Graspop Metal Meeting 2025

AngusMcSix heeft nog geen show in België gedaan, die mogen voor mij ook wel komen.
Doen die alweer iets dan? Hij zou een tijdje stoppen met touren omdat zn vrouw ging bevallen (maar het kind ging geen Angus McSeven heten). Het is ook verdacht stil bij die band. Hij was zo actief met salty zijn vorig jaar.. Ben benieuwd. Wel een grappige band live trouwens! Gezien op Into the Grave.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Kneuzer
En het huidige Download is nog maar een slap aftreksel van het vroegere Monsters of Rock. Ook al was dat maar 1 dag. Maar dat was het! metalfestival
Heel correct, ben nog geweest in 1996, 1 dag, 1 immens hoofdpodium en 1 tentje. Sepultura en Korn als openingsact op hoofdpodium en Type 'o Negative als afsluiter in de tent. Kiss en Ozzy Osbourne waren de headliners.

• Leuk
Waarderingen: Timmy, duck en Koekdoos
Doen die alweer iets dan? Hij zou een tijdje stoppen met touren omdat zn vrouw ging bevallen (maar het kind ging geen Angus McSeven heten). Het is ook verdacht stil bij die band. Hij was zo actief met salty zijn vorig jaar.. Ben benieuwd. Wel een grappige band live trouwens! Gezien op Into the Grave.
Ze gaan in februari terug shows doen en beginnen met een Duits tourke. Tis voor hun nog onbekend of ze festivals gaan doen in de zomer, zo zei de gitariste toch tegen mij.

Ze gaan in februari terug shows doen en beginnen met een Duits tourke. Tis voor hun nog onbekend of ze festivals gaan doen in de zomer, zo zei de gitariste toch tegen mij.
Ben benieuwd dan! Absoluut een vermakelijke band en zou goed in het rijtje van andere niet al te serieuze bands passen

• Leuk
Waarderingen: Kneuzer
Een kleine voorspelling voor de headliners, omdat het realistisch is!

Iron Maiden - Powerwolf
Disturbed - Sleep Token
Falling In Reverse - Slipknot
Korn - Deftones

Vaandag is de dag???
denk wel dat het zoiets gaat worden inderdaad, alleen is dit misschien net wat aan de zwakke kant om het festival uit te verkopen?
denk dat er nog één wat naam bij moet komen in de trend van Volbeat, Scorpions, Sabaton, Within Temptation, Slayer etc. (al is Sabaton al uitgesloten)
Verder zou een Prodigy als north stage headliner me ook niet verbazen.

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en MarcoReusel
Heel correct, ben nog geweest in 1996, 1 dag, 1 immens hoofdpodium en 1 tentje. Sepultura en Korn als openingsact op hoofdpodium en Type 'o Negative als afsluiter in de tent. Kiss en Ozzy Osbourne waren de headliners.
Daar was ik ook destijds

denk wel dat het zoiets gaat worden inderdaad, alleen is dit misschien net wat aan de zwakke kant om het festival uit te verkopen?
denk dat er nog één wat naam bij moet komen in de trend van Volbeat, Scorpions, Sabaton, Within Temptation, Slayer etc. (al is Sabaton al uitgesloten)
Verder zou een Prodigy als north stage headliner me ook niet verbazen.
OK voor een naam als Sabaton of Volbeat,WT,... Maar ik Begin te twijfelen aan hun komst 😕
Liever zie ik Prodigy op de afsluitende Jupiler Stage. Voor mij blijft een "Électro"-groep in Main Stage Headliner op een Metal Fest een anomalie...
Maar Dat is persoonlijk.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
OK voor een naam als Sabaton of Volbeat,WT,... Maar ik Begin te twijfelen aan hun komst 😕
Liever zie ik Prodigy op de afsluitende Jupiler Stage. Voor mij blijft een "Électro"-groep in Main Stage Headliner op een Metal Fest een anomalie...
Maar Dat is persoonlijk.
Dan hoop ik dat tegelijkertijd op de main stage de muziek heel stil staat want het volk gaat staan tot op het grote veld.

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Een kleine voorspelling voor de headliners, omdat het realistisch is!

Iron Maiden - Powerwolf
Disturbed - Sleep Token
Falling In Reverse - Slipknot
Korn - Deftones

Vaandag is de dag???
Pretty realistic list. However, why am I reading so much about Sleep Token recently? I just checked, the announcement claiming they are playing exclusive shows is still on the Rock Am Ring website.

Why would they be at Graspop? My guess: EU-exclusive shows at Ring/Park and a headline set at Download UK.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik denk inderdaad ook dat dat Sleep Token exclusiviteit zo raar is gegaan omdat ze voor Rock Am Ring werden aangekondigd en daarna nog een headline spot op Download aangeboden kregen. en dat dan dus Rock am Ring, Rock im park en Download de enige festivalshows zullen zijn.

Mijn aanpassing:
Iron Maiden - The Prodigy
Slipknot - Powerwolf
Korn - Falling in reverse (metalcore zaterdag?)
??? - Disturbed

De vierde south stage headliner gaat denk ik 1 van de volgende 4 zijn: Within Temptation, Volbeat, Slayer, Scorpions
Alle 4 zijn ze niet zo heel zeker, maar ik denk toch dat de kans groot is dat 1 van de 4 er gaat staan
Zou opzich weer gewoon een prima graspop lineup zijn

Maar Dat is persoonlijk.
Ik begrijp je punt, maar ik zie The Prodigy eigenlijk niet komen voor een andere spot dan north stage headliner.
Er zullen vast een hoop mensen zijn die het niet kunnen waarderen, maar als dance afsluiter na de echte headliner zie ik het wel werken.

Ik begrijp je punt, maar ik zie The Prodigy eigenlijk niet komen voor een andere spot dan north stage headliner.
Er zullen vast een hoop mensen zijn die het niet kunnen waarderen, maar als dance afsluiter na de echte headliner zie ik het wel werken.
Van wat ik her en der op de andere topics lees moet je niet teveel meer van The Prodigy verwachten. Schijnt echt niet meer te zijn als wat ze waren met Keith nog in de band. Dus vanij mogen ze wel wegblijven

Van wat ik her en der op de andere topics lees moet je niet teveel meer van The Prodigy verwachten. Schijnt echt niet meer te zijn als wat ze waren met Keith nog in de band. Dus vanij mogen ze wel wegblijven
Hun laatste relevante album is ook uit 1997, naar mijn mening totale has beens dat meer thuishoren op zaken als de Lokerse feesten, rock zottegem en dergelijke

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Steph85

Ik begrijp het ook. Wij zullen zien 🙂

Het belangrijskste is niet alleen de headliners. Zolang we een mooi algemeen programma hebben en iedereen tevreden is, wordt het een geweldige Graspop. 🤘

Ik hoop gewoon vooral op de aanwezigheid van MIW, ook al zie ik ze in februari al in Brussel 😜

• Leuk
Waarderingen: Imag en PreFXDesigns

Users who are viewing this thread