Paaspop 2015

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Rival Sons ís gaaf. Waarom staan die hier?
Omdat de Rival Sons hard groeien. Van nauwelijks fans anderhalf jaar geleden naar toch redelijk wat bekendheid. Paaspop heeft vaker van die ‘toegankelijke’ opkomende bands staan. Ik verbaas me meer over het feit dat Paaspop Moderat heeft gehaald. Toch eens even kijken of ik kaartjes ga kopen.
E: toegankelijk is misschien het verkeerde woord. Maak er voorspelbaar van :p.




Deze reactie is gewijzigd 5 uren, 29 minuten geleden door

Tja, als je op dit forum kan afgaan ben ik ook de enige die er over bazuint
icon_razz.gif

Maar het kan wel kloppen, hebben nummers mogen spelen op bekende shows in UK en Amerika dus daar gaat het lekker, vooral in UK verkopen ze zalen makkelijk uit. En de Rival Sons groep waar ik bij zit, groeit ook. Dus opzich dat klopt, maar heb er hier in Nederland nog niet veel van gemerkt.

Wel leuk Moderat ook, toch wel leuk zo’n afwisselend affiche
icon_biggrin.gif
Moderat komt niet, het is alleen Modselektor. Zit best wel verschil in, had liever Moderat gehad.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Die maken samen met Rival Sons, Bloody Beetroots, Lonely the Brave, Dave Clarke, John Coffey en Jex Thoth toch wel een aardig affiche. Ik ben benieuwd wat er nog bij komt.

Lonely The Brave is helaas nog niet bevestigd, dus dat is nog ff afwachten. Ik ben ook erg benieuwd naar de andere namen. Misschien dat dit dan t eerste jaar Paaspop wordt XD
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
Die maken samen met Rival Sons, Bloody Beetroots, Lonely the Brave, Dave Clarke, John Coffey en Jex Thoth toch wel een aardig affiche. Ik ben benieuwd wat er nog bij komt.


Lonely The Brave is helaas nog niet bevestigd, dus dat is nog ff afwachten. Ik ben ook erg benieuwd naar de andere namen. Misschien dat dit dan t eerste jaar Paaspop wordt XD
Wow wat? Ik dacht dat ik dat hier las? Nouja dan is het nogsteeds een goeie affiche. @Indiaantje89 ik had mezelf al verbeterd :D. Ik heb overigens liever modeselektor eigenlijk. Moderat was goed op RW, maar ik wil die twee dj's wel eens zien zonder apparat, ze draaien blijkbaar best goed, en de compilationalbums die ze samenstellen zijn van hoog niveau.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Festivalhalla bevestigde dat Lonely the Brave zou komen. Die hadden deze week ook al de komst van Therapy?, Rival Sons, Yellow Claw, Buraka Som Sistema en Lacuna Coil gelekt. Zal dus wel kloppen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Geen probleem, wilde alleen even voorkomen dat jullie een kaartje gingen kopen voor Moderat terwijl Modeselektor komt. Toch wel een tikkeltje anders.

Ik ga dit jaar op Rock Am Ring Siriusmodeselektor zien. Benieuwd hoe zich dat uit gaat pakken.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Festivalhalla bevestigde dat Lonely the Brave zou komen. Die hadden deze week ook al de komst van Therapy?, Rival Sons, Yellow Claw, Buraka Som Sistema en Lacuna Coil gelekt. Zal dus wel kloppen.

Ja klopt, zal ook wel, maar ik hou (ook voor mezelf) nog even een slag om de arm ;)
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
+The Kik, Joris Voorn, Kölsch (DJ Set), Broederliefde, Ares, Mike Mago, Droog Brood, LNY TNZ, GirlsLoveDJs, Roul and Doors, Wiwek en Valour Up Twice.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
+The Kik, Joris Voorn, Kölsch (DJ Set), Broederliefde, Ares, Mike Mago, Droog Brood, LNY TNZ, GirlsLoveDJs, Roul and Doors, Wiwek en Valour Up Twice.

niet echt interessant dit, waar blijft LTB nou :(
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.500
762
niet echt interessant dit, waar blijft LTB nou
icon_sad.gif

Ongeduldig aan het worden?
Volgens mij was het een vrij betrouwbare bron die al veel goed had over Paaspop
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
niet echt interessant dit, waar blijft LTB nou
icon_sad.gif



Ongeduldig aan het worden?
Volgens mij was het een vrij betrouwbare bron die al veel goed had over Paaspop

Ja XD

Ik wil iig betere namen, anders krijg ik niemand mee, dit is echt drie keer niks
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Was zeker een betrouwbare bron, maar Paaspop zelf was nogal not amused, bepaalde dingen waren nog niet 100% rond of onder embargo voor Paaspop zelf, dus kan best dat sommige dingen nog even op zich laten wachten of in het slechtste geval niet door zijn gegaan doordat het lekte, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Dat lijkt mij ook onwaarschijnlijk idd. Maar goed, hopelijk is er snel meer bekend
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.589
591
Early bird tickets zijn verkrijgbaar tot 11 januari. Misschien daarna wat namen?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Deze week nieuwe namen. Mijn verwachtingen zijn niet mild als ik zo lees wat me mogen verwachten: 'een dikke hardcore punk headliner', drie flinke namen voor de Apollo en na(a)m(en) voor Paaspop presents We Are Electric. Ben benieuwd, vooral naar wat in Paaspopogen dan een hardcore-punk headliner mag zijn.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
morgen 9 uur nieuwe namen:



Zoals beloofd zouden we deze week met nieuwe namen komen. En aan die belofte houden we ons!

We hebben namelijk maar liefst drie (DRIE!) internationale knallers die de Apollo van voor tot achter zullen doen zinderen...
Daarnaast komen er nog toevoegingen aan het nu al te gekke theaterprogramma en kunnen feestbeesten & dansgeesten (total) los(s) in de Stardust (hosted by We Are Electric) of één van de twee andere tenten bomvol met electronic, dance, house. Uiteraard bieden we ook de liefhebbers van circle pits en walls of death genoeg muzikaal geweld: en dan komt er ook nog een dikke hardcore punk headliner bij.

Nog maar 15 uur te gaan, stay tuned!


 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Deze week nieuwe namen. Mijn verwachtingen zijn niet mild als ik zo lees wat me mogen verwachten: ‘een dikke hardcore punk headliner’, drie flinke namen voor de Apollo en na(a)m(en) voor Paaspop presents We Are Electric. Ben benieuwd, vooral naar wat in Paaspopogen dan een hardcore-punk headliner mag zijn.

Sick of it All.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken