Pinkpop 2025

Muse heeft veel getourt en voelt daardoor minder uniek aan dan de FF's, maar ik denk dat Muse in nederland echt niet voor ze onder doet of misschien een maatje groter is. (Ik vraag me af of de FF's het Malieveld of Goffertpark vol krijgen, laatste eigen how was in de ziggo. Muse won hier op festileaks een paar jaar terug nog de prijs voor beste festival act ooit :P
Dat waren natuurlijk andere tijden, FF zijn al jaren niet meer in Nederland geweest. Eerstvolgende concert zal denk ik op elke venue in Nederland wel uitverkopen, mocht een festival ze binnen hengelen worden het Werchter zondag van vorig jaar achtige taferelen voor de verkoop denk ik.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Muse heeft veel getourt en voelt daardoor minder uniek aan dan de FF's, maar ik denk dat Muse in nederland echt niet voor ze onder doet of misschien een maatje groter is. (Ik vraag me af of de FF's het Malieveld of Goffertpark vol krijgen, laatste eigen how was in de ziggo. Muse won hier op festileaks een paar jaar terug nog de prijs voor beste festival act ooit :P
Misschien is het wat persoonlijk. Maar de FF verkochten vorig jaar de zondag op RW direct uit terwijl de zaterdag van Muse op RW enkele jaren geleden toch veel moeizamer verliep volgens mij. Ik ben meer dan tevreden met Muse hoor maar als die nu op vrijdag of zaterdag hadden gestaan en de FF hadden kunnen afsluiten... Dan had de ticketverkoop echt wel goed gelopen volgens mij (weet niet wat die nu doet hoor). Maar het wordt wel terug een leuk festival zonder twijfel en we hopen op zonnetje en 25 graden 😀.

• Leuk
Waarderingen: Vusjke88
Zou me er oprecht tien keer meer vermaken dan bij Justin Timberlake.
Echt ja? Justin heeft toch veel meer te bieden dan wat lomp springen en lekker Amerikaans met vrouwen staan schuren op het podium. Het valt mij niet mee om door die Ziggo Dome story's af te kijken in ieder geval, vind het heel erg tenenkrommend. Wel perfecte Paaspop/Zwarte Cros naam imo.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Echt ja? Justin heeft toch veel meer te bieden dan wat lomp springen en lekker Amerikaans met vrouwen staan schuren op het podium. Het valt mij niet mee om door die Ziggo Dome story's af te kijken in ieder geval, vind het heel erg tenenkrommend. Wel perfecte Paaspop/Zwarte Cros naam imo.
Nja, Justin Timberlake zou ik simpelweg niet voor blijven. Pitbull is dan weer zo fout dat ik me, zeker met wat op, nog best wel zou kunnen vermaken

• Leuk
Waarderingen: MarkD en Timmetje
Pitbull komt 15 juni in de ziggo dome dus geen pinkpop

Wink Celebrity GIF by MLB

Verwachten we deze week nog namen? of zal het over carnaval heen getrokken worden? dus 2e week maart pas?
Ik hoop deze week maar verwacht na de carnaval idd. De vrijdag en zondag missen iig nog een subheadliner als ik zo die poster bekijk.
En een waardige vervanger voor Flogging Molly zou ook fijn zijn.

Tourschema van Rise Against tot nu lijkt erop dat ze vanuit Download UK (13 juni) doorgaan naar USA (28 juni). Denk niet dat ze dat weekend tussendoor nog even naar NL gaan.
I Prevail is tijdens Pinkpop nog in USA en staat al op Dynamo Metal Fest, dus die is geheel uitgesloten.

Blijf Biffy Clyro altijd wel een lastig te plaatsen band vinden, heb niet het idee dat ze heel veel fans hebben in Nederland ( Afas aantal jaar geleden lang niet uitverkocht).
AFAS was gewoon hartstikke uitverkocht. Het hielp natuurlijk wel dat de show voor corona was aangekondigd én de Staat het voorprogramma deed.

AFAS was gewoon hartstikke uitverkocht. Het hielp natuurlijk wel dat de show voor corona was aangekondigd én de Staat het voorprogramma deed.
Ahh ik dacht dat het niet uitverkocht was en voor mijn gevoel vrij rustig was tijdens Biffy Clyro, maar daar zal ik me dan wel in vergist hebben.

Users who are viewing this thread