Pinkpop 2025

Er zijn nog vaste gast tickets te koop voor B en C. Mocht je deze een hebben is later komen geen probleem.
Parking plekken moeten wel direct gekocht worden bij het aanschaffen van een weekend- of dagkaart. Hoever dat lopen is hangt een beetje van welke parking af en welke camping je gaat liggen uiteraard
Van camping B naar het terrein loop je zeker wel een 20-30 min op. C is nog iets verder en is ongv 35-40 min
Moet je een Vaste Gast ticket hebben als je zo laat komt of is er altijd nog wel plek voor één tentje ergens op C?

het probleem zit ook niet in de verscheidenheid.
maar meer in die paar kut namen die geboekt worden
Je kan toch onmogelijk naar alles gaan kijken. Als ik per dag ongeveer 6 bands kan bekijken, ben ik meer dan tevreden. Als er dan paar 'kut' namen tussen zitten dan is dat maar zo. Voor mij persoonlijk zijn er geen echte namen die ik echt MOET zien
Heb wel een weekend ticket omdat ik er graag bij ben, wel wat leuke bandjes wil gaan bekijken en nieuwe ontdekken maar een echte grote naam waarvoor ik specifiek een dagticket zou kopen ontbreekt dit jaar (voor mij persoonlijk dan).

Users who are viewing this thread