Rock Werchter 2025

Fontaine Dc als headliner op Werchter ja? Dat zou ik teleurstellend vinden. De band groeit als cool en verdient een mooie spot maar naar RW ga je voor de grote headliners. De Bks headliners staan daar altijd een paar treedjes lager.
Kan met het haast ook niet voortellen. Ik vind ze erg goed, maar hadden afgelopen augustus een begin van de avond spot op Pukkelpop. Nu doorgroeien naar headliner lijkt me gek.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en mattman
Ik kan me in dat geval alleen maar indenken dat de prijzen van de absolute headliners zelfs voor een festival als RW niet meer te betalen zijn en dat dat type groepen enkel nog eigen concerten in zalen / stadions gaat doen omdat ze veel lucratiever zijn.

• Leuk
Waarderingen: festibob en Nielso
Ik kan me in dat geval alleen maar indenken dat de prijzen van de absolute headliners zelfs voor een festival als RW niet meer te betalen zijn en dat dat type groepen enkel nog eigen concerten in zalen / stadions gaat doen omdat ze veel lucratiever zijn.
Ze hadden dit jaar Dua Lipa en de Foo's nog.... zo'n vaart zal het niet lopen. Ik denk dat we met Rodrigo en Linkin Park (en Green Day) de klappers van dit jaar krijgen.

Je kan altijd een facebook of instagram vandaag vrijdag maken en dan bij het posten bepalen dat hij pas maandag om dat uur mag gepubliceerd worden. Zo omzeil je de feestdagen en kan je toch op maandag posten.
Ik denk niet dat wel of niet aankondigen op een feestdag te maken heeft met al of niet op een knop moeten duwen…
Net als dat niemand van jullie ooit dachten dat Maneskin dit jaar headliner zou kunnen worden of dat Sam Fender in 2025 headliner zou worden, kan Fontaines DC nu als headliner worden aangekondigd.
Aangezien je zelf Sam Fender al in het rijtje zet van “headliners die jullie niet hadden verwacht” zou Fontaines DC als headliner dan wel betekenen dat het in 2025 dan “2 headliners die jullie niet hadden verwacht” zou worden. Het is niet onlogisch dat Werchter sterke (ja, dat is open voor interpretatie) opkomende talenten een kans geeft, en dat dat een onverwachte headliner oplevert, maar 2 is misschien wat veel van het goede.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Hebben Lokerse feesten en Rock Werchter nooit overlap?
Nooit is niet het goede woord, bij grote namen is de kans niet groot dat er overlap is. Vorig jaar best wel veel dezelfde namen uit België/Nederland (Whispering Sons, Bluai, Ise, Glints, Froukje, Loverman, Prins S en de Geit) plus Frank Carter.

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Nooit is niet het goede woord, bij grote namen is de kans niet groot dat er overlap is. Vorig jaar best wel veel dezelfde namen uit België/Nederland (Whispering Sons, Bluai, Ise, Glints, Froukje, Loverman, Prins S en de Geit) plus Frank Carter.
Prodigy zie ik bij lokerse feesten, die mag ook gerust naar Werchter komen.

of verrassend om 10u of 11u.

dacht dat Lenny vorig jaar rond dat uur kwam.
Misschien gelijktijdig met NOS Alive? Ik weet niet hoe laat die normaal met namen komen.
Maar dan heb je het niet over de genoemde subs (Charli, Fontaines, OATW) want die staan al op diverse festivals.

Op StuBru vandaag top 100 van de jaren 90 met daarin 2x Linkin park en vermoedelijk In The End als nummer 1.
Ideale moment om ze rond die tijd aan te kondigen.

• Leuk
Waarderingen: Yerko_music
Op StuBru vandaag top 100 van de jaren 90 met daarin 2x Linkin park en vermoedelijk In The End als nummer 1.
Ideale moment om ze rond die tijd aan te kondigen.
Zoveel goede muziek gemaakt dat decennium en dan met zoiets als nummer 1 komen. Zie dat Numb ook nog gewoon op 2 eindelijk ofzo. Want StuBru.

• Leuk
Waarderingen: elo
Zoveel goede muziek gemaakt dat decennium en dan met zoiets als nummer 1 komen. Zie dat Numb ook nog gewoon op 2 eindelijk ofzo. Want StuBru.
popular vote he, dan heb je vaak gekkere dingen.

en met de hype rond LP komt dat veel hoger omdat het de laatste tijd veel passeert komt het veel hoger in de lijsten bij deze mensen.

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread