Pukkelpop 2025

QOTSA heeft vooral ook bewezen dat het op zijn eentje geen dag kan uitverkopen.
Er moet dus een sterke sub of afsluiter bij.
Jamie XX of Justice zijn dus zeker welkom, al is Justice commercieel niet zo interessant, ze stonden namelijk vorig jaar op Dour en wisten de ING Arena niet uit te verkopen.

Papa Roach als sub gaat niet gebeuren denk ik, veel te zwak, eventueel wel om 17u of 18u.
Ik kan me voorstellen dat (als het mogelijk zou zijn) een rijtje Papa Roach - QOTSA - Justice toch wel wat tickets zou doen schuiven?

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Dus morgen Papa Roach - ??? - QOTSA.

De vraag is hoe ??? ingevuld wordt.
Khruangbin zou matig zijn, Bring Me The Horizon? Of toch meer iets in de pop-regionen dat we momenteel nog niet zien?

En dan kunnen Vampire Weekend, Michael Kiwanuka en Jamie XX de hoge spots in de Marquee bemannen

Vampire Weekend speelt zondag op cabaret vert. Die mag je dan schrappen voor PKP

• Verdrietig
Waarderingen: jova
Vampire Weekend speelt zondag op cabaret vert. Die mag je dan schrappen voor PKP
En zaterdag op Lowlands, dus kunnen alleen nog op vrijdag op PP. Zou best kunnen dat ze gewoon niet bij de eerste namen zaten, maar wordt dan wel 3 dagen achter elkaar.

Mochten ze Papa Roach en QOTSA op een dagje zetten dan overweeg ik wel een rondje vriendjes te gaan doen om interesse te peilen. Met het groepje waar we ooit Pukkelpop mee deden hebben we er nog steeds wel nostalgische gevoelens bij.

• Leuk
Waarderingen: jova
En zaterdag op Lowlands, dus kunnen alleen nog op vrijdag op PP. Zou best kunnen dat ze gewoon niet bij de eerste namen zaten, maar wordt dan wel 3 dagen achter elkaar.
Zijn er meer namen waarbij we de dagen al kunnen raden? Mits ze op PKP staan dan

Zijn er meer namen waarbij we de dagen al kunnen raden? Mits ze op PKP staan dan
Maar dit was de voorlopige lijst voor Lowlands:

Natuurlijk is het hier veel te vroeg voor, maar toch een overzichtje gemaakt. Zal dit nog wel aanvullen als ik meer tegenkom!

Vrijdag 15 augustus
QOTSA
(want vrijdag Cabaret Vert en zondag Pukkelpop(?))

Zaterdag 16 augustus
Chappell Roan
(want vrijdag Pukkelpop)
Vampire Weekend (zelfbevestiging via website)
Royel Otis (zelfbevestiging via website)

Zondag 17 augustus
ASAP Rocky
(want vrijdag Blockfest en zaterdag Pukkelpop)
Black Country, New Road (zelfbevestiging)
Chase & Status (vrijdag Pukkelpop en zaterdag All Points East)

Overige namen
Khruangbin
zaterdag óf zondag (vrijdag in Gunnersbury Park, UK)
Fontaines D.C zaterdag óf zondag (vrijdag in Wythenshawe Park, UK)
Eivør zaterdag óf zondag (vrijdag op Motocultor Festival)
Suki Waterhouse zaterdag óf zondag (vrijdag op Caberet Vert)

(voor de liefhebbers: MJ Lenderman staat op Vodafone Paredes de Coura, enkele dagen voor Lowlands, dus dat vergroot de kans iets voor de volgende drop?)

• Geweldig
Waarderingen: Thieske
Is dat haalbaar drie dagen na elkaar? Ik hoop van wel eigenlijk. Was toch wel echt een van mijn absolute must-sees!

Maar toen was Calvin Harris toch gewoon de headliner?
In dit geval toch was er toch echt sprake van meerdere headliners.

Weet nog dat ze toen elke dag een bandjesheadliner combineerde met een grote hiphopnaam (Editors + Outkast, The National + Macklemore, QOTSA + Snoop). Goed jaar ook, met Portishead in de Marquee na QOTSA.

En moeten niet per se in het donker spelen. Justice kan het perfect doen met set van 75min.
Even rekenen:

22u45 - 00u00 Justice
20u15 - 21u45 QOTSA
18u15 - 19u15 sub

Beetje vergelijkbaar inderdaad met hoe The Killers en Florence destijds gepland waren. Met het verschil dat Justice qua grootte en allure wel niet te vergelijken valt met geen van die twee. En dan had je idd Macklemore ook nog eens daaronder. Met IDLES en Joost heb je qua gage nu ook weer niet de twee duurste namen op zaterdag staan ook niet, evenmin met C&S en Oscar..

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread