Best Kept Secret 2025

Dat je bijvoorbeeld Spinvis ook niet als een echte dj moet beschouwen, maar als een liefhebber die laat horen wat ie leuk vindt.
Hij staat er letterlijk als DJ, dan beschouw ik hem ook zo en dat lijkt me niet meer dan logisch. En boek hem gewoon als volwaardig artiest (wat nog nooit in al die jaren BKS is gebeurt) ipv een plaatjesdraaierd.

Zou Father John Misty nog een kanshebber zijn? Hij rondt deze maand zijn zaalshows in Europa af, voordat hij 19 juni op zijn eerste Europese festival staat. Gister aan het eind van zijn (fantastische!) show in Tivoli zei hij: "see you soon". En waarom niet? BKS past perfect als eerste festivalshow.

Zou Father John Misty nog een kanshebber zijn? Hij rondt deze maand zijn zaalshows in Europa af, voordat hij 19 juni op zijn eerste Europese festival staat. Gister aan het eind van zijn (fantastische!) show in Tivoli zei hij: "see you soon". En waarom niet? BKS past perfect als eerste festivalshow.
Ik hoop het. Lijkt mij heerlijk tijdens het sunset slot op de ONE.

Dit soort grote namen gaan ze nu echt niet meer aankondigen. Dat is niet logisch en er is ook geen plek meer voor.

Erol en de DeWaeles zijn muzikale vrienden. Wie weet, schuiven de broers nog even aan tijdens zijn set... Heb ze samen ooit de Bravo kapot zien draaien.

• Geweldig
Waarderingen: Ferraroo
Zou nog een onwaarschijnlijk mooie zijn om in een laatste drop mee uit te pakken als grootste naam + het idee dat ze de zaalshow moesten afwachten tot bekendmaking makes sense. En als we die Clashfinder erbij nemen valt het vooral op dat de vrijdag nog een grote naam kan gebruiken. L'impƩratrice als voorlaatste op de ONE is toch nƩt iets te mager. En ik zie niet meteen een andere naam die spot invullen (ervan uitgaande dat Barry de TWO doet).

Ik ga er niet te hard op hopen maar zou echt ontzettend mooi zijn. Toch eens een gokje doen voor een laatste drop pakweg volgende week:
Father John Misty
Wu Lyf - Spinvis - Black Country New Road (ik blijf er op hopen, ondanks de berichtgeving)
Post Animal - Lifeguard - Kaat Van Stralen - Spill Tab - Holy Scum - Loverman

• Leuk
Waarderingen: peanuts en AngieH
Dit soort grote namen gaan ze nu echt niet meer aankondigen. Dat is niet logisch en er is ook geen plek meer voor.
Eens dat het niet per se logisch is, vooral dat het zo laat zou worden aangekondigd, maar volgens mij past 1 naam van dit kaliber die wellicht pas laat is geboekt er nog wel tussen.

Ik zou eerder denken dat Father John Misty wellicht de act was waarvan de manager zich in het weekend had vergist. Wel inderdaad een erg fijne show gisteren, bij momenten dacht ik terug aan Damien Rice op de ONE die eerste editie, die met een vergelijkbare charme het veld verhalenderwijs kon inpakken.

Paar weken eerder Zaho de Sagazan in de Ronde vond ik trouwens nĆ³g wat indrukwekkender, die mag volgend jaar van mij de route Nutini-Kiwanuka volgen!

Ik zou eerder denken dat Father John Misty wellicht de act was waarvan de manager zich in het weekend had vergist. Wel inderdaad een erg fijne show gisteren, bij momenten dacht ik terug aan Damien Rice op de ONE die eerste editie, die met een vergelijkbare charme het veld verhalenderwijs kon inpakken.

Paar weken eerder Zaho de Sagazan in de Ronde vond ik trouwens nĆ³g wat indrukwekkender, die mag volgend jaar van mij de route Nutini-Kiwanuka volgen!
Helemaal eens! Jammer dat Zaho op DTRH staat, want zij zou BKS totaal kapot hebben gecharmeerd. Maar hopelijk volgend jaar een goede spot in de avond waar het hele publiek losgaat op 'Dansez'.

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Eens dat het niet per se logisch is, vooral dat het zo laat zou worden aangekondigd, maar volgens mij past 1 naam van dit kaliber die wellicht pas laat is geboekt er nog wel tussen.
Dit waren de afgelopen 2 edities de grootste namen in het laatste pakketje (heel vluchtig opgezocht, dus hoop dat het klopt wat ik zeg):

2024: Merol
2023: Young Fathers, De Staat

Als ik het me goed herinner waren The Raconteurs ook een vrij late onverwachte toevoeging. Toen was ik echt verrast.

• Leuk
Waarderingen: yeaghi en AngieH
Dit waren de afgelopen 2 edities de grootste namen in het laatste pakketje (heel vluchtig opgezocht, dus hoop dat het klopt wat ik zeg):

2024: Merol
2023: Young Fathers, De Staat

Als ik het me goed herinner waren The Raconteurs ook een vrij late onverwachte toevoeging. Toen was ik echt verrast.
Als The Raconteurs en Young Fathers kunnen, kan FJM ook!

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread