Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Waarschijnlijk omdat het totaal mijn smaak niet is, maar ik vind A$AP toch geen hoogvlieger om de main af te sluiten.
Had toch een dikke dj / live set ofzo verwacht daarna... eender wat, maar niet zoals het nu is
Je weet nooit met een proces. Men kan dit ook opschorten of onderbreken. In ieder geval wilde ik de fans PKP waarschuwen dat PKP niet terugbetaalt bij het cancelen van een headliner. Vorig jaar cancelden zowel de headliner main als de headliner marquee maar kreeg men geen terugbetaling.
Waarom wacht u dan niet gewoon een week tot de rechtszaak om hem aan te kondigen, om de schaamte en het gedoe te besparen als hij gevangenisstraf krijgt. Dat is het gekke deel.
Maar wel niet voor de fans. Bij zoiets vraag ik mij soms af of de organisatie zelf niet stilletjes hoopt op een cancel.
Eerst tickets verkopen, dan hopen dat ze cancellen (en hoogstwaarschijnlijk alles recupereren) en dan gewoon goedkoper alternatief zetten.
Maar wel niet voor de fans. Bij zoiets vraag ik mij soms af of de organisatie zelf niet stilletjes hoopt op een cancel.
Eerst tickets verkopen, dan hopen dat ze cancellen (en hoogstwaarschijnlijk alles recupereren) en dan gewoon goedkoper alternatief zetten.
Wat voor garanties kunnen dat dan zijn? Bij een veroordeling sturen we een vervanger? Je pakt toch een enorm risico door die nu te boeken en vooral bekend te maken.
Wat voor garanties kunnen dat dan zijn? Bij een veroordeling sturen we een vervanger? Je pakt toch een enorm risico door die nu te boeken en vooral bekend te maken.
Tsja, ze kunnen moeilijk de uitkomst van rechtszaak al voorspellen. Als organisatie moet je u daar best gewoon bij weghouden. Waarom zelfs een risico daar innemen...
Als hij echt de bak in draait, heeft de organisatie voldoende tijd om een waardige vervanger te regelen. Zo niet, heb je alsnog een hoge kans op een cancel en moet je het doen met wat er geregeld kan worden. Ik zet mijn geld in op dat hij niet wordt vervolgd en dat hij ook niet komt opdagen. Waarschijnlijk een dubbele afspraak met zijn kapper.