Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ach welnee. Olivia speelt op een zaterdag op Pinkpop en op een zondag op Werchter. Dat heft elkaar ook weer op. Die dag van Werchter is gewoon supergoed geprogrammeerd.
Is er een kans dat Pinkpop deze week het laatste pakketje bekend maakt? Vorig jaar maakte ze de laatste namen bekend op 29 februari, maar die is er dit jaar niet en op 28 feb zitten ze in het carnavalsweekend.
Is er een kans dat Pinkpop deze week het laatste pakketje bekend maakt? Vorig jaar maakte ze de laatste namen bekend op 29 februari, maar die is er dit jaar niet en op 28 feb zitten ze in het carnavalsweekend.
Ik heb spijt dat ik niet voor RW heb gekozen dit jaar. Zij hebben echt zoveel wat ik graag had willen zien: LP, Sam Fender, Corella, Elbow, Blanco White, David Kushner, Somebody's Child. Ik hoop zo dat die laatste 5 namen nog gedeeld gaan worden met PP.
Ik heb spijt dat ik niet voor RW heb gekozen dit jaar. Zij hebben echt zoveel wat ik graag had willen zien: LP, Sam Fender, Corella, Elbow, Blanco White, David Kushner, Somebody's Child. Ik hoop zo dat die laatste 5 namen nog gedeeld gaan worden met PP.
Nu ook bevestigd door Tirsa zelf dat er aan beide kanten van het Noord-podium rond gelopen kan worden. De silent disco blijft wel maar op een andere plek.
Lijkt er ook op dat het een serie aan korte afleveringen komen, gezien de '#1'. Benieuwd wie ze nog meer gaan interviewen en of ze de serie af gaan sluiten met een laatste pakket namen.