Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Yours Truly, Angry Mob van Kaiser Chiefs is ook wel leuk, maar verder is het inderdaad hopeloos. Mochten ze ergens begin van de dag staan vind ik het nog wel leuk zolang ze veel van de eerste twee albums spelen. Of dat nieuwe album moet goed zijn maar ben er bang voor. En zonder dat het laatste album goed is zie ik ze ook niet op RW staan, daar zullen ze wel een te hoge spot voor willen hebben.

Misschien is Panic! At The Disco nog wel een kanshebbertje. Europese tour is wel tot half Mei, maar vaak komen artiesten dan nog gewoon in de zomer terug

Ik zal vast en zeker in de minderheid zijn maar dat eerste album was briljant.

Bij Kaiser Chiefs is het probleem ook gewoon dat ze zichzelf kapotgetourd hebben. Die hebben de afgelopen 9 jaar 10 keer op een Belgisch festival gestaan ofzo, waarvan de helft op Werchter. Als je dan ondertussen steeds zwakker materiaal uitbrengt (op de laatste plaat stond zelfs geen catchy single) vraag je er ook wel om dat het publiek je liever niet meer terugziet.

Ik zie ze eerder terug Les Ardentes doen, of een late namiddag spot op Pukkelpop. Eventueel een positie als Bloc Party vorig jaar?

Thijs wrote:
Misschien is Panic! At The Disco nog wel een kanshebbertje. Europese tour is wel tot half Mei, maar vaak komen artiesten dan nog gewoon in de zomer terug

Ik zal vast en zeker in de minderheid zijn maar dat eerste album was briljant.

Die mening deel ik zeker met je! Erg jammer dat ze nu die pop-sound er doorheen knallen. Zelfde geldt voor Fall Out Boy, maar nog steeds wil ik ze graag nog een keer zien!

Nieuwste album van Fall Out Boy is vrij goed vind ik. Eerste album van Panic vind ik ook heel gaaf haha.

De zaterdag is al uitverkocht. Combo Pearl Jam & The Black Keys is dus erg populair.
Ben benieuwd hoe hard de combikaarten gaan, wil ze namelijk over 2 weken bestellen..

De zaterdag is al uitverkocht. Combo Pearl Jam & The Black Keys is dus erg populair.<br>
Ben benieuwd hoe hard de combikaarten gaan, wil ze namelijk over 2 weken bestellen..

Nu al!?
Ik zie niets op twitter of zo. Hopelijk zijn de combi's er dan nog. Ik wil ze ook dan halen

<div class="d4p-bbt-quote-title">EddieVerder wrote:</div>
De zaterdag is al uitverkocht. Combo Pearl Jam & The Black Keys is dus erg populair.<br><br>

Nu al!?<br>
Ik zie niets op twitter of zo. Hopelijk zijn de combi’s er dan nog. Ik wil ze ook dan halen

Laat het zo zeggen, als je tickets probeert te bestellen krijg je melding dat ze unavailable zijn. Misschien dat het slechts een storinkje is en dat de tickets later weer beschikbaar zijn.

wel veel vroeger dan ik dacht, ik zal mijn combi ook maar binnen een week of 2 bestellen zeker, maar misschien is het gewoon een verkooptruc, later geven ze er waarschijnlijk weer 1500 tickets ofzo beschikbaar.

FOB gezien op Pukkelpop waren opzich wel leuk, maar heb niet zoveel met deze band.
Panic! At The Disco ken ik niet heel goed, maar mag best wel komen.
Kaiser Chiefs hebben dan misschien niet zulk goed materiaal meer gemaakt sinds... uh ja.
Maar live vind ik ze wel leuk opzich. Maar ja, echt komen hoeft voor mij niet zo.. een keer was leuk.

Maar toch, ik ga al een paar jaar naar Werchter en als de zaterdag inderdaad is uitverkocht is dat echt uitzonderlijk snel. Misschien snel een nieuwsbericht met de melding van het uitverkopen en een pakket namen met daarin ook Stromae?

wel veel vroeger dan ik dacht, ik zal mijn combi ook maar binnen een week of 2 bestellen zeker, maar misschien is het gewoon een verkooptruc, later geven ze er waarschijnlijk weer 1500 tickets ofzo beschikbaar.

Dat later vrijgeven is geen verkooptruc hoor. Elke keer dat mensen tickets reserveren om via overschrijving te betalen verdwijnen die uit de voorraad. Als er dan geen betaling plaats vindt gaan die niet automatisch terug in de voorraad maar worden die een tijdje apart gehouden. Dat zijn dan die 1000-2000 tickets die in de lente plots terug vrijkomen.

Wel absurd snel, zelfs de combinatie The Killers-Coldplay en QOTSA-AM-Pearl Jam hadden 2 maand nodig.

Pearl Jam - Black Keys - Pixies - Triggerfinger is een heel sterke combinatie voor iedereen die van de betere rock houdt hoor ;-) dat ga je op niet veel festivals terugvinden alleszins! Maar het is inderdaad wel héél vroeg..

Pearl Jam – Black Keys – Pixies – Triggerfinger is een heel sterke combinatie voor iedereen die van de betere rock houdt hoor
icon_wink.gif
dat ga je op niet veel festivals terugvinden alleszins! Maar het is inderdaad wel héél vroeg..

Klopt, al vind ik Triggerfinger poep. Maar de andere twee zijn zeker sterk, en The Pixies zijn ook geweldig. Maar ik had dit echt niet verwacht, ik dacht dat de donderdag sneller zou gaan. Er zijn in de voorgaande jaren dagen met veel grotere namen pas later uitverkocht.

Edit: zie @Kereltje

Ja, vind ik ook erg snel... het kan, maar ik denk toch dat misschien een foutje is of storing. Ik had ook verwacht dat de donderdag sneller zou gaan.

Users who are viewing this thread