Concertaankondigingen

Pfff ik zou met m’n 14 jarige dochter naar Kiwanuka gaan. Keken er beiden naar uit, juist vanwege de intieme locatie.

Nu kiezen tussen Afas of Amare. Iemand tips qua zaal?

Ik ken Amare enkel van wat klassieke concerten. Ben niet zo’n fan van de zaal zelf maar wel een stuk kleiner dan Afas natuurlijk.
Afas is ook al uitverkocht.

Ik blijf t apart vinden. Eerst helemaal mooi doen dat je in zo'n kleine zaal gaat spelen en dan vervolgens een paar dagen van tevoren je concert toch verplaatsen zonder excuus...

Pfff ik zou met m’n 14 jarige dochter naar Kiwanuka gaan. Keken er beiden naar uit, juist vanwege de intieme locatie.

Nu kiezen tussen Afas of Amare. Iemand tips qua zaal?

Ik ken Amare enkel van wat klassieke concerten. Ben niet zo’n fan van de zaal zelf maar wel een stuk kleiner dan Afas natuurlijk.
Door de wat aflopende vloer vind ik dat je in Amare tot ver in de zaal (zeer) goed zicht hebt op het podium, dus ik zou ook voor Amare kiezen

Waar heb je dit gevonden? Ik zie het niet meteen op hun socials, of die van de ab
Denk dat AB iets te enthausiast is geweest. Stond vanmorgen wel op hun facebook pagina, nu is het niet meer te vinden. Waarschijnlijk dan morgen de officiele bekendmaking. Mogelijk dan overige EU data.

• Leuk
Waarderingen: kaiser

Users who are viewing this thread