Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Haha wij zijn het in ieder geval eens @Shaverion ;-) Mn internet faalde een beetje dus ik had jou post nog niet gezien...

Precies, terug naar Werchter.

Wat denken jullie van Warpaint? Ik ben nu naar het nieuwe album aan het luisteren, en het is weer goed. Minder gitaar en meer electronica, maar dit kan erg goed gaan werken in The Barn. Van mij mogen de dames zeker langskomen.

Het zou wel lachen zijn als Muse gewoon niet komt terwijl hier het halve forum volstaat met de band haha

Ik zou het niet heel erg vinden merk ik. ik heb de Foo Fighters nog maar één keer gezien, en dat was een erg sterke show. Die zie ik veel liever dan Muse. Op dit moment lijkt het tussen Muse en Foo Fighters te gaan, of de organisatie heeft een verassing die niemand aan zag komen.

Dan krijgen we morgen een grote hoop namen? Als ze er veel in een keer aankondigen (die januari-aankondiging) gebeurt dat altijd in de Humo, en die komt op dinsdag uit.

Het lijkt mij niet dat ze alleen Stromae bekend maken, lijkt me niet echt groot genoeg. Dus morgen in Humo zou kunnen of die lading komt later en we zien vanmiddag nog een rijtje namen verschijnen.

Zou leuk zijn! Merken we snel genoeg, als Stromae nu los word aangekondigd wat vaak gebeurd na een zelfbevestiging zullen we nog wel ff moeten wachten. Als ze nu niet officieel bekend maken dat Stromae komt dan zullen ze dat wss niet doen omdat er toch snel een stapel namen aankomt waar ze dan tussen staan.

klopt, maar het lijkt me niet dat Werchter nu wil gaan wachten met het zelf officieel maken. En als hij bij een lading namen hoort doen ze die er hopelijk bij. Of misschien komt er een act als Triggerfinger en de vrijdag of zondag subheadliner bij.

klopt, maar het lijkt me niet dat Werchter nu wil gaan wachten met het zelf officieel maken. En als hij bij een lading namen hoort doen ze die er hopelijk bij. Of misschien komt er een act als Triggerfinger en de vrijdag of zondag subheadliner bij.

Triggerfinger is al bekendgemaakt ;)

Headliners zullen ze wel apart bekend maken, dat doen ze eigenlijk altijd als ik het me goed herinner. Waar komt die lijst van Stromae eigenlijk vandaan? Is het een leak of zelfbevestiging, want bij die laatste kan dat natuurlijk heel goed zijn dat ze een dagje te vroeg waren en morgen de rest komt.

Headliners zullen ze wel apart bekend maken, dat doen ze eigenlijk altijd als ik het me goed herinner. Waar komt die lijst van Stromae eigenlijk vandaan? Is het een leak of zelfbevestiging, want bij die laatste kan dat natuurlijk heel goed zijn dat ze een dagje te vroeg waren en morgen de rest komt.

Staat op zijn eigen facebook. Dat dacht ik ook, maar Black Keys werden met als ik t goed heb Jack Johnson bekend gemaakt, dus ik sluit het niet uit.
Weet ik Triggerfinger was ook een voorbeeld zoals ik Placebo als voorbeeld voor subheadliner kon gebruiken ;)

Facebook, dit is zijn omslagfoto: https://www.facebook.com/stromae?fref=ts

Staat als omslagfoto op zijn facebook.

Het is ondertussen opgepikt door nieuwswebsites, maar nog geen bevestiging van de organisatie. We kunnen dus zeker zijn dat er deze avond of morgenochtend nieuwe namen volgen. Ik ben eveneens benieuwd naar de podiumverdeling, want als Franz Ferdinand in de Barn staat heb ik geen idee waar Stromae zou kunnen staan, tenzij main stage...

Stromae op main lijkt me niet, Franz Ferdinand zie ik daar eerder staan. Stromae kan ook nog in KlubC staan maar niet als afsluiter van de tent.

Stromae op main lijkt me niet, Franz Ferdinand zie ik daar eerder staan. Stromae kan ook nog in KlubC staan maar niet als afsluiter van de tent.

In Klub C maar niet als afsluiter? Die man heeft hier enkele maanden geleden 1x Paleis 12 (15.000 plaatsen), 3x Vorst (9.000 plaatsen) en 1x Lotto Arena (8.000 plaatsen) uitverkocht! In theorie hoort die met zo'n staat van dienst als headliner op de Main Stage... In praktijk lijkt het me afsluiter Barn te gaan worden, en dan FF toch op Main Stage voor de sub.

Aantallen zegt niet alles he, daar hebben we het laatst volgens mij ook al eens over gehad. Maar ik vind Stromae niet echt een naam om KlubC af te sluiten, vind hem ook beter in The Barn passen maar als dat het niet word eerder in KlubC dan op mainstage.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread