Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
dan vergeten we nog 1 NL dingetje (of bewust niet noemen, whatever…)
Marco Borsato, na de festivalletjes die hij dit jaar gedaan heeft, met succes, kan dat zomaar een makkelijke guilty pleasure boeking van eigen bodem.
Ik denk dat we daar serieus een oogje in het zeil moeten houden…

Ik verwacht MB op Concert @ Sea maar inderdaad zou hij een mogelijkheid kunnen zijn
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
Ik was dit weekend op Appelpop (152.000 bezoekers, alstublieft) en daar speelde Marco B ook vrijdagavond. Niet mijn kopje thee maar het was druk en het was feest. Maar goed, datzelfde kan ik zeggen van Lil Kleine en Ronnie Flex. En de Jeugd. En Douwe Bob. En De Staat. En Lucas Hamming. En John Coffey. En Indian Askin. En Causes. En Broederliefde - oh nee, die kwamen niet opdagen. En waarschijnlijk ook Guus M en Chef'special maar bij die laatste twee was ik al weg.

Hoe dan ook: er staan altijd grote NL namen op Pinkpop en ik denk dat Marco B inmiddels wel serieus wordt overwogen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Guns ’n Roses

Rolling Stones

Foo fighters


Ahh kom op zeg.....doe dan K3, de Josti Band en Jannes
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Guns ’n Roses

Rolling Stones

Foo fighters


Ahh kom op zeg…..doe dan K3, de Josti Band en Jannes

niet zo miepen bcmrmaybe ;)

als Bart1980 dat als Gouden Tip wil geven, is dat zo.
btw de Josti Band met het 50 jarig jubileum, kijk uit wat je zegt, het lot niet tarten :mrgreen:


Bart1980 wrote:
Foo fighters


Waarom denk je aan Foo Fighters? Van een nieuw album is nog lang geen sprake. En een tour evenmin.

Nou... ik zie er wel wat in. Het blijft wachten op een tour en nieuw album, de vraag is in 2017 of 2018?
Inmiddels begint de tijd te dringen, bij Foo's kan het nieuwe album ineens op de proppen komen, maar hoe later het in het jaar is hoe onwaarschijnlijker dat het nog 2017 gaat worden.
Inmiddels geloof ik minder in een komst naar Pinkpop 2017.
Ik moet wel zeggen, heel veel Foo Fighers laatste tijd op 3FM. Alsof ze iets verwachten die pluggers en radiopromotors, of ik wil het zo horen...

Wel leuk zeg, laat die Gouden Tips maar verder komen!
Zie een paar namen waar ik zelf nog niet aan gedacht had.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
niet zo miepen bcmrmaybe ?

Joa Joa maar obvious trollen dat is echt wel prfffttttttt. Hij is nieuw dus misschien weet ie niet dat we al een meester troller hebben :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Radiohead
Ed Kowalczyk (of gewoon LIVE als ze weer bij elkaar komen)
First Aid Kit
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.677
837
Btw, als NL band, zou Delain gene optie zijn?
Bestaan 10 jaar, vieren dat in december in Paradiso
Epica komt ook met nieuwe CD, zou ook zomaar weer kunnen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
http://www.rollingstone.com/music/news/bruce-springsteen-on-reviving-the-river-new-solo-lp-20160203

Nieuws wat sommigen misschien al weer vergeten waren maar Springsteen heeft een compleet nieuw solo album af welke alleen nog maar moet worden uitgebracht maar waar men mee heeft gewacht vanwege de huidige rivertour. Desondanks verwacht ik dat dit album ergens volgend jaar zeker zal verschijnen en Springsteen kennende zal hij daar ook zeker een tour aan vast plakken. Let wel dus zonder de E street band...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Btw, als NL band, zou Delain gene optie zijn?
Bestaan 10 jaar, vieren dat in december in Paradiso
Epica komt ook met nieuwe CD, zou ook zomaar weer kunnen


Delain en Epica zou ik beide leuk vinden gooi maar op de Guns 'n Roses dag
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
http://www.rollingstone.com/music/news/bruce-springsteen-on-reviving-the-river-new-solo-lp-20160203

Nieuws wat sommigen misschien al weer vergeten waren maar Springsteen heeft een compleet nieuw solo album af welke alleen nog maar moet worden uitgebracht maar waar men mee heeft gewacht vanwege de huidige rivertour. Desondanks verwacht ik dat dit album ergens volgend jaar zeker zal verschijnen en Springsteen kennende zal hij daar ook zeker een tour aan vast plakken. Let wel dus zonder de E street band…

Ik zou niet direct willen zeggen dat die dan gaat touren zonder de E-Street Band. Ik denk eerder dat die dan een stuk van de show solo doet, maar niet de hele show (hij zal echt niet ineens shows doen van maar 1 uur. En 3,5 uur solo lijkt me ook niet te gebeuren).

Overigens wat betreft Gouden Tip zit ik te denken aan:

- Meg Myers (Laat haar aub naar Nederland komen, wat heeft die een fantastisch album gemaakt; voor wie haar nog niet kent, ga het luisteren!)
- Reignwolf
- Royal Blood

Maar er zijn nog wel meer leuke kleinere acts. Ik snap nooit zo goed dat mensen allemaal headliners doorgeven. Ik geloof er namelijk niet zo in dat dat niet allang vastligt wanneer de gouden tip start en dat ze dus weinig doen met headliners terwijl ze met kleinere namen wellicht wel wat doen. Overigens zullen ze met die van mij vast niks doen omdat die namen vast weinig worden genoemd op Royal Blood na wellicht.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.677
837
http://www.rollingstone.com/music/news/bruce-springsteen-on-reviving-the-river-new-solo-lp-20160203

Nieuws wat sommigen misschien al weer vergeten waren maar Springsteen heeft een compleet nieuw solo album af welke alleen nog maar moet worden uitgebracht maar waar men mee heeft gewacht vanwege de huidige rivertour. Desondanks verwacht ik dat dit album ergens volgend jaar zeker zal verschijnen en Springsteen kennende zal hij daar ook zeker een tour aan vast plakken. Let wel dus zonder de E street band…

LOL, Bruce in de tent, ik ben voor!
Stage 4 mag ook nog ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Er gaan echter ook geruchten dat hij met de river tour nog wat langer door zal gaan en er circuleren al data in februari en maart 2017 voor Australia/Nieuw Zeeland en Japan. In dat geval zal dat solo album misschien nog wel wat langer in de ijskast gaan laat staan een nieuwe tour....... Ik zie hem namelijk niet een tour eindigen in maart en binnen een paar maanden weer een nieuwe tour starten. Dat zal dan toch voor het jaar erop zijn denk ik..............
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.677
837
Er gaan echter ook geruchten dat hij met de river tour nog wat langer door zal gaan en er circuleren al data in februari en maart 2017 voor Australia/Nieuw Zeeland en Japan. In dat geval zal dat solo album misschien nog wel wat langer in de ijskast gaan laat staan een nieuwe tour……. Ik zie hem namelijk niet een tour eindigen in maart en binnen een paar maanden weer een nieuwe tour starten. Dat zal dan toch voor het jaar erop zijn denk ik…………..

Eerste datum voor Aus (7 februari) zou vandaag gelekt zijn.
Misschien kan ie met zijn boek tour wel op Crossing Border? ;)
Tot zover het onderwerp Bruce, die geen optie is voor 2017 in mijn opinie
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Omdat Jan Smeet meer vrouwelijke zangers wil programmeren verwacht ik bands zoals
- The Pretty Reckless
- Against The Current
- Within Tempetation
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken