Pukkelpop 2025

Bon, na het nieuws over Charli in de LL-podcast is het wel duidelijk dat QOTSA morgen de absolute headliner is voor de zondag. Een goeie headliner natuurlijk.

Hopelijk krijgen we daaronder wel nog een toffe sub en niet dat oersaaie Khruanghbin aub.

• Geweldig
Waarderingen: yannickd
Serieus wat is dit. Gaat Pukkelpop het nou vierkant afleggen tegenover lowlands?

Queens of the Stoneage, Vampire weekend, Papa roach op lowlands en tot zover alleen maar poep op Pukkelpop. Na 10 jaar lowlands zijn we juist vanwege de line-up afgelopen 4 jaar naar Pukkelpop gegaan🤣
Altijd een goed plan om bijna 50 namen te gaan vergelijken met 6 stuks.

Asap Rocky is nooit headliner geweest. Hoe zou hij dat nu, wanneer hij zo weinig relevants heeft uitgebracht, wel zijn?

Serieus wat is dit. Gaat Pukkelpop het nou vierkant afleggen tegenover lowlands?

Queens of the Stoneage, Vampire weekend, Papa roach op lowlands en tot zover alleen maar poep op Pukkelpop. Na 10 jaar lowlands zijn we juist vanwege de line-up afgelopen 4 jaar naar Pukkelpop gegaan🤣
Doe eens rustig joh. Ze delen alle headliners dus waarom ook niet de rest.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Raskolnikov
Rocky is wel een rapper die vooral via z'n album Testing een jonger publiek heeft weten aan te spreken na z'n initiële succes ca 2012-14. Goeie boeking qua rapact als headliner, maar ik val er niet per se van achterover. Denk dat z'n live shows ook niet de meest memorabele zijn.. Had dan nog liever iemand als Post Malone gehad die toch een pak meer cross over heeft dan your average hiphop headliner. IDLES en Joost zijn de afgelopen jaren hier in België al iets te vaak gepasseerd, 't voelt een beetje verzadigd - zeker in combinatie met Oscar en Chase & Status die gisteren ook al werden aangekondigd. Geen Charli is echt wel doodjammer.. Zal dus wel QOTSA morgen. Meh.

Rocky is wel een rapper die vooral via z'n album Testing een jonger publiek heeft weten aan te spreken na z'n initiële succes ca 2012-14. Goeie boeking qua rapact als headliner, maar ik val er niet per se van achterover. Denk dat z'n live shows ook niet de meest memorabele zijn.. Had dan nog liever iemand als Post Malone gehad die toch een pak meer cross over heeft dan your average hiphop headliner. IDLES en Joost zijn de afgelopen jaren hier in België al iets te vaak gepasseerd, 't voelt een beetje verzadigd - zeker in combinatie met Oscar en Chase & Status die gisteren ook al werden aangekondigd. Geen Charli is echt wel doodjammer.. Zal dus wel QOTSA morgen. Meh.
Mooi omschreven! Ik kan me hier ook wel in vinden.

Doe eens rustig joh. Ze delen alle headliners dus waarom ook niet de rest.
Ik blijf toch meer voorstander voor Pukkelpop om ineens een grote batch te lossen zoals Lowlands. Toch zeker na morgen. Nu ze zullen de hype wel langer levend kunnen houden met kleine drops als het klopt dat de ticketverkoop pas begin maart start.

Dus morgen Papa Roach - ??? - QOTSA.

De vraag is hoe ??? ingevuld wordt.
Khruangbin zou matig zijn, Bring Me The Horizon? Of toch meer iets in de pop-regionen dat we momenteel nog niet zien?

En dan kunnen Vampire Weekend, Michael Kiwanuka en Jamie XX de hoge spots in de Marquee bemannen!

Dus morgen Papa Roach - ??? - QOTSA.

De vraag is hoe ??? ingevuld wordt.
Khruangbin zou matig zijn, Bring Me The Horizon? Of toch meer iets in de pop-regionen dat we momenteel nog niet zien?

En dan kunnen Vampire Weekend, Michael Kiwanuka en Jamie XX de hoge spots in de Marquee bemannen!
Khruangbhin tussen Papa Roach en QOTSA? Van een mismatch gesproken, pff.

Goldband zou dan op herhaling komen ('23), kans is groot.. Maar hoop dat het een andere act is. Wss Khruangbin, gaat echt doodvallen, denk ik voor al die wachtende QOTSA-fans.

Ik weet, er komen nog heel veel namen voor Marquee, Dancehall, boilerroom,.... die kunnen nog veel goed maken.
Maar mag ik zeggen dat de mainstage voorlopig echt heel erg zwak is?
Of je nu van Rock, R&B , pop, D&B, techno of ... houdt, ik heb er raar gevoel bij deze 6 namen, zeker voor een jubileum editie.

Users who are viewing this thread