Pinkpop 2025

Is er een kans dat Pinkpop deze week het laatste pakketje bekend maakt? Vorig jaar maakte ze de laatste namen bekend op 29 februari, maar die is er dit jaar niet en op 28 feb zitten ze in het carnavalsweekend.
Het zal wel voor na de carnaval zijn. dat was vorig jaar ook zo toch?

Het zal wel voor na de carnaval zijn. dat was vorig jaar ook zo toch?
voor na de carnaval? Voor of na :-)?
Ik dacht ergens gezien te hebben dat de laatste worp in maart komt, maar kan ook mijn eigen hersenspinsel zijn.

Afgelopen zondag zijn we nog naar Voltage geweest, naar mijn mening wel materiaal voor een leuke stage 4 plek of tent opener.

Ik heb spijt dat ik niet voor RW heb gekozen dit jaar. Zij hebben echt zoveel wat ik graag had willen zien: LP, Sam Fender, Corella, Elbow, Blanco White, David Kushner, Somebody's Child. Ik hoop zo dat die laatste 5 namen nog gedeeld gaan worden met PP.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ik heb spijt dat ik niet voor RW heb gekozen dit jaar. Zij hebben echt zoveel wat ik graag had willen zien: LP, Sam Fender, Corella, Elbow, Blanco White, David Kushner, Somebody's Child. Ik hoop zo dat die laatste 5 namen nog gedeeld gaan worden met PP.
Kan alsnog, er zijn nog combo's te koop.

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Lijkt er ook op dat het een serie aan korte afleveringen komen, gezien de '#1'. Benieuwd wie ze nog meer gaan interviewen en of ze de serie af gaan sluiten met een laatste pakket namen.

Officiële bevestiging. We kunnen weer rondjes lopen! Silent Disco zetten ze ergens anders neer.

Jimmy Fallon Yes GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

Muse maakt al meer dan 15 jaar kutmuziek en Linkin Park is relevanter dan ooit. Waar ik meer verbaasd over ben is dat de Werchter zondag met Olivia Rodrigo al weken is uitverkocht en dat de Pinkpop zaterdag met Olivia nog (lang?) niet uitverkocht is.
Pinkpop maakt het zichzelf naar mijn mening ook graag moeilijk.

De eindtijd op het festivalterrein is niet meer van deze tijd. Zo’n beetje elk festival gaat langer door of heeft een respectabel programma tot 03:00 a 04:00 uur.

Het hoeft geen Lowlands te worden (liever niet) maar neem bijvoorbeeld Pukkelpop, overdag een leuk programma waar veel mensen zich in kunnen vinden en later op de avond komen dj’s in beeld.

Die weggestopte feesttent op camping B ademt eigenlijk iets van ‘joh als je echt perse nog even door wilt, dan is er hier een kut hoekje waar je nog even op slechte muziek kunt hangen’.

Hou dat festivalterrein langer open en vermaak de mensen daar langer, dan verkoopt ook Pinkpop weer moeiteloos uit. Al is het maar tot 03:00 uur.

• Leuk
Waarderingen: Davidd

Users who are viewing this thread