Ben daar zelf opzich niet zo bang voor, ik heb jaren altijd mijn vakantiegeld afgewacht om vervolgens tickets te kopen.. wij gaan altijd met z'n 2en (vrouw en ik) + onze Pinkpop vriendengroep..ik ben er niet zeker van...
maar denk (en ben bang voor de organisatie) dat we een rustige editie tegemoet gaan, al weet je het bij Pinkpop nooit.
zijn wel eens dagen die pas tegen festival aan nog kaarten blijven verkopen, zoals de Sheeran dag afgelopen jaar.
op ticketmaster is nog alles beschikbaar, wellicht dat dat bij compleet maken programma wat teweeg brengt of late beslissers nog in mei alsnog beslissen, dat zie je bij Pinkpop nog al eens. Pinkpop heeft niet zo'n FOMO verkoop blijkt wel...
Maar blijf erbij en met name in deze tijd is zo'n dikke 600 euro toch een hoop geld, en dat zo vlak voor de kerstdagen.
En aangezien het ouder publiek is mensen met een gezin is de kaartverkoop niet zo explosief als een lowlands!
Tickets komt wel goed daar zit ik niet overin, zondag gaat sowieso uitverkopen en ook de zaterdag en weekend tickets gaan uitverkopen (denk ik)
Dit is nergens op gebaseerd, puur op het gevoel (hou ik van jou)