Pinkpop 2025

Is er een kans dat Pinkpop deze week het laatste pakketje bekend maakt? Vorig jaar maakte ze de laatste namen bekend op 29 februari, maar die is er dit jaar niet en op 28 feb zitten ze in het carnavalsweekend.

Is er een kans dat Pinkpop deze week het laatste pakketje bekend maakt? Vorig jaar maakte ze de laatste namen bekend op 29 februari, maar die is er dit jaar niet en op 28 feb zitten ze in het carnavalsweekend.
Het zal wel voor na de carnaval zijn. dat was vorig jaar ook zo toch?

Afgelopen zondag zijn we nog naar Voltage geweest, naar mijn mening wel materiaal voor een leuke stage 4 plek of tent opener.

Ik heb spijt dat ik niet voor RW heb gekozen dit jaar. Zij hebben echt zoveel wat ik graag had willen zien: LP, Sam Fender, Corella, Elbow, Blanco White, David Kushner, Somebody's Child. Ik hoop zo dat die laatste 5 namen nog gedeeld gaan worden met PP.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ik heb spijt dat ik niet voor RW heb gekozen dit jaar. Zij hebben echt zoveel wat ik graag had willen zien: LP, Sam Fender, Corella, Elbow, Blanco White, David Kushner, Somebody's Child. Ik hoop zo dat die laatste 5 namen nog gedeeld gaan worden met PP.
Kan alsnog, er zijn nog combo's te koop.

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Lijkt er ook op dat het een serie aan korte afleveringen komen, gezien de '#1'. Benieuwd wie ze nog meer gaan interviewen en of ze de serie af gaan sluiten met een laatste pakket namen.

Officiële bevestiging. We kunnen weer rondjes lopen! Silent Disco zetten ze ergens anders neer.

Jimmy Fallon Yes GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

Users who are viewing this thread

• TDZ