Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Stromae voor Rock werchter endan nog wel in the barn... ik ben heel teleurgesteld, KluB C mag terwijl stromae optreed dan wel een goeie dance act hebben, en nog iets dat ik kwijt wil over een eventuele nieuwe namenbekendmaking, ik heb is opgezocht hoe het vorig jaar zat. De eerst 'echte' reeks namen werden genoemd op de dag dat herman schueremans (baas rw) een prijs kreeg op de 'European Festival Awards', die avond maakte hij de eerste reeks bekend, dit jaar zijn de European Festival Awards Woensdag 15 Januari, misschien dat het nu weer zo is? het kan allesinds niet lang meer duren.

Stromae voor Rock werchter endan nog wel in the barn… ik ben heel teleurgesteld, KluB C mag terwijl stromae optreed dan wel een goeie dance act hebben, en nog iets dat ik kwijt wil over een eventuele nieuwe namenbekendmaking, ik heb is opgezocht hoe het vorig jaar zat. De eerst ‘echte’ reeks namen werden genoemd op de dag dat herman schueremans (baas rw) een prijs kreeg op de ‘European Festival Awards’, die avond maakte hij de eerste reeks bekend, dit jaar zijn de European Festival Awards Woensdag 15 Januari, misschien dat het nu weer zo is? het kan allesinds niet lang meer duren.

Herman gaat daar niet elk jaar een lifetime achievement award krijgen hoor ;)

Ik zat trouwens fout wat Stubru betreft, ze hebben er wel over getweet en gesproken. Morgen in de Humo dan? Zou ook logischer zijn aangezien de bio's etc precies nog ingevuld moeten worden tegen dat ze online komen.

Ik gok op HUMO morgen.

Shaverion wrote:
RockingWerchter is niet van de RW organisatie ofzo dus die weten niet meer dan wij doen.

Klopt, die lijken iedereen een beetje na te kletsen en weten dingen echt niet eerder dan dat andere fora dat doen. Het geruchtenlijstje is ook weinig serieus te nemen, zelfs Michael Jackson staat op de geruchtenlijst
icon_biggrin.gif

Ja dat geruchtenlijstje kan je zelf ook bijvullen. Ik kan er nu ook Tupac, The Beatles en Elvis Presley bijzetten... Het lijstje geeft wel een mooie indicatie wat betreft de inzendingen van wishlist!

Outkast gaat wereldwijd meer dan 40 festivals spelen hebben ze net zelf aangekondigd, daar kunnen we Rock Werchter wel bijrekenen denk ik! Hoeraaaa!!!

Als dat zou gebeuren, wat voor spot zou OutKast dan krijgen? Ik heb echt geen idee wat voor spot die zouden krijgen als ze komen.

Als dat zou gebeuren, wat voor spot zou OutKast dan krijgen? Ik heb echt geen idee wat voor spot die zouden krijgen als ze komen.
Headliner op Coachella, zou het dan ook zo niet op Werchter zijn? Maar kan me niet inbeelden dat ze zo populair zouden zijn hier? En Pukkelpop lijkt me dan eerder een festival voor die mannen te zijn.

Outkast gaat wereldwijd meer dan 40 festivals spelen hebben ze net zelf aangekondigd, daar kunnen we Rock Werchter wel bijrekenen denk ik! Hoeraaaa!!!

Ik verwacht eerder Pukkelpop of Dour, daar kunnen ze daadwerkelijk headlinen.

Ik gok op HUMO morgen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class="d4p-bbt-quote-title">Shaverion wrote:</div>
RockingWerchter is niet van de RW organisatie ofzo dus die weten niet meer dan wij doen.

Klopt, die lijken iedereen een beetje na te kletsen en weten dingen echt niet eerder dan dat andere fora dat doen. Het geruchtenlijstje is ook weinig serieus te nemen, zelfs Michael Jackson staat op de geruchtenlijst
icon_biggrin.gif

Ja dat geruchtenlijstje kan je zelf ook bijvullen. Ik kan er nu ook Tupac, The Beatles en Elvis Presley bijzetten… Het lijstje geeft wel een mooie indicatie wat betreft de inzendingen van wishlist!

Perfect, nu nog hopen op Amy Winehouse dan ben ik helemaal gelukkig :D

Oasis heeft sinds vandaag hun muziek op spotify gezet. Houd dit in dat beide mannen het eindelijk met iets eens zijn geworden? Hopen dat beady eye snel stopt en dan weet ik de Headlinder van Zondag wel

Ik vraag me af waarom ze t podium voor Stromae wel bekent maken, maar voor de rest nog niet. Nu niet dat ik twijfel of Metallica in The Barn of op Main gaat staan. Maar voor acts als Franz Ferdinand of Major Lazer vraag ik het me wel af.

Nu ja, er is nogal wat 'controverse' rond Stromae, je vindt hem goed of niet. Vandaar dat er heel wat verontwaardigde reacties waren op facebook met "ik mag hopen dat dit geen headliner is". De officiële werchterpagina heeft dan maar onmiddellijk gereageerd dat ze in de barn staan, kwestie van iedereen tevreden te houden :)

Outkast vind ik meer een headliner/naam voor Pukkelpop. maar goed Werchter kan wel, maar ik denk eerder Pukkelpop.

Nee Outkast zal niet komen. Enigste wat ik dan kan bedenken is een 2011 constructie met eerst Foo Fighters en dan Outkast als afsluiter. Maar Foo figtrers is niet zoals Iron Maiden en willen nog wel afsluiten dus dat gaat niet gebeuren. Pukkelpop en Lowlands is mijn gok.

Hmm, Linkin Park op Rock in Rio en blijkbaar een bevestiging van een nieuw album begin dit jaar. Ik weet niet of dat al bekend was, volgens mij heb ik het hier nog niet voorbij zien komen? Ze zullen nog steeds alleszins geen eerste keus zijn voor de organisatie, maar met een nieuw album op zak zeker wel een goed plan B.

<DIV class=d4p-bbt-quote-title abp="218">Pc-Freak wrote:</DIV>
<P abp="220">Alstublieft eens iets positief… Ben ziek, heb 4 dagen in ziekenhuis gelegen, ben nu wek thuis en volgende week vrijdag moet ik weer binnen en moet ik geopereerd worden,<br><BR abp="221">eens iets positiefs zoals goeie nieuwe namen zouden wel mogen hoor!!</P>
<P abp="222">Sterkte man! Ik hoop dat ze speciaal voor jou de hele line-up bekend maken
icon_wink.gif
</P>

merci Stockholm Syndrome

en ik heb een naam... is wel niet die naam dat ik hoopte..... Ben blij dat het zeker is dat ze de main niet headlinen!

smaken verschillen hé ;)
maar als ik kijk naar de facebook reacties toen stubru die aankondiging deed over stromae... amai! die kerel wordt ook ferm afgekraakt!

en ik zie op het geruchtenlijstje van pagina 1 gessaffelstein staan...
mogelijks moet brodinski daar dan ook bijgevoegd worden want die gaan heel vaak samen op stap :D

Laat Outkast maar mooi Pukkelpop en Lowlands doen. Tot nu toe de headliner die ik het minst graag zie, om me nog enigzins positief uit te drukken.

Laat Outkast maar mooi Pukkelpop en Lowlands doen. Tot nu toe de headliner die ik het minst graag zie, om me nog enigzins positief uit te drukken.

Haha helemaal mee eens. Maar los van onze persoonlijke smaak, ik heb al eens eerder gezegd dat RW (op de discutabele Black Eyed Peas na) nog nooit iets anders dan een rockband het festival hebben laten afsluiten. Dat zullen ze nu ook niet doen.

Users who are viewing this thread