Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

sp1at

Nieuw lid
8 sep 2016
2
0
<font><font>sp1at wrote:</font></font>
<font><font>Pardon my English. </font><font>I'm the one collating the GN'R rumors on the other forum.</font></font>

<font><font>I understand Pinkpop have made an offer for GN'R, but I know nothing more. </font><font>A point of interest is That Pinkpop has moved so it does not clash with Download</font></font>

<font><font>Rock AM Ring and Download are the two festivals Either finalised, or close to being finalised and They are the two I am most confident on</font></font>

<font><font>Your English is pardonned. </font><font>And why are you so confident on the factthat GnR will be headlining Rock am Ring and Download?</font></font>

Ahh, the Pentecost thing I didn't know. There is now possibly an Amsterdam Arena date for GN'R in July, so this could be GN'R have decided to do instead. Who knows.

Download and Rock AM Ring are based on information from the band and the promoters via third parties. There are three possible stadium dates in Germany for July, so I am not as confident on Rock AM Ring as I was.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Net toevallig de nieuwe CD van Travis opgehad en met deze nieuwe CD zou ik het een zeer geschikte opvulling vinden voor de festivals komende zomer. Straight forward pop liedjes die het in het zonnetje goed zullen doen. Zeker in combinatie met de oude hits. Geen idee of ze touren komende zomer, maar ach dacht gooi er eens iets nieuws in de molen.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Net toevallig de nieuwe CD van Travis opgehad en met deze nieuwe CD zou ik het een zeer geschikte opvulling vinden voor de festivals komende zomer. Straight forward pop liedjes die het in het zonnetje goed zullen doen. Zeker in combinatie met de oude hits. Geen idee of ze touren komende zomer, maar ach dacht gooi er eens iets nieuws in de molen.

Altijd leuk op een festival.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ahh, the Pentecost thing I didn’t know. There is now possibly an Amsterdam Arena date for GN’R in July, so this could be GN’R have decided to do instead. Who knows.

Download and Rock AM Ring are based on information from the band and the promoters via third parties. There are three possible stadium dates in Germany for July, so I am not as confident on Rock AM Ring as I was.

So, you'll say it's Pinkpop or ArenA. Sounds legit...

Reminds me... AC/DC apparently had options for Festivals in 2015. But after Coachella they turned the whole thing around and made the choice for the stadium options.
I hope Europe wil see GnR-festival-gigs...

Hope it's worth the wait :mrgreen:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ahh, the Pentecost thing I didn’t know. There is now possibly an Amsterdam Arena date for GN’R in July, so this could be GN’R have decided to do instead. Who knows.

Download and Rock AM Ring are based on information from the band and the promoters via third parties. There are three possible stadium dates in Germany for July, so I am not as confident on Rock AM Ring as I was.


Pleas not The Arena...the sounds there is supershitty
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
We kunnen nog zeker 10 jaar genieten van Mr Pinkpop en zijn 'briljante' uitspraken ;)
Jan Smeets: 'Ik blijf nog zeker tien jaar Pinkpop-baas'

Jan Smeets is als het aan hem ligt, nog zeker tien jaar de grote baas van Pinkpop.
Dat zegt hij in gesprek met L1.

Te oud
Vrijdag werd bekend dat de koop van zalencomplex De hanenhof door Jan Smeets Produkties BV niet doorgaat. Een van de redenen is dat Smeets zichzelf te oud vindt.

Geen tijd
Toch is Smeets nog lang niet aan het afschakelen. Smeets: "Ik moet uitkijken dat ik niet te snel opschakel. We zijn al 14 jaar samen met de gemeente bezig om eruit te komen. Dat is nog steeds niet gelukt en het ziet er niet naar uit dat dit binnen afzienbare tijd wel gerealiseerd gaat worden. Ik word geen 100, ook al zou ik dat willen. Er is simpelweg geen tijd meer voor."

Nog 10 jaar
Smeets is inmiddels 71. Stoppen als baas van Pinkpop is echter totaal niet aan de orde. "Nog zeker tien jaar. Daarna zal er veel veranderen. Heel veel veranderen."
http://www.1limburg.nl/jan-smeets-ik-blijf-nog-zeker-tien-jaar-pinkpop-baas
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Tuurlijk. Voor zo'n festival loont het alleen maar om een oude mediagek als gezicht te hebben. Ook al heeft hij achter de schermen niets meer te vertellen, het blijft een goede publiciteitsmaker.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Beetje vooruitlopen op de actualiteiten...

Zijn er al Pinkpop-gangers hier die al hebben nagedacht over de Gouden Tip voor Pinkpop 2017??

Wat zouden jullie invullen, als die over een tijd van start zal gaan? (ideeën zijn btw welkom)

Denk dat ik dit jaar ga voor :
Ed Kowalczyk, Damian Wilson en The Preatures

Roept u maar....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Niemand Kensington :-( ? Nieuw album dus er zal echt heel veel volk op gaan stemmen helaas.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Niemand Kensington
frownie.png
? Nieuw album dus er zal echt heel veel volk op gaan stemmen helaas.

please, Kensington... Kunnen die nog wegblijven van Pinkpop a.u.b.
Maak zo de weg vrij voor de Nederlandse acts die de komt nu of weer verdienen.


...maar dat is mijn mening....
inmiddels TOTAAL klaar met Kensington, begin was nog wel leuk maar ben echt helemaal 180 graden om. Verandering van spijs, zo iets, kan de passende woorden niet vinden...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
inmiddels TOTAAL klaar met Kensington, begin was nog wel leuk maar ben echt helemaal 180 graden om. Verandering van spijs, zo iets, kan de passende woorden niet vinden…

Het probleem is dat veels te veel mensen Kensington nog leuk vinden. Die nieuwe single is gewoon Kensington maar dan met wat meer toeren.

3FM, Q-music draaien dit nog aan de lopende band..."geweldig" "fantastisch" etcetc.

Ik vind mainstream muziek ook gewoon leuk maar Kensington is hetzelfde...steeds hetzelfde..zelfde deuntje, flink wat Whohohoho en whahahahaha en whehehehe erin (scheelt met tekstschrijven), Gooi een simpel refrein er in waar vooral War een goed voorbeeld van is, herhaal de boel en hop je hebt een Kensingtonnummer.

Dan noemen ze het ook nog de grootste band van Nederland.......wat een belediging voor The Golden Earring, Doe Maar, Het Goede Doel, De Dijk, De Staat etcetcetc.

Zo lang deze meuk word gepromoot door de radiostations in Nederland zit je er aan vast. Helaas.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
(...)
Dan noemen ze het ook nog de grootste band van Nederland…….wat een belediging voor The Golden Earring, Doe Maar, Het Goede Doel, De Dijk, De Staat etcetcetc.

Zo lang deze meuk word gepromoot door de radiostations in Nederland zit je er aan vast. Helaas.

wow... ja.. belediging voor andere bands, idd, dat ook nog eens!!
doet me eraan denken, is wel weer eens tijd voor Golden Earring en De Dijk op Pinkpop hoor imo!
noem ik denk ik ook elk jaar weer, Di-rect...

Liever Di-rect met het nieuwe album dan 'weer' Kensington, om maar wat te noemen :mrgreen:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik verwachtte The Golden Earring vorig jaar met het jubileum maar vind ze wel kanshebber voor 2017, Di-rect mag van mij ook komen. :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik verwachtte The Golden Earring vorig jaar met het jubileum maar vind ze wel kanshebber voor 2017, Di-rect mag van mij ook komen.
simple-smile.png

dan vergeten we nog 1 NL dingetje (of bewust niet noemen, whatever...)
Marco Borsato, na de festivalletjes die hij dit jaar gedaan heeft, met succes, kan dat zomaar een makkelijke guilty pleasure boeking van eigen bodem.
Ik denk dat we daar serieus een oogje in het zeil moeten houden...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken