Good 4UIk heb Olivia Rodrigo al twee keer (2022 en 2024) live gezien, als boomer met mijn tienerdochters. Ik moet zeggen dat het twee keer zalig was om haar te zien optreden, en te zien hoe de jeugd energiek en emotioneel loos gaat tijdens haar optreden. Haar volledig vrouwelijke band speelt alles live. Het is brave eenvoudige pop / punkpop, met goede tienerteksten en veel gevoel. Muzikaal kan ze dus nog veel groeien, maar podiumpresence en talent heeft ze zeker. Nummers zoals Bad idea Right, jealousy jealousy, good 4 you, Making the bed en Brutal vind ik echt goede nummers. Ze zal een super headliner zijn, en voor RW zeer jong volk trekken. Ze past daarom denk ik beter op Pukkelpop of op een losstaand event. Maar van mij mag ze zeker op RW spelen, dan ga ik kijken en heb ik compagnie van mijn kids
Neen geintje, eerlijk gezegd zei haar naam mij helemaal niks (45+ rocker hier). Maar als ik Spotify erbij pak, kom ik wel wat bekends tegen. Ben benieuwd, zeker als ik dit lees, vooralsnog niet mijn ding, maar vorig jaar ook positief verrast door Dua Lipa wat ook niet in mijn straatje paste! Dus laat maar komen.