Pukkelpop 2025

Als ik moet geloven wat ik oa hier vaak lees is nu nog een waardige vervanger zoeken eigenlijk al veel te laat. Als je weet dat die iets boven het hoofd hangt, blijf je daar idd van weg OF heb je nu al je plan B klaar.

Maar ik vrees dat het -alweer- een boeking is van 1 van de 3 boekers die maar niet leert uit haar fouten en die dergelijke cancelende/playbackende hiphop acts zal blijven boeken. Waarom? No clue.

• Leuk
Waarderingen: Yannick
Als ik moet geloven wat ik oa hier vaak lees is nu nog een waardige vervanger zoeken eigenlijk al veel te laat. Als je weet dat die iets boven het hoofd hangt, blijf je daar idd van weg OF heb je nu al je plan B klaar.

Maar ik vrees dat het -alweer- een boeking is van 1 van de 3 boekers die maar niet leert uit haar fouten en die dergelijke cancelende/playbackende hiphop acts zal blijven boeken. Waarom? No clue.
Tickets verkocht -> cancel -> goedkopere vervanger = win voor organisatie.

• Leuk
Waarderingen: festibob
Ik kan me een gesprek met Eppo herinneren die er kapot van was dat een bepaalde band gecanceld had. Hem zal je nooit dat kunnen verwijten dat de tickets toch al verkocht waren en het geld dus binnen was.

Excuses, het was dan ook een uiterst cynisch bericht van mij. Ik laat mijn gevoel leiden door een teleurstelling van een dergelijke boeking en dat is niet proper.

Is die A$AP dat echt zo goed, of zo een grote hype om die überhaupt te boeken, ook al weet je dat er wat problemen rond ( kunnen) hangen?
Is die echt mainstage mainact waardig?
Ik volg dat genre niet of te weinig hoor.

ik wordt momenteel enthousiaster van de Lowlands namen dan de headliners van pkp tot nu toe en i know ik weet dat er nog een hele undercard moet komen. opgelet! persoonlijke mening vooraleer iemand zich aangevallen voelt maar de namen tot nu toe pff 😮‍💨 't is gene vette.
1738773860978.png
London Grammar, Jamie XX & The murder capital mogen van mij graag over naar pukkelpop.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: boilerfun en Jojo
Ik denk dat de meesten vandaag teleurgesteld zijn over het feit dat Charli er niet gaat staan, ook al was dat bijna een zekerheid volgens sommigen. Asap Rocky en Idles zijn fijne namen, maar niet per se op de hoogste posities.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Ik denk dat de meesten vandaag teleurgesteld zijn over het feit dat Charli er niet gaat staan, ook al was dat bijna een zekerheid volgens sommigen. Asap Rocky en Idles zijn fijne namen, maar niet per se op de hoogste posities.
Idles vind ik zelfs niet thuis horen op de main stage er vanuit gaan dat die daar zullen belanden, met hun 1,3 milioen maandelijkse luisteraars lijken mij die beter op hun plek in de marquee of ergens door de dag toch op de main maar zeker niet als een van de headliners die dag.

Artikel van 2016 pver één van de top festivals in de uk Reading en Leeds festival waar diverse rappers oa ASAP ROCKY
hun show cancelden. Hopelijk is Pukkelpop een beter lot beschoren.
Moest hij cancellen vervang hem dan binnen het rapgenre door een tyler the creator of kendrick lamar beide nog steeds heel relevant en gewoon echt steengoed

Idles vind ik zelfs niet thuis horen op de main stage er vanuit gaan dat die daar zullen belanden, met hun 1,3 milioen maandelijkse luisteraars lijken mij die beter op hun plek in de marquee of ergens door de dag toch op de main maar zeker niet als een van de headliners die dag.
Enkel op streams afgaan, is niet representatief voor de populariteit van een band. Idles heeft toch ook wel de lotto arena uitverkocht. Maar late namiddag zoals Fontaines vorig jaar of zelfs een spot later verdienen ze zeker.

Users who are viewing this thread