Pinkpop 2025

het probleem zit ook niet in de verscheidenheid.
maar meer in die paar kut namen die geboekt worden
Je kan toch onmogelijk naar alles gaan kijken. Als ik per dag ongeveer 6 bands kan bekijken, ben ik meer dan tevreden. Als er dan paar 'kut' namen tussen zitten dan is dat maar zo. Voor mij persoonlijk zijn er geen echte namen die ik echt MOET zien
Heb wel een weekend ticket omdat ik er graag bij ben, wel wat leuke bandjes wil gaan bekijken en nieuwe ontdekken maar een echte grote naam waarvoor ik specifiek een dagticket zou kopen ontbreekt dit jaar (voor mij persoonlijk dan).

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Ik mis spannende namen. Of juist iets grappigs. Of iets onverwachts. Geen enkele naam waar ik me op kan verheugen. Heel veel nee absuluut niet nog eens kijken (Muse, Mika). En overdag her en der wel iets wat ik wel zou kunnen waarderen (Purple Disco Machine) waar een pinkpop ticket en bonnen helaas veels te duur voor zijn.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ik vind dat Pinkpop een knaller van een zondag heeft. Persoonlijk vind ik die dag gelijkwaardig aan de schitterende RW donderdag...
Linkin Park, Fontaines, Deftones, Iggy Popp

Vs

Muse, Girl in Red, Korn, Biffy Clyro, Kaiser Chiefs

Dat wint Werchter toch met gemak naar mijn mening. Die zondag is sowieso de meest matige Pinkpop-dag ook imo.

Vs

Dat wint Werchter toch met gemak naar mijn mening. Die zondag is sowieso de meest matige Pinkpop-dag ook imo.
Heerlijk hoe je mensen hier naar wil laten kijken door de volgorde aan te passen 😉

Linkin Park VS Muse
Deftones VS Korn
Fontaines D.C. VS Girl in Red
Iggy pop VS Biffy Clyro

Dan zou je het op deze manier moeten doen, dit is op volgorde en voor mij zou het dan 2-2.
De zondag is de dag die volgens mij nog het meest word aangevuld waarbij als ik het affiche bekijk er nog een dikgedrukt bij moet komen!

Maar ik snap dat Werchter hier op een voetstuk staat..
(En ook vind dat ze het goed doen)
Maar om de vergelijking nou meteen te ontkrachten dat pinkpop zondag bijna net zo goed is als de werchter donderdag

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Vs

Bovenste rijtje (op Iggy na) zijn sowieso de namen die je als serieuze major wil hebben dit festivalseizoen. Onderste rijtje (afgezien van Girl in Red) zijn aardige namen maar meer ook niet.

Heerlijk hoe je mensen hier naar wil laten kijken door de volgorde aan te passen 😉

Linkin Park VS Muse
Deftones VS Korn
Iggy pop VS Biffy Clyro

Dan zou je het op deze manier moeten doen, dit is op volgorde en voor mij zou het dan 2-2.
De zondag is de dag die volgens mij nog het meest word aangevuld waarbij als ik het affiche bekijk er nog een dikgedrukt bij moet komen!

Maar om de vergelijking nou meteen te ontkrachten dat pinkpop zondag bijna net zo goed is als de werchter donderdag
Huh? elo zet de koppels toch zo neer als jij ze ook als koppels maakt?
Wat mij betreft maken Linkin Park en Fontaines alleen al op actualiteit een voorsprong die Pinkpop niet meer inhaalt

Linkin Park VS Muse
Deftones VS Korn
Iggy pop VS Biffy Clyro

rustig maar, ik zet gewoon de 4 grootste namen neer + Kaiser Chiefs (omdat dat ook wel een publiekstrekker is denk ik). Ik vind gewoon persoonlijk die zondag best een matige dag zonder echt goede undercard. Anders was 'ie ook wel al uitverkocht he, Muse blijft een vintage Pinkpop naam.

Och, iedereen interpreteert het maar zoals hij wil, en dan kom je maar mooi tot je eigen conclusie. Relevantie of hype is iets wat ik zelf bijvoorbeeld totaal niet interessant vind. Evenals of iets wel of niet veel tickets doet verkopen.

Hoe ik het bedoelde is een beetje in de trent van de lijstjes die de laatste dagen gemaakt werden hier en daar:

De Pinkpop zondag heeft in de categorie "must see danwel heel graag zien" best wel veel namen voor mij persoonlijk op de bühne staan. Met Muse, Korn, Biffy Clyro, DeWolff, Imminence, Kaiser Chiefs, Purple Disco Machine, The Warning en Bob Vylan zijn het er negen uit dertien. Da's voor mij echt een topdag, ongeacht hoe belegen Kaiser Chiefs zijn, of dat Muse voor de 100e keer in de Benelux staat in 5 jaar tijd. Ik luister bijzonder graag naar ze, heb ze 10 jaar geleden voor het laatst live gezien, en zou er keihard van gaan genieten...

• Leuk
Waarderingen: Maria, brutus257 en elo
Dan zie ik liever Biffy Clyro ipv Fontaines. Want de show van Fontaines op Pukkelpop was zo verschrikkelijk saai.. totaal geen publiek interactie of enig sprankje van plezier. Zeer slechte ervaring, maar ik ga het op werchter nog 1 kans geven. Benieuwd of ze me nu wel kunnen overtuigen.

• Leuk
Waarderingen: Maria en festirock
Dan zie ik liever Biffy Clyro ipv Fontaines. Want de show van Fontaines op Pukkelpop was zo verschrikkelijk saai.. totaal geen publiek interactie of enig sprankje van plezier. Zeer slechte ervaring, maar ik ga het op werchter nog 1 kans geven. Benieuwd of ze me nu wel kunnen overtuigen.
Ik kan me dan geen enkele voorstelling maken van een situatie waarbij ik Biffy Clyro, wat ik echt niet heel vervelend vind, interessanter zou vinden dan Fontaines DC.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en elo
Ik kan me dan geen enkele voorstelling maken van een situatie waarbij ik Biffy Clyro, wat ik echt niet heel vervelend vind, interessanter zou vinden dan Fontaines DC.
Er staat niet voor niks 'gek' in zijn naam ;)
Ik kan me wel inbeelden dat als je ze enkel in de namiddagzon op een Main Stage hebt gezien, ze geen blijvende indruk hebben nagelaten. In Trix en Vorst weggeblazen, maar op RW was het teleurstellend

Bovenste rijtje (op Iggy na) zijn sowieso de namen die je als serieuze major wil hebben dit festivalseizoen. Onderste rijtje (afgezien van Girl in Red) zijn aardige namen maar meer ook niet.
Vind k niet. Ik zou blij zijn met een Muse of korn op zaterdag. Biffy Clyro hoop ik al jaren op werchter eens te zien.

Ik vind dat Pinkpop een knaller van een zondag heeft. Persoonlijk vind ik die dag gelijkwaardig aan de schitterende RW donderdag...
ik ben ook heel enthousiast over grote namen op de Pinkpop zondag, maar van alle namen bij elkaar op de Pinkpop zaterdag ben ik ook, merk ik, meer enthousiast

Huh? elo zet de koppels toch zo neer als jij ze ook als koppels maakt?
Wat mij betreft maken Linkin Park en Fontaines alleen al op actualiteit een voorsprong die Pinkpop niet meer inhaalt

Ik ben het niet perse eens dat Linking Park nou zo actueel is. Ja, ze maken een comeback en veel mensen willen ze om nostalgische redenen weer zien, maar dat maakt het voor mij toch geen 'actuele' act. Wel een sterke act en een goede boeking, maar dat is Muse ook.

Linkin Park > Muse, maar ook Muse is prima. Zij hebben de pech dat het geen nostalgie a la Linkin Park is.

Maar ook voor mij zou de Werchter dag het winnen. Puur door de headliners want van alle andere zou ik alleen Iggy Pop hoeven zien

Ik wel. Wat Fontaines DC maakt daar kan ik gewoon niet echt lekker inkomen, zonder er een muzikaal oordeel aan te geven. Biffy vind ik wel fijn. Niet heel gelaagd, maar wel heel easy listening, perfect voor ergens tijdens een lang festivalweekend...

Ik wel. Wat Fontaines DC maakt daar kan ik gewoon niet echt lekker inkomen, zonder er een muzikaal oordeel aan te geven. Biffy vind ik wel fijn. Niet heel gelaagd, maar wel heel easy listening, perfect voor ergens tijdens een lang festivalweekend...
Maakt overigens wel dat ik op Werchter er even goed voor ga zitten bij FDC. Ergens hoop ik dat er een kwartje gaat vallen...

Ik ben het niet perse eens dat Linking Park nou zo actueel is. Ja, ze maken een comeback en veel mensen willen ze om nostalgische redenen weer zien, maar dat maakt het voor mij toch geen 'actuele' act. Wel een sterke act en een goede boeking, maar dat is Muse ook.
Linkin Park heeft nieuw werk. Muse niet.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread