Vrijwel alle andere majors in NL en België verkopen meer?
Mijn eigen ervaring is ook dat de jongere aanwas op Pinkpop toch wel een stuk lager is dan op DTRH en Lowlands. Ergo, gemiddelde leeftijd wordt hoger, oudere gare wordt te oud en de potentiele vervangers zijn elders. Maar goed, misschien is het DTRH en Lowlands publiek van nu over 10 jaar wel toe aan bedtijden van half 1.
Maar vergelijkbare festivals zeg je?
Lowlands is niet vergelijkbaar, nooit geweest.
Ik denk dat in Nederland niet veel vergelijkbaar is qua grote, qua opzet kom je dan bij bospop uit (nog kaarten beschikbaar)
Werchter is echter wel vergelijkbaar maar ook daar is het verschil toch minimaal?
Weekend tickets nog beschikbaar, vrijdag nog, zaterdag nog, enkel dus zondag lopen ze op voor (donderdag er buiten gehouden, omdat pinkpop die ook niet heeft wel een top booking Limkin park).
Graspop enkel de donderdag uitverkocht, rock am ring nog niet uitverkocht!
De jongere aanwas is naar alle waarschijnlijkheid veel lager als bij lowlands, maar de aanwas blijft wel komen dit is zelfs op Bospop het geval!
Volgens mij maakt iedereen het hier veel te groot en zijn de verschillen minimaal..
De enigste angst die ik heb is dat de privileges het festival kapot kunnen maken!
Jullie hebben wel schaduwplekken want jullie hebben een speciaalbandje..
Jullie hoeven niet in de rij want hebben een speciaalbandje..
Jullie hebben een groter plekje op de camping want jullie hebben een speciaalbanje.