Graspop Metal Meeting 2025

AngusMcSix heeft nog geen show in België gedaan, die mogen voor mij ook wel komen.
Doen die alweer iets dan? Hij zou een tijdje stoppen met touren omdat zn vrouw ging bevallen (maar het kind ging geen Angus McSeven heten). Het is ook verdacht stil bij die band. Hij was zo actief met salty zijn vorig jaar.. Ben benieuwd. Wel een grappige band live trouwens! Gezien op Into the Grave.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Kneuzer
En het huidige Download is nog maar een slap aftreksel van het vroegere Monsters of Rock. Ook al was dat maar 1 dag. Maar dat was het! metalfestival
Heel correct, ben nog geweest in 1996, 1 dag, 1 immens hoofdpodium en 1 tentje. Sepultura en Korn als openingsact op hoofdpodium en Type 'o Negative als afsluiter in de tent. Kiss en Ozzy Osbourne waren de headliners.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Doen die alweer iets dan? Hij zou een tijdje stoppen met touren omdat zn vrouw ging bevallen (maar het kind ging geen Angus McSeven heten). Het is ook verdacht stil bij die band. Hij was zo actief met salty zijn vorig jaar.. Ben benieuwd. Wel een grappige band live trouwens! Gezien op Into the Grave.
Ze gaan in februari terug shows doen en beginnen met een Duits tourke. Tis voor hun nog onbekend of ze festivals gaan doen in de zomer, zo zei de gitariste toch tegen mij.

Ze gaan in februari terug shows doen en beginnen met een Duits tourke. Tis voor hun nog onbekend of ze festivals gaan doen in de zomer, zo zei de gitariste toch tegen mij.
Ben benieuwd dan! Absoluut een vermakelijke band en zou goed in het rijtje van andere niet al te serieuze bands passen

• Leuk
Waarderingen: Kneuzer
Een kleine voorspelling voor de headliners, omdat het realistisch is!

Iron Maiden - Powerwolf
Disturbed - Sleep Token
Falling In Reverse - Slipknot
Korn - Deftones

Vaandag is de dag???
denk wel dat het zoiets gaat worden inderdaad, alleen is dit misschien net wat aan de zwakke kant om het festival uit te verkopen?
denk dat er nog één wat naam bij moet komen in de trend van Volbeat, Scorpions, Sabaton, Within Temptation, Slayer etc. (al is Sabaton al uitgesloten)
Verder zou een Prodigy als north stage headliner me ook niet verbazen.

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en MarcoReusel
denk wel dat het zoiets gaat worden inderdaad, alleen is dit misschien net wat aan de zwakke kant om het festival uit te verkopen?
denk dat er nog één wat naam bij moet komen in de trend van Volbeat, Scorpions, Sabaton, Within Temptation, Slayer etc. (al is Sabaton al uitgesloten)
Verder zou een Prodigy als north stage headliner me ook niet verbazen.
OK voor een naam als Sabaton of Volbeat,WT,... Maar ik Begin te twijfelen aan hun komst 😕
Liever zie ik Prodigy op de afsluitende Jupiler Stage. Voor mij blijft een "Électro"-groep in Main Stage Headliner op een Metal Fest een anomalie...
Maar Dat is persoonlijk.

Users who are viewing this thread