Graspop Metal Meeting 2025

In mijn hoofd is The Prodigy als dagafsluiter op North een fantastisch feest. In praktijk ben ik bang dat het tegen gaat vallen helaas, omdat ik dezelfde dingen heb gelezen waar @Piebe71 aan refereert. Maar het lijkt me best mogelijk dat ze geboekt gaan worden, en ik zou ze persoonlijk alsnog best een kans willen geven, want zelf heb ik ze nog nooit gezien.

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en Piebe71
Ik begrijp het ook. Wij zullen zien 🙂

Het belangrijskste is niet alleen de headliners. Zolang we een mooi algemeen programma hebben en iedereen tevreden is, wordt het een geweldige Graspop. 🤘

Ik hoop gewoon vooral op de aanwezigheid van MIW, ook al zie ik ze in februari al in Brussel 😜
Dan kunnen we het daar in ieder geval over eens zijn! Ik zie ze ook al in Februari, maar een tweede keer op Graspop zou gewoon top zijn.

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: PreFXDesigns en Steph85
In mijn hoofd is The Prodigy als dagafsluiter op North een fantastisch feest. In praktijk ben ik bang dat het tegen gaat vallen helaas, omdat ik dezelfde dingen heb gelezen waar @Piebe71 aan refereert. Maar het lijkt me best mogelijk dat ze geboekt gaan worden, en ik zou ze persoonlijk alsnog best een kans willen geven, want zelf heb ik ze nog nooit gezien.
zeker de kans geven!

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Ik denk inderdaad ook dat dat Sleep Token exclusiviteit zo raar is gegaan omdat ze voor Rock Am Ring werden aangekondigd en daarna nog een headline spot op Download aangeboden kregen. en dat dan dus Rock am Ring, Rock im park en Download de enige festivalshows zullen zijn.

Mijn aanpassing:
Iron Maiden - The Prodigy
Slipknot - Powerwolf
Korn - Falling in reverse (metalcore zaterdag?)
??? - Disturbed

De vierde south stage headliner gaat denk ik 1 van de volgende 4 zijn: Within Temptation, Volbeat, Slayer, Scorpions
Alle 4 zijn ze niet zo heel zeker, maar ik denk toch dat de kans groot is dat 1 van de 4 er gaat staan
Zou opzich weer gewoon een prima graspop lineup zijn
No deftones? Also, Priest seems just as semi-likely as Scorpions to me, especially with that Painkiller anniversary tour.

• Leuk
Waarderingen: Steph85
No deftones? Also, Priest seems just as semi-likely as Scorpions to me, especially with that Painkiller anniversary tour.
Yeah you're right in both
I think the smaller north stage headliners are a bit of a toss up really. Deftones, Powerwolf, Disturbed, The Prodigy, Falling in Reverse and arguably Sleep Token could all take these spots, but could all just as easily not be there or play as a sub.
You could even say the same about KoRn, but I've got a gut feeling that they'll get the bumb to South stage headliners this time around (which could also be wrong ofcourse)
Honestly the only headliners that I am confident about are Iron Maiden, Slipknot and Korn. The rest could really be anything.
I hope they dont book headliners that were there this year, but sadly it is possible.

Yeah you're right in both
I think the smaller north stage headliners are a bit of a toss up really. Deftones, Powerwolf, Disturbed, The Prodigy, Falling in Reverse and arguably Sleep Token could all take these spots, but could all just as easily not be there or play as a sub.
You could even say the same about KoRn, but I've got a gut feeling that they'll get the bumb to South stage headliners this time around (which could also be wrong ofcourse)
Honestly the only headliners that I am confident about are Iron Maiden, Slipknot and Korn. The rest could really be anything.
I hope they dont book headliners that were there this year, but sadly it is possible.
I agree, a 100%. The first announcemant can't come soon enough.

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en Loek123
Mijn aanpassing:
Iron Maiden - The Prodigy
Slipknot - Powerwolf
Korn - Falling in reverse (metalcore zaterdag?)
??? - Disturbed

De vierde south stage headliner gaat denk ik 1 van de volgende 4 zijn: Within Temptation, Volbeat, Slayer, Scorpions
Zou In Flames ook geen optie zijn voor south onder Disturbed?

• Leuk
Waarderingen: Steph85
We liggen nog altijd op het schema van vorig jaar. Dinsdag 14 november 2023 werd de eerste act bevestigd. Dus op dinsdag 12 november 2024 iets aankondigen zou hetzelfde moment zijn. De kans is dan ook wel vrij groot dat de organisatie volgende week eindelijk uit haar hol kruipt.
Lijkt me inderdaad ook, met dan verkoop eind november.

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread