Pukkelpop 2025

Zou wel kunnen hoor, zie het ze zelfs ook gewoon doen. Maar bij de "jeugd" is Jamie XX natuurlijk een grotere act momenteel. Nu moet die show van Justice wel op mainstage gok ik. Dus uiteindelijk zullen we wel QOTSA - Justice krijgen ja. Kijk, is de cirkel toch weer mooi rond haha.
De Marquee afsluiten is voor Jamie xx toch ook echt een topspot? Zou een betere atmosfeer zijn dan hem alleen op de main te zien.

• Leuk
Waarderingen: DDave
papa roach was goed voor de 12 jarige reaper
maar nu anno 2025 en 25 jaar na de feiten
vooral heel oud en stale geworden...
die hun laatste platen zijn ook niet je dat toch
F.E.AR. crooked teeth was al matig op zijn best
die 2 erna zelfs gewoon nooit van gehoord

maar het zal wel Roach - QOTSA - Jamie worden?

• Leuk
Waarderingen: WardAgain en jova
Zo van die nostalgische acts met een hitje die plots arena's doen vollopen en na jaren terug omhoog de affiche klimmen, begrijp er niets van. Vroeger zouden dat soort type bands om een uur of drie de main hebben warm gedraaid. Moest 't QOTSA, Justice / Jamie xx, Papa Roach worden, dan vind ik 't toch een heel wat minder jaar dan anders qua mainstage..

Zo van die nostalgische acts met een hitje die plots arena's doen vollopen en na jaren terug omhoog de affiche klimmen, begrijp er niets van. Vroeger zouden dat soort type bands om een uur of drie de main hebben warm gedraaid. Moest 't QOTSA, Justice / Jamie xx, Papa Roach worden, dan vind ik 't toch een heel wat minder jaar dan anders qua mainstage..
Het ligt ook gewoon in kleine dingen. Zet daar een Charli xcx, London Grammar en Justice in de plaats van OATW, A$AP Rocky en Papa Roach/Khruanghbin en iedereen vindt het een oerdegelijke bovenkant.

papa roach was goed voor de 12 jarige reaper
maar nu anno 2025 en 25 jaar na de feiten
vooral heel oud en stale geworden...
die hun laatste platen zijn ook niet je dat toch
F.E.AR. crooked teeth was al matig op zijn best
die 2 erna zelfs gewoon nooit van gehoord

maar het zal wel Roach - QOTSA - Jamie worden?
ik denk dat je papa roach dan nog nooit live hebt gezien. nog altijd steen goed, geven elke show 100% en die energie is aanstekelijk.

ik denk dat je papa roach dan nog nooit live hebt gezien. nog altijd steen goed, geven elke show 100% en die energie is aanstekelijk.
Lokerse feesten 2010, Turnhout De Mast 2012, Graspop 2015 en Trix 2017
de eerste 2 waren nog best degelijk
daarna mwahhhhh

Het ligt ook gewoon in kleine dingen. Zet daar een Charli xcx, London Grammar en Justice in de plaats van OATW, A$AP Rocky en Papa Roach/Khruanghbin en iedereen vindt het een oerdegelijke bovenkant.
Kvind van niet: ook IDLES, Chase & Status en Joost staan eigenlijk hoger dan ze zouden moeten staan.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Kvind van niet: ook IDLES, Chase & Status en Joost staan eigenlijk hoger dan ze zouden moeten staan.
De hoeveelheid mensen die voor de mainstage gaan staan bij Joost gaan u, vrees ik, ongelijk geven. Vorig jaar bij Goldband (op dezelfde spot) ook waanzinnig druk.

Gelukkig ga ik al jaren niet meer voor de headliners naar Pukkelpop. Maar met Chappell Roan, IDLES en hopelijk QOTSA toch al wel wat interessante namen. En als A$AP vrijgesproken wordt, toch ook wel benieuwd.

Dit is zojuist bekend gemaakt. Ik zeg al maanden dat ik denk dat Sex Pistols & Frank Carter voor zondag geboekt zullen zijn. Perfect voor de Rise Against positie van vorig jaar. Vingers gekruist.

Ik moet hieraan toevoegen dat vorig jaar in totaal 0 bands op beide festivals speelden 😂

Bijlagen

• FB_IMG_1738832749960.jpg
    FB_IMG_1738832749960.jpg
    189 KB · Weergaven: 73
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: bartv en Ron1617899607
Dat is dan toch een PKP-iets, want zet QOTSA op de zaterdag van Werchter ipv Sam Fender en die dag was al uitverkocht, my 2 cents

Werchter en PKP scheelt 15 jaar qua gemiddelde leeftijd. Je moet vaak de vraag stellen: gaat er volk van de dance area naar de Main trekken? Indien JA, volle main (voorbeelden Fred Again, Joost of Pommelien Thijs), indien NEE (meeste pure rock acts) is het niet knal vol. QOTSA hoort bij de tweede categorie.

Ondanks al het gepraat dat de zondag vorig jaar niet uitverkocht was, vond ik het de drukste dag, hoewel ze misschien veel kaartjes hebben weggegeven aan de lokale bevolking? (veel gezinnen met kleine kinderen die dag)

Ondanks al het gepraat dat de zondag vorig jaar niet uitverkocht was, vond ik het de drukste dag, hoewel ze misschien veel kaartjes hebben weggegeven aan de lokale bevolking? (veel gezinnen met kleine kinderen die dag)
Kaarten weggeven doen ze niet :)

Kleine kinderen lag aan Pommelien.

• Leuk
Waarderingen: bartv en DDave
Werchter en PKP scheelt 15 jaar qua gemiddelde leeftijd. Je moet vaak de vraag stellen: gaat er volk van de dance area naar de Main trekken? Indien JA, volle main (voorbeelden Fred Again, Joost of Pommelien Thijs), indien NEE (meeste pure rock acts) is het niet knal vol. QOTSA hoort bij de tweede categorie.
Dit jaar heeft nog niemand Pommelien genoemd. Het zou niet verbaasd zijn als ze opnieuw werd geboekt, gezien wat we tot nu toe hebben gekregen.

Users who are viewing this thread