Zo, eventjes mijn irrelevante mening over de aangekondigde namen waar ik zelf wel erg blij mee ben! Kleine sidenote, ik ga altijd met mijn broertje. Mijn broertje en ik slepen elkaar mee naar elkaars muziekstijlen: hij is meer elektronisch muziekfan, ik meer (hardere) gitarenfan.
Asap Rocky: Als headliner misschien wat licht, maar wel een naam die ik graag eens wil zien, maar voor zelfstandig concert geen ticket voor zal kopen.
QOTSA: Op RW gezien, geniale show meegemaakt. Benieuwd of ze mijn gevoel van toen kunnen evenaren!
Chase & Status: Toch benieuwd naar, vooral door broertje.
Fontaines DC: Jaaaaaa heel vet!
Job Josbse & Ki/Ki: dit is dus helemaal op basis van de broer. Toch wel benieuwd naar de hype.
London Grammar: benieuwd hoe dit werkt op lowlands.
Papa Roach: Dit wordt toch een klein beetje guilty pleasure moshen. Zin in!
Vampire Weekend: <3 gaven voor mij de show van 2024 voor mij, samen met FD.
BC,NR: Ants from up there!!
Deadletter: vet!
Horsegiirl: Ja, dit is er weer zo'n eentje uit mijn broertje zijn lijst. Geen idee wat ik hiervan moet verwachten.
Joep Beving: Lijkt mij magistraal mooi. Hij opent s'ochtends een stage. Met mijn brakke hoofd daar bij zijn, tranen gegarandeerd.
Royel Otis: Heel benieuwd naar!
Tramhaus: twee jaar geleden volgens mij op DTRH gezien, helemaal stuk gegaan in de pits. Genieten.
Warmduscher: Op de één of andere manier is dat nummer I got Friends in mijn meest gespeelde nummers terecht gekomen. Toch lachen om te zien!
En dan ook nog alle ontdekkingsmuziek, ja lekker hoor.
Dus ja, ik ga een machtig mooi lowlands tegemoet. Morgen de presale in! Weer de grote lowlands-vriendengroep spreken, de appgroep komt tot leven. Heerlijk!