Pukkelpop 2025

Met Joost en Oscar and the Wolf staan hier misschien wel mijn 2 meest verschrikkelijke festival acts van de voorbije jaren op prominent hoge spots. Chappell Roan wel een goede boeking maar ook mijn ding niet. IDLES altijd leuk, maar ook die heb ik al vaak zat gezien. Nee, het is nog geen vetpot

Welke klepper gaan ze missen Charli of Josh? Combineer die 2 en je gaat iets zien voor de Main die dag :LOL:
Is het onmogelijk dat ze die twee samen strikken in een co-head strategie? QOTSA vb van 20u45-22u15 en dan Charli van 22u30-00u?

QOTSA wil denk ik graag die show komen inhalen dus misschien dat zij wat water in de wijn willen doen? Ik ben luidop aan het hopen haha!

Is het onmogelijk dat ze die twee samen strikken in een co-head strategie? QOTSA vb van 20u45-22u15 en dan Charli van 22u30-00u?

QOTSA wil denk ik graag die show komen inhalen dus misschien dat zij wat water in de wijn willen doen? Ik ben luidop aan het hopen haha!
Ik hoop hard met je mee, anders gaat die undercard toch heel wat heavy lifting moeten doen voordat ik aan een ticketje denk.

Spoiler alert

In de LLowcast podcast zegt Eric van Eerdenburg dat de shows in Scandinavie de laatste zijn van Charli XCX deze zomer. Daarna heeft ze pauze/gaat ze andere dingen doen. Ze komt dus ook niet naar Pukkelpop helaas.
Ah, die had ik nav de posts van Jimmy en Dave wel verwacht. Jammer.

• Leuk
Waarderingen: dann

Dan vraag ik me af wat QOTSA nog meer moet doen om is eindelijk de positie van absolute headliner te krijgen op een Belgisch festival, dat wordt toch stilletjes aan eens tijd.

Hoe veel ik ook van Idles houd, het zijn in totaal een verschrikkelijke eerste zes namen, vooral vergeleken met vorig jaar.

Ik vraag me wel af welke namen jij dan verwacht had? Liggen al bij al toch redelijk in de lijn der verwachtingen?

Zelf wel blij met Chappell en IDLES (al had ik ze een plaatsje lager verwacht). En A$AP Rocky, als ie komt. 🙈 Met Joost & Oscar heb ik niets, Chase & Status ga ik mogelijks kijken indien live show.

En vorig jaar had ik niets met Fred Again, Goldband en CDW bvb 🤷‍♂️

Stuurde een dikke duim naar beneden op hun insta verhaal van Asap rocky en kreeg..."David. Rustig" terug! :ROFLMAO:
Gereageerd met: "3de keer Joost in 4 jaar tijd, Asap rocky die wellicht weer afzegt, ... beetje tegenvallend voor een jubileum-editie toch?"
Standaard antwoord terug: Nog 200 namen te gaan

• Haha
Waarderingen: boilerfun
Stuurde een dikke duim naar beneden op hun insta verhaal van Asap rocky en kreeg..."David. Rustig" terug! :ROFLMAO:
Gereageerd met: "3de keer Joost in 4 jaar tijd, Asap rocky die wellicht weer afzegt, ... beetje tegenvallend voor een jubileum-editie toch?"
Standaard antwoord terug: Nog 200 namen te gaan
Nog 200 namen te gaan ja

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Geen woord over de mogelijke veroordeling. Bij bepaalde andere figuren die een rechtszaak hangende hebben is er al meer moord en brand geschreeuwd.
Toch een risicovolle boeking niet?

Matig matig, die drop van vandaag. IDLES is leuk, maar kan je elk jaar wel ergens zien. Joost die kan je zelfs elk jaar op hetzelfde festival zien. En ASAP Rocky is eigenlijk totaal irrelevant in de hiphopscene tegenwoordig.

Nu, ik ga PKP toch vooral voor de undercard en als die wat in de lijn van Lowlands ligt dan wordt het gewoon een hele goeie editie in de breedte.

Users who are viewing this thread