niet echt ' het van het' voor een jubileum editie...

- Vrijdag 15 augustus: Chappell Roan, Chase & Status en Oscar and The Wolf
- Zaterdag 16 augustus: A$AP Rocky, IDLES en Joost
- Zondag 17 augustus: Queens of the Stone Age, Papa Roach en Justice

Zo staat het op de website.

Ze gaan Justice toch niet bij daglicht zetten??
Geen kans

Ik had veel meer verwacht voor de mainstage. (Smaken verschillen natuurlijk wel)
We hebben nu 9 namen, maar wat mij betreft toch niet echt ' het van het' voor een jubileum editie...
Nee, de grootste vetpot gat hem in de undercard moeten zitten, al zijn Chappell, ASAP en QOTSA wel gewoon goede headliners.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Van de eerste 9 namen welgeteld 1 die ik graag wil zien: Chappell Roan. Geen Vampire Weekend (voorlopig toch) valt wat tegen. Ziet ernaar uit dat ze ook Charli en Doechii mislopen hebben.

Nu, ik hoop vooral dat namen als Mk.Gee, MJ Lenderman, Cat Burns, Deadletter, The Murder Capital, Suki Waterhouse, Warmduscher ... overkomen van Lowlands en dan wordt het alsnog een degelijke affiche.

Vorig jaar kregen wel als bovenste negen namen: Inhaler, Stormzy, Fred Again, Goldband, Sam Smith, Charlotte De Witte, Electric Callboy, The Offspring en Queens of the Stone Age.

Geef mij dan toch maar de negen van dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: Chiel en bartv
Van de eerste 9 namen welgeteld 1 die ik graag wil zien: Chappell Roan. Geen Vampire Weekend (voorlopig toch) valt wat tegen. Ziet ernaar uit dat ze ook Charli en Doechii mislopen hebben.

Nu, ik hoop vooral dat namen als Mk.Gee, MJ Lenderman, Cat Burns, Deadletter, The Murder Capital, Suki Waterhouse, Warmduscher ... overkomen van Lowlands en dan wordt het alsnog een degelijke affiche.
Ik zie ze nu wel Vampire Weekend hebben op vrijdag, als grootste in de Marquee. Klepper voor die tent, maar daar stonden eerder ook al een The National en (normaal gezien) The Smile natuurlijk.

Vorig jaar kregen wel als bovenste negen namen: Inhaler, Stormzy, Fred Again, Goldband, Sam Smith, Charlotte De Witte, Electric Callboy, The Offspring en Queens of the Stone Age.

Geef mij dan toch maar de negen van dit jaar.
Electric callboy werd toch pas veel later aangekondigd?

Users who are viewing this thread