Lowlands 2025

Na wat doorluisterne moet ik toch zeggen dat ik wel postief ben over het affiche gezien het kwalitatief allemaal wel snor zit, het blijft niet echt super exclusief wat er nu staat. Maar er staat best wat in mijn straatje valt. Ze hebben wel geboekt wat ze moesten boeken volgens mij. En bij sommige dingen moet ik concluderen dat ik niet in de bubbel zit (Kiki en Job Jobse dus dj-set maar ook niks live, maar ook een Frenna zo hoog, of een Gotu Jim klinkt voor mij ook niet anders dan een Bankzitters om eerlijk te zijn).

Jalen Ngonda kende ik niet, klinkt ook tof. Benieuwd wat er nog bij gaat komen verder, maar kaartje gaat er wel komen zaterdag (als we er doorheen komen)

Mooie eerste drop hoor. Zie geen aanleiding om niet te gaan. Tenzij ik geen kaartje weet te bemachtigen vrijdag of zaterdag. Hoop dat ik dan mijn cool bewaar en gewoon 2 weken voor LL een kaartje via de resale koop.

Alleen valt het op dat mijn 13 jarige dochter meer kent door TikTok, dan wat ik ken 🤷🏼‍♂️

Eerste act die me gelijk opviel welke ik niet kende is Luvcat. Leuk!

Verder:
London Grammar (gaan ze echt komen?)
Marathon
QOTSA
Joep Beving
Tramhaus
The Murder Capital
Vampire Weekend
Bambie Thug
Papa Roach
The Chats
RAYE
FDC

Meer dan genoeg 🤗

Die website is ook weer onwerkbaar soms hoor. Waarom staat het filmpje gewoon niet onder de tekst van een artiest zodat je op dezelfde "pagina" blijft. En als je hem opent dan opent die hem bij mij in een raar formaat en je gaat naar de vorige pagina begin je weer van voor af aan.

Wel enthousiast over een eventuele nieuwe Lima. Vaak fijne bands, maar die drukte was soms echt irritant. Zou van mij wel weer open air mogen worden.

Users who are viewing this thread