Rock Werchter 2025

Veel dingen naar jouw smaak, prima toch. Objectief gezien weet ik niet of dit over de volle breedte nou beter was dan 2023 en 2024.
Naar mijn smaak was 2023 echt stukken beter in ieder geval. Ook beter dan 2024 trouwens. Erg mooie lineup toen!

• Leuk
Waarderingen: Joss
Ik luisterde in die tijd als tiener ook nog naar verschrikkelijke muziek hoor.

Weet nog dat ik in die tijd singletjes van Da Boy Tommy (Candyman), de Big Brovaz (Nu Flow) en Nickelback (How You Remind Me) naar het schoolfeestje meenam. 2 nummers op zo'n cd'tje. En het album van Pokémon 2BA Master grijsdraaide. Dat ik nooit een Linkin Park fase had toen zal misschien wel mee bepalen dat ik de liefde van deze band nooit zal snappen. Als volwassene luister je toch anders naar die muziek.

Wat zou er nog met de Big Brovaz gebeurd zijn trouwens?
OK ...
Pearl Jam, The War On Drugs, Pixies, Rag n Boneman, Fontaines D.C. , The Kid Laroi, Cigarettes After Sex, Altin Gün,

Metallica, Lewis Capaldi, Bazart, ALT-J, Inhaler, Stikstof, Girl In Red

Imagine Dragons, 21 Pilots, Anne-Marie, Yungblud, Nothing But Thieves, Phoebe Bridgers, Clairo, Yong Yello

RHCP, The Killers, Balthazar, Sum 41, Big Thief, Emma Bale, High Hi

Was een crazy line up in my opinion

Die zaterdag en zondag zuigde wel sterk voor mij ...
Zaterdag hele avond sterke bieren & zondag gaan lopen van (voor mij) dramatische RHCP
Maandag wel op tijd op het werk.

Naar mijn smaak was 2023 echt stukken beter in ieder geval. Ook beter dan 2024 trouwens. Erg mooie lineup toen!
2023 heeft het festivalvuur bij mij en mijn dochter helemaal ontstoken. Dat begon al gelijk op de donderdag met Weyes Blood - Anna Calvi - Raye - Aurora. Sam Fender en Stormzy niet gezien (dit jaar inhalen) en mijn eigenlijke must see van de donderdag Stromae was helaas weggevallen.
De donderdag van 2024 was trouwens ook de beste dag van het jaar.

Vorig jaar had toch een van de betere undercards. Uiteindelijk is het klagen op hoog niveau wanneer je zoals dit jaar parels als Black Pumas, Jonny Marr, PJ Harvey en Eefje De Visser na elkaar kunt zien. Er zijn maar weinig festivals waar je zoveel gevestigde waarden op één dag voorgeschoteld krijgt. De overvloed aan gigantische headliners zoals in 2022 heeft sommigen misschien doen vergeten hoe sterk de rest van het programma niet is.

Vorig jaar had toch een van de betere undercards. Uiteindelijk is het klagen op hoog niveau wanneer je zoals dit jaar parels als Black Pumas, Jonny Marr, PJ Harvey en Eefje De Visser na elkaar kunt zien. Er zijn maar weinig festivals waar je zoveel gevestigde waarden op één dag voorgeschoteld krijgt. De overvloed aan gigantische headliners zoals in 2022 heeft sommigen misschien doen vergeten hoe sterk de rest van het programma niet is.
Klopt, maar dat geldt voor ons op het forum, maar niet voor mijn vader, moeder, vriendin, haar vader enz...

Plus 2022 was het jaar na covid, elke artiest wou en moest opnieuw touren. Tuurlijk dat je dan zoveel grote namen bijeen krijgt.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
de undercards maken voor mij Rock Werchter. Laatste 2 edities steevast de Slope meepakken voor nieuwe namen.
Headliners kunnen naar mijn gevoel eerder tegenvallen dan mee, door de hele hype eromheen.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en johanra
Maribou State deze ochtend op 15min sold out in de Roma, extra show aangekondigd.

Rijtje Maribou State - Caribou - Barry can't swim zou ook wel typisch KluB C zijn.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan

Users who are viewing this thread