Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat heeft iedereen tegen Papa Roach. Ja ze zijn ver na de hoogtijdagen maar het is toch super om een uurtje mee te blèren, hits genoeg! The offspring vorig haar was ook een prima naam, wat alleen jammer is dat zij hun houdbaarheidsdatum overschreden hebben, zover is Papa roach nog niet.
Jip, 2011 was ik bij. Was een absolute schande dat optreden. Sindsdien nooit meer opgelegd en schaam ik mij zelf dat ik er vroeger naar heb geluisterd, zo diep zit de haat
The Last Dinner Party staat op zondag op Cabaret Vert, dus als ze komen is dat vrijdag of zaterdag. Ze staan trouwens ook op MS Dockvill in Hamburg (15 of 16 augustus), dus als ze op PkP verschijnen spelen ze in ieder geval 3 dagen na elkaar (wat ze overigens eerder in de tour nog wel doen).
The Last Dinner Party staat op zondag op Cabaret Vert, dus als ze komen is dat vrijdag of zaterdag. Ze staan trouwens ook op MS Dockvill in Hamburg (15 of 16 augustus), dus als ze op PkP verschijnen spelen ze in ieder geval 3 dagen na elkaar (wat ze overigens eerder in de tour nog wel doen).
4 Voor zij die dan al een ticket voor ASAP ROCKY pkp zaterdag gekocht hebben kunnen geen terugbetaling eisen volgens de pkp oprganisatie indien de artiest noodgedwongen niet opdaagt.