Het is een kwestie van smaak, persoonlijk zijn er genoeg bands die een debut album hebben met voornamelijk goeie nummers terwijl een "hits" setlist vol met commerciële meuk zit, of in ieder geval muziek die afwijkt van de roots van een band, in dat geval is een integrale album set een verademing voor de old skool fans.
Het debut album is sowieso vaak het beste album omdat een band hier jarenlang naartoe werkt terwijl de opvolgers vaak in korte tijd geschreven worden (gaat natuurlijk niet altijd op).
Persoonlijk vind ik dat dit bij BfmV wel een beetje het geval is, na the Poison hebben ze nooit meer zulke goeie nummers gemaakt naar mijn mening. Om deze reden ga ik dinsdag naar Afas live, als het een normale tour was geweest had ik hem overgeslagen, zo heb ik me in 2018 bij BfmV dood verveeld omdat de set gewoon zo tegen viel, 2022 was al weer veel beter trouwens.
Ze spelen nu ook veel grotere zalen vergeleken met een normale tour, dus dat het niet uitverkoopt, is niet verassend.
Persoonlijk zou ik goed geld over hebben voor bijvoorbeeld een Deep Blue set van Parkway Drive of een All our Gods have abandoned us of Lost Forever// Lost Together tour van Architects en zo kan ik nog wel meer bedenken.