Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Wel handig om er op tijd mee te beginnen. De vorige keer had ik Rammstein goed gehad.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.723
7.488
Aangezien we nu al volop aan het gissen zijn naar de headliners en het een en ander ook al wordt aangekondigd, is het al tijd voor het Pinkpop (en Rock werchter) voorspel-spel 2017? ( @dennisvdbr deed jij dat de laatste keer niet ?
simple-smile.png
)

Das mooi op tied haha

Haha, klopt. Maar kan me van de vorige keer herinneren dat Rammstein al bekend was toen we begonnen.



Brian wrote:
Aangezien we nu al volop aan het gissen zijn naar de headliners en het een en ander ook al wordt aangekondigd, is het al tijd voor het Pinkpop (en Rock werchter) voorspel-spel 2017? ( @dennisvdbr deed jij dat de laatste keer niet ?
simple-smile.png
)


Zal er eens over gaan nadenken…

Misschien andere opzet, animo werd wat minder hoe verder we kwamen.
Moet wel voor iedereen leuk blijven hé…

Zekers. Ik ben benieuwd.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.752
Brian wrote:
Aangezien we nu al volop aan het gissen zijn naar de headliners en het een en ander ook al wordt aangekondigd, is het al tijd voor het Pinkpop (en Rock werchter) voorspel-spel 2017? ( @dennisvdbr deed jij dat de laatste keer niet ?
simple-smile.png
)


Zal er eens over gaan nadenken…

Misschien andere opzet, animo werd wat minder hoe verder we kwamen.
Moet wel voor iedereen leuk blijven hé…
Misschien off topic maar ipv dan telkens 10-20 op te moeten geven, geef je er 5 op ofso?

Ontopic: Wie zegt dat Glastonbury absoluut de Foo's wilde hebben voor 2018? Ik geloof niet dat ze omwille van 1 festival juist een jaar eerder of vroeger zouden touren + er zijn in de VS ook nog genoeg festivals die hen wss zouden willen ..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ontopic: Wie zegt dat Glastonbury absoluut de Foo’s wilde hebben voor 2018? Ik geloof niet dat ze omwille van 1 festival juist een jaar eerder of vroeger zouden touren + er zijn in de VS ook nog genoeg festivals die hen wss zouden willen ..
Dat komt van Eavis zelf aan metro UK...
Speaking to Metro.co.uk at the NME Awards, Eavis confirmed that Foo Fighters won’t be playing this year – but said that he had assembled the ‘best line-up yet’.
Eavis said: ‘We’re going to announce the full line-up in April' (...) ‘But Foo Fighters won’t be headlining this year, we’ve got three fantastic headliners but they aren’t one of them. ‘I’d like to see them play Glastonbury in the near future."
Daaruit is al heel lang uit geconcludeerd dat het dan 2017 of 2018 zou zijn.
Met de uitspraak van Smeets erbij...
2017 dus?

edit: het is overigens niet omwille van maar 1 festival. Dit zal Glastonbury, Pinkpop en Rock Werchter aan gaan. Maar geloof dat ook St Gallen ingehaald moet worden. Dan zijn er nog een reeks aan concerten die na november nog gecanceld zijn, iets met terreur gedoe... Dus er is wel een reeks af te werken, nog een paar zullen ze er lucratief bij boeken. Hoppa, een tour in 2017 is wel in te puzzelen.
Theorie kan dus...
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Brian wrote:
Aangezien we nu al volop aan het gissen zijn naar de headliners en het een en ander ook al wordt aangekondigd, is het al tijd voor het Pinkpop (en Rock werchter) voorspel-spel 2017? ( @dennisvdbr deed jij dat de laatste keer niet ?
simple-smile.png
)


Zal er eens over gaan nadenken…

Misschien andere opzet, animo werd wat minder hoe verder we kwamen.
Moet wel voor iedereen leuk blijven hé…

Hou het vooral eenvoudig met één speelronde. Laat iedereen tot 01-11-2016 of 01-12-2016 3 headliners noemen en 40 namen incl. podium.
Speelrondes maken het minder interessant en mensen weten heus wel voor 01-11 of ze mee doen of niet.
Pas er een puntentelling op toe en klaar. Makkelijk tellen, makkelijk bijhouden etc.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
O lekker scherp van mijzelf dan

geeft niet...

Maar toch, hoeft niet zo zeer een hint te zijn.
Delen wel vaker iets. Maar vaak deelde ze vlak voor tour aankondigingen 'iets' van die locatie als ze er al eens geweest waren.
O, lekker cryptisch ook...
Ook de omslagfoto is gewijzigd op facebook btw.
Ik denk over een paar weken wel iets van aankondigingen te verwachten zijn, op z'n vroegst eind september maar met pech op z'n laatst eind november.
Er zijn nu eenmaal al wat grote meerdaagse Europese festivals die eind september gaan beginnen met de eerste namen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik denk over een paar weken wel iets van aankondigingen te verwachten zijn, op z’n vroegst eind september maar met pech op z’n laatst eind november.
Er zijn nu eenmaal al wat grote meerdaagse Europese festivals die eind september gaan beginnen met de eerste namen.

Ik hou de thread van PearlJam.com in de gaten. :)
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
Misschien probeerde hij Kanye West er doorheen te duwen ...
http://www.nu.nl/muziek/4321381/directeur-mojo-wilbert-mutsaers-vertrekt.html
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755


Zal de 3FM-invloed op de Pinkpop line-up beperken? ;)
Meer lucht voor Trommelen en Ramakers om mooie (en liefst ook wat hardere) namen op Pinkpop te zetten.
Lekkere harde Pinkpop zou mooi zijn volgend jaar, Pearl Jam, Foo Fighters en Guns n Roses... LOL :mrgreen:

ach...
'verschillen van mening over de toekomst' beetje slap excuus als je mij vraagt...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Nah… Oke, Touché…

Maar ik doelde meer op de 3FM-acts als Robbie Williams, Pharrell, Beyonce of Kensington gedoe…


Ja duh. Das Obvious. Maar niet voor black-lies. Die vindt trollen leuker.
 

Bram Finkers

Playlistbediener
28 okt 2015
13
0
Gouden Tip:

- Rival Sons
- Birth of Joy
- Royal Blood

Met al het gehaat op sommige bands hier, zou Pinkpop er goed aan doen om ook de 'Zwarte Tip' in te voeren: Tips voor bands die je liever niet wilt zien op Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Gouden Tip:

– Rival Sons
– Birth of Joy
– Royal Blood

Met al het gehaat op sommige bands hier, zou Pinkpop er goed aan doen om ook de ‘Zwarte Tip’ in te voeren: Tips voor bands die je liever niet wilt zien op Pinkpop.

Nice, weer een gouden tip, leuk...

Goeie opmerking...
Wie of welke act willen de meeste Pinkpopgangers graag vermijden...
Maar denk dat dat wel rare inzendingen oplevert van 'de muziek-leek'
Nog een jaar overslaan mogen van mij althans wel: Kensington, Anouk en elke wille keurige Nederlandse rapper ;)

Al denk ik dat Broederliefde terugkeer verdient na verplichte inkorting van de set van dit jaar, met het commerciele succes van het moment er nog bij opgeteld.
Dat is waarschijnlijk een 3FM-stage act in 2017, vroege mainstage act op z'n max.
Ook Chef'Special kon wel eens terug naar Pinkpop komen bedenk ik me nu, nieuwe werk is wel oke. Als ze dan ook Twenty One Pilots mee nemen ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Sowieso nooit meer

The Script
Matt Simons
Kensington
Kane (maar goed die zijn al gestopt gelukkig)
Dinand Woesthoff solo

Dat zijn mijn ergste jeukplekken
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken