Lowlands 2025

Als liefhebber van elektronische muziek valt het mij nog wat tegen. Jamie xx is leuk, maar ook niet heel indrukwekkend gezien het vast een dj set zal zijn.

Vorig jaar is ook moeilijk te overtreffen met o.a. Justice en Soulwax, maar ik hoop op nog wat spannendere namen.

Vind sommige rock acts ook wel leuk, maar zal nooit een 10/10 zijn voor mij.

Zat in m’n voorspellingen en dus blij om Mk.Gee er tussen te zien. Verder de volgende drops maar afwachten. Vind €350 en alles wat er bij gaat komen wel een boelveel geld.

• Leuk
Waarderingen: davadude
Als liefhebber van elektronische muziek valt het mij nog wat tegen. Jamie xx is leuk, maar ook niet heel indrukwekkend gezien het vast een dj set zal zijn.

Vorig jaar is ook moeilijk te overtreffen met o.a. Justice en Soulwax, maar ik hoop op nog wat spannendere namen.

Vind sommige rock acts ook wel leuk, maar zal nooit een 10/10 zijn voor mij.

Zat in m’n voorspellingen en dus blij om Mk.Gee er tussen te zien. Verder de volgende drops maar afwachten. Vind €350 en alles wat er bij gaat komen wel een boelveel geld.
Ik heb het vorig jaar eens nagerekend, maar wij waren met ze 2e 1950 euro kwijt.
Dat was inclusief groepscampingplek…

Kan je aardig wat anders leuks voor doen ja.

• Wow
Waarderingen: daily
Heb een stuk minder hype bij de eerste worp, in vergelijking met voorgaande jaren. Ga zaterdag dan ook niet klaar zitten voor een ticket.

Kans wel levensgroot dat ik in augustus er toch bij ben. Vorig jaar na misgrijpen op de eerste verkoopdag hard gehaald, maar in de doorverkoop zonder stress een goedkoper ticket weten te krijgen.

• Leuk
Waarderingen: daily en davadude
Die parkeerkosten erg belachelijk. Ik woon half in het bos in een boer Brabants dorp, ik heb helaas geen trein/bus station voor de deur. Dichtsbijzijnde treinstation waar we kunnen parkeren is 25 minuten rijden, en dan moet je nog heel Nederland door en paar keer overstappen met je spullen. Beetje jammer dat je daar voor wordt gestraft. Duurzaamheid is prima, maar ik krijg toch ook wel het idee dat ze onder dat mom goed geld verdienen.

• Leuk
Waarderingen: piep en sjoeske
Andersom was het hier hetzelfde haha
Heeft denk ik ook te maken met de DTRH/LL carrousel in de mid en undercard.

Headliners van lowlands doen mij niet superveel en ik heb afgelopen jaren op DTRH al Raye, Deadletter, Molchat Doma, murder capital en Jalen Ngonda (en dan vergeet ik vast nog wat) kunnen zien.

Daardoor staat er voor mij meer om naar uit te kijken op DTRH, maar diezelfde ervaring kan je ook omdraaien.

Die parkeerkosten erg belachelijk. Ik woon half in het bos in een boer Brabants dorp, ik heb helaas geen trein/bus station voor de deur. Dichtsbijzijnde treinstation waar we kunnen parkeren is 25 minuten rijden, en dan moet je nog heel Nederland door en paar keer overstappen met je spullen. Beetje jammer dat je daar voor wordt gestraft. Duurzaamheid is prima, maar ik krijg toch ook wel het idee dat ze onder dat mom goed geld verdienen.
Nu ben ik wel benieuwd welk dorp, het klinkt namelijk erg pittoresk.

Naja 39€, stel je pakt de auto met 4 man is het niet eens 10€ voor heel het weekend

Ik ben vooral ook nog benieuwd naar de verdere programmering. Of we nog iets uit de Marlon Hofstadt hoek krijgen in de vorm van een malugi of een narciss. Of dat we nog iets zien in de buurt van Sammy virji.

Naja 39€, stel je pakt de auto met 4 man is het niet eens 10€ voor heel het weekend
Je betaald al een flink bedrag voor een kaartje, de muntprijs is al duur (mja als ik mijn glas drinken met 4 man deel dan valt het ook wel weer mee ;)). Het is niet alleen dat bedrag hé. Anders kunnen we het ook € 80,00 maken. Dan is het ook "maar" € 20,00 p.p.

Het is allemaal wel te begrijpen maar het loopt wel een beetje de spuigaten uit natuurlijk. Helaas hierdoor ook weer afhakers in de groep.

Toch besloten er wel weer bij te zijn hoor, daar niet van. Maar ik snap dat het allemaal wel heel prijzig wordt op deze manier.

Ik ben vooral ook nog benieuwd naar de verdere programmering. Of we nog iets uit de Marlon Hofstadt hoek krijgen in de vorm van een malugi of een narciss. Of dat we nog iets zien in de buurt van Sammy virji.
De nachtprogrammering kwam afgelopen jaren ergens midden april pas. Narciss draaide vorig jaar al; dus die komt dit jaar niet. Sammy Virji zou goed kunnen, Malugi waarschijnlijk ook wel in de bravo snachts :)

Waren trouwens vorig jaar de parkeertickets ook niet al rond de 35 a 40 euro?
Nee 25 of 29 euro.

Met z'n vieren in een auto naar een festival. Hoe dan? Nemen jullie geen spullen mee.

Nou, teringzooi viel ook wel mee volgens mij. Vroeger werd alles in de fik gezet willen we dit weer haha

• Leuk
Waarderingen: Davidd

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread