Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Dus Avenged Sevenfold als sub op Pinkpop, bestaat er een kans dat ze ook een plekje op Rock Werchter hebben?

En is Bastille ook een mogelijkheid? Ik vond ze dit jaar wel tof maar toen wist ik nog niet echt wie ze waren. Zou ze graag nog een keertje willen zien. En ook de Stereophonics.

Nog wat namen die ik graag zou zien (geen idee of ze touren): Kaiser Chiefs, Billy Talent, Example, Miles Kane, Pennywise, Red Hot Chili Peppers, Rise Against, Royal Republic, Seether, White Stripes,The Wombats..

Zijn er mogelijkheden? Iemand die er meer van weet?

BVD :)

Leuke lijst namen, over Rise Against hun tour is nog niets bekend, zou ze wel heel graag zien, en RHCP waren al afsluiter in 2012, dit jaar toch niet weer denk ik? Kaiser Chiefs is niets voor mij, Billy Talent in tegendeel juist wel, mag vanmij wel komen.

Dus Avenged Sevenfold als sub op Pinkpop, bestaat er een kans dat ze ook een plekje op Rock Werchter hebben?

En is Bastille ook een mogelijkheid? Ik vond ze dit jaar wel tof maar toen wist ik nog niet echt wie ze waren. Zou ze graag nog een keertje willen zien. En ook de Stereophonics.

Nog wat namen die ik graag zou zien (geen idee of ze touren): Kaiser Chiefs, Billy Talent, Example, Miles Kane, Pennywise, Red Hot Chili Peppers, Rise Against, Royal Republic, Seether, White Stripes,The Wombats..

Zijn er mogelijkheden? Iemand die er meer van weet?

BVD
icon_smile.gif

Avenged Sevenfold staat al op Graspop dus dat word hem niet en The White Stripes zijn al een paar jaar uit elkaar ;) Billy Talent, Rise Against, Seether en volgens mij Pennywise ook zijn net een paar pagina's terug besproken en RHCP zijn hier ook al 100x langs gekomen. Kaiser Chiefs zou kunnen maar is ondertussen al wel flink uitgekauwd dus denk het niet.

Misschien volgende keer ff een paar pagina's terug lezen dan had je al wel antwoord op een groot deel van je lijstje ;)

Ah, helaas.. Ik volg het forum redelijk maar alle 153 pagina's nog eens over te lezen kost me net iets te veel moeite haha. Maar Royal Republic dan? Of zijn ze te onbekend voor een plekje op een festival?

Foster The People heeft aangekondigd dit jaar een album uit te brengen, misschien ook een leuke naam voor Werchter.

http://www.nme.com/news/foster-the-people/74870?recache=1=1231317&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=fosterthepeople

Ik zou Outkast helemaal niet afschrijven hoor... Hun populariteit hier is niet wat ze in Amerika is he, dus zouden zoizo geen headliner zijn! Maar RW probeert toch wel elk jaar enkele rap-acts op het podium te brengen ( niet als headliner ) Outkast lijkt mij perfect te passen ergens als 3e laatste artiest. PKP kan natuurlijk, maar ook daar zie ik ze geen headliner zijn, ze zijn in de verste verte niet van het kaliber hier als Eminem he, zij kunnen geen dag uitverkopen.. Beide festivals hebben naar mijn mening evenveel kans!

Daarom dat ik Dour zeg. Hebben elk jaar een of meerdere hiphopklassiekers als headliner staan, en het is ook niet dat Outkast zo'n hitmachine was dat ze te groot zijn voor Dour.

Als die Kaiser Chiefs maar wegblijven. Dat is een beetje de huisband van Werchter, maar die brengen alleen maar troep uit. Het nieuwe album zal ook wel weer een flop worden.

De nieuwe namen zullen wel snel komen, er is nog steeds geen nieuwsbericht op de site verschenen. Stromae is onderdeel van een lading namen die we hopelijk heel snel zullen hebben.

Daarom dat ik Dour zeg. Hebben elk jaar een of meerdere hiphopklassiekers als headliner staan, en het is ook niet dat Outkast zo’n hitmachine was dat ze te groot zijn voor Dour.

Dat klopt, maar dat zijn acts als Jurassic 5 en Wu-tang Clan , dat is niet hetzelfde niveau van populariteit hoor ;-) dat zijn ( in België toch ) echte undergroundhiphopacts , terwijl Outkast toch wel bekend is bij het groter publiek he :-) maar je kan zeker gelijk hebben, we'll see!

Zijn de Kaiser Chiefs zo slecht tegenwoordig? Ik luister alleen de Employment CD af en toe en die vind ik best vet. De rest heb ik nog nooit beluisterd. Ik hoop dat er wat leuke namen bijzitten en hopelijk vandaag of morgen nog. Ik gok morgen tijdens die festival awards ofzo.

Zijn de Kaiser Chiefs zo slecht tegenwoordig? Ik luister alleen de Employment CD af en toe en die vind ik best vet. De rest heb ik nog nooit beluisterd. Ik hoop dat er wat leuke namen bijzitten en hopelijk vandaag of morgen nog. Ik gok morgen tijdens die festival awards ofzo.

Ja, die zijn echt heel slecht. Employment is een leuk plaatje, maar ik heb nog nooit een band zo diep zien zakken sinds hun debuut. Die maken echt rotzooi tegenwoordig, eind maart komt er een nieuw album uit met de geweldig diepgaande titel: Education, Education, Education & War

Doet me een beetje denken aan Love, Lust, Faith & Dreams van 30STM!!! Als die plaat van Kaiser Chiefs net zo goed wordt als het laatste album van 30STM komt toch nog alles goed, dan hebben ze goud in handen :)

Doet me een beetje denken aan Love, Lust, Faith & Dreams van 30STM!!! Als die plaat van Kaiser Chiefs net zo goed wordt als het laatste album van 30STM komt toch nog alles goed, dan hebben ze goud in handen
icon_smile.gif

Maar hey, het laatste album van 30STM was toch ook helemaal niet goed? ;)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Doet me een beetje denken aan Love, Lust, Faith & Dreams van 30STM!!! Als die plaat van Kaiser Chiefs net zo goed wordt als het laatste album van 30STM komt toch nog alles goed, dan hebben ze goud in handen
icon_smile.gif

Maar hey, het laatste album van 30STM was toch ook helemaal niet goed?
icon_wink.gif

Oh ja de laatste twee albums van 30stm vond ik zelfs kut :(

zowel 30seconds als Kaiser Chiefs hebben goede nummers. daarom vind ik zulke bands wel altijd lekker op festivals maar naar een concert alleen zal ik nooit gaan.

Nee joh 30stm speelt tegenwoordig alleen nog maar shit van de laatste twee albums die niemand hoeft te horen. Heel soms nog The Kill van het tweede album, maar dat is alleen omdat dat nummer hun doorbraak is geweest.

Nee joh 30stm speelt tegenwoordig alleen nog maar shit van de laatste twee albums die niemand hoeft te horen. Heel soms nog The Kill van het tweede album, maar dat is alleen omdat dat nummer hun doorbraak is geweest.

The Kill is natuurlijk meesterlijk en over het laatste album ben ik het ook zeker eens. Maar This is War vind ik persoonlijk geen slecht album.

Misschien is Panic! At The Disco nog wel een kanshebbertje. Europese tour is wel tot half Mei, maar vaak komen artiesten dan nog gewoon in de zomer terug

Users who are viewing this thread