Rock Werchter 2025

Op StuBru vandaag top 100 van de jaren 90 met daarin 2x Linkin park en vermoedelijk In The End als nummer 1.
Ideale moment om ze rond die tijd aan te kondigen.
Zoveel goede muziek gemaakt dat decennium en dan met zoiets als nummer 1 komen. Zie dat Numb ook nog gewoon op 2 eindelijk ofzo. Want StuBru.
Het is de top 100 van de jaren nul, in de jaren '90 zou dat ver buiten de top 100 vallen ;)

• Leuk
Waarderingen: mattman
NOS ALIVE 2025 zal veel duidelijk maken wat er beschikbaar is van grote bands. Dit jaar hadden ze kleppers als Dua Lipa en Pearl Jam (beiden een beperkte aantal festivaloptredens) naast Smashing Pumpkins en Arcade Fire als headliners op hun driedaagse. En hun slogan die ze elk jaar willen waarmaken is the best line-up ever.

Ach wie weet kondigen ze wel ineens Acda & De Munnik aan ;)
Uiteindelijk zullen we toch moeten wachten op de aankondiging maar om sommige speculaties en theorieën heb ik al hardop om moeten gniffelen :ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: MadMandra27
Ik begrijp niet goed waarom StuBru hier de standaard is. Radio Willy is ook helemaal mee, hoor. Ik wissel af : the best of both worlds :)
En daarover gesproken: daar is de top 100 van the new wave, The Cure aankondigen is ook een optie dus?
Maar stubru is de standaard omdat die rw sponsoren en er een beetje mee samenwerken.

tot dusver niet echt overtuigd
zal wel een kaart kopen en dan is werchter 2025 de laatste keer dat ik 4 dagen afzak
want dan heb ik het na 15 opeenvolgende edities (waarvan 14 combi) wel gezien.

en is dat toch een mooie mijlpaal om op te stoppen.

headliners zijn steeds minder mijn ding, de prijs op de weide steekt me steeds meer en meer tegen.
nog 1x genieten en dan op naar iets nieuws

Jaren 0 nochtans ook echt een geweldig decennium voor muziek. Maar goed, er was even goed de tijd dat veel nu metal, poppunk en hele slechte hiphop erg populair werd...
Inderdaad, die poppunk en nu-metal zorgde ervoor dat de jaren 0 een geweldig decennium was voor muziek!
Oh wacht, zo bedoelde je hem net niet zeker...

Op 3 jaar tijd veel veranderd. In 2022 nog een topaffiche kunnen maken (mede door corona) 2023 was ook nog wel redelijk goed maar sinds vorig jaar niet meer zo goed. Zelfde voor Pukkelpop

Inderdaad, die poppunk en nu-metal zorgde ervoor dat de jaren 0 een geweldig decennium was voor muziek!
Oh wacht, zo bedoelde je hem net niet zeker...
Ik luisterde in die tijd als tiener ook nog naar verschrikkelijke muziek hoor.

Weet nog dat ik in die tijd singletjes van Da Boy Tommy (Candyman), de Big Brovaz (Nu Flow) en Nickelback (How You Remind Me) naar het schoolfeestje meenam. 2 nummers op zo'n cd'tje. En het album van Pokémon 2BA Master grijsdraaide. Dat ik nooit een Linkin Park fase had toen zal misschien wel mee bepalen dat ik de liefde van deze band nooit zal snappen. Als volwassene luister je toch anders naar die muziek. Wat zou er nog met de Big Brovaz gebeurd zijn trouwens?

Maar tips voor die nu-metal en poppunk altijd welkom, misschien luister ik naar de verkeerde dingen. Deftones vind ik wél leuk en SOAD ook wel beginnen appreciëren achteraf.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Wat was er in 2022 dan zo geweldig waardoor het veel beter was dan in 2024?
Pearl Jam, The War On Drugs, Pixies, Rag n Boneman, Fontaines D.C. , The Kid Laroi, Cigarettes After Sex, Altin Gün,

Metallica, Lewis Capaldi, Bazart, ALT-J, Inhaler, Stikstof, Girl In Red

Imagine Dragons, 21 Pilots, Anne-Marie, Yungblud, Nothing But Thieves, Phoebe Bridgers, Clairo, Yong Yello

RHCP, The Killers, Balthazar, Sum 41, Big Thief, Emma Bale, High Hi

Was een crazy line up in my opinion

• Leuk
Waarderingen: musicislife en Joss
Pearl Jam, The War On Drugs, Pixies, Rag n Boneman, Fontaines D.C. , The Kid Laroi, Cigarettes After Sex, Altin Gün,

Metallica, Lewis Capaldi, Bazart, ALT-J, Inhaler, Stikstof, Girl In Red

Imagine Dragons, 21 Pilots, Anne-Marie, Yungblud, Nothing But Thieves, Phoebe Bridgers, Clairo, Yong Yello

RHCP, The Killers, Balthazar, Sum 41, Big Thief, Emma Bale, High Hi

Was een crazy line up in my opinion
Veel dingen naar jouw smaak, prima toch. Objectief gezien weet ik niet of dit over de volle breedte nou beter was dan 2023 en 2024.

Users who are viewing this thread