Rock Werchter 2025

Mocht Fontaines er staan lijkt vrijdag me wel een goed moment om hen (al dan niet los) aan te kondigen, aangezien ze dan ook in Vorst spelen.

Ik zat verder nog even in de agenda van Royal Republic te speuren en zie ze een week voor RW op een festival in Estland staan. Lijkt me een hele leuke toevoeging.

Als ik op de knop mocht drukken zou ik het lekker random een keer om 16:10 doen ofzo:LOL:

Ahh ik had wel hoop op een naam. Helaassssss. Uit protest ga ik The Cure vanavond maar luisteren, als er toch niks aangekondigd wordt doe ik het wel even met een naam die er toch niet staat.

Zijn ze aan het discussieren over de ticketprijs daar in Mechelen, want geen namen en ook nog geen ticketinfo op dit moment.

Als ik op de knop mocht drukken zou ik het lekker random een keer om 16:10 doen ofzo:LOL:

Ahh ik had wel hoop op een naam. Helaassssss. Uit protest ga ik The Cure vanavond maar luisteren, als er toch niks aangekondigd wordt doe ik het wel even met een naam die er toch niet staat.

Is op Graspop wel eens gebeurd ooit om 16:07 :LOL:

• Haha
Waarderingen: ChrisV
Zijn ze aan het discussieren over de ticketprijs daar in Mechelen, want geen namen en ook nog geen ticketinfo op dit moment.
Ticketinfo verwacht ik pas later in november. Eerst nog nieuwe namen en de mensen geïnteresseerd maken.

Fontaines DC als eerste grote naam aangekondigd op IN MUSIC Croatia (23-25 juni 2025).
Dit jaar bestond de line-up van IN MUSIC oa uit The National, Gossip, Paolo Nutini en The Smashing Pumpkins dus grote overlap bekende namen met Antwerps Live is Live festival.
Zien we de Fontaines DC terug op Live is Live als headliner ipv Rock Werchter?
Ze zouden Glastonbury volgend jaar skippen dus er is wel ruimte om daar te staan.

toch al geweest. Om 16u niks en dan om 17u toch nog iets? ook vorig jaar dacht ik?

Users who are viewing this thread